niin aina sitä kinastellaan
Meidän pitää vissiin viedä tästä lähtien autot zetecci:lle viritettäväksiTinde kirjoitti:Suoralla ja sekkarilla. Just joo. Kas kun ei kalenterilla.
Käy dynossa tai varttimaililla kellottamassa ja tule sitten jauhamaan lisää paskaa kiihtyvyydestä. Jotain rajaa.
edit: jaa niin, olihan sulla vakio nokat ja vakio ecu, varmasti vähintään 40hp nousee tehot...
nonii vammalalainen turpas kii, jos joku jauhaa paskaa nii sinä. sinä et tiedä paskaakaan. ja suoralla ja kellollahan ne muutki ajat mitataan pässi, varttimailit sun muut...Tinde kirjoitti:Suoralla ja sekkarilla. Just joo. Kas kun ei kalenterilla.
Käy dynossa tai varttimaililla kellottamassa ja tule sitten jauhamaan lisää paskaa kiihtyvyydestä. Jotain rajaa.
edit: jaa niin, olihan sulla vakio nokat ja vakio ecu, varmasti vähintään 40hp nousee tehot...
Älä sure, en itke.Zetecci kirjoitti: nonii vammalalainen turpas kii, jos joku jauhaa paskaa nii sinä. sinä et tiedä paskaakaan. ja suoralla ja kellollahan ne muutki ajat mitataan pässi, varttimailit sun muut... joten älä itke jos et osaa
Mun johtosarja (moottori - ecu) tuli myös saksasta fordin kautta, johtuisikohan siitä että suomessa ei pidetä ihan kaikkea harvemmin menevää osaa varastossa.Zetecci kirjoitti: fiesu, zetec-e:stä ON 130hp versio. että sillee, ETTÄ OLETKO ottanut huomioon että jos suomessa ei kyseistä 130hp zetec-e moottoria esiinny NIIN EI SE tarkoita sitä ettei sitä ole olemassa!!!! ite tilasin saksasta fordin kautta 130hp zetec-e moottorin kaasuläpän että sillee..
ai mitkä koulut.. ala-aste jäi kesken sillon joskus kymmenen vuotta sitten ku aloin innostumaan urheilu-autoista..Zetecci kirjoitti:ko. asiaan en ole nettiä käyttäny yhtään. jos olen jotain tietoa tarvinnut olen kysynyt tekun autopuolen dippa inssiltä.
zyas, sä oot varmaa iha peruskoulu pohjalta.. siis koulutukseltas. vai jopa ammattikoulun käynyt?