
Hieman tosiaan harmittaa jos ei Sync3:n ehdi päivittyä.
Aina näissä 'urheiluautoissa' on ollut.zehow2025 kirjoitti:Oliko näissä focuksissa joku turha keinotekoinen moottoriäänen vahvistus tai korostus homma?
Vielä ei olla vissiin maailmalla keksitty miten sen saisi pois, ellei joku noista tunereista laita sitten optiona softaansa.zehow2025 kirjoitti:Saako tuota ominaisuutta kokonaan pois?
Saitko autoa? Ensikokemukset?zehow2025 kirjoitti:Jes saan oman auton mahdollisesti jo 15.7!!!
Eilen tarkistettu uusi arvio tuotantoon menosta: 11/2016FoRSe kirjoitti: Toukokuun alussa tilatulle myyjä sanoo järjestelmän näyttävän lokakuun tuotantoa, millähän logiikalla nuokin arvotaan...
Saisi Ford kyllä jotain virallista tuosta Sync3:nkin aikataulusta sanoa, edelleen kuitenkin tilauksissa lukee Sync2 speksinä.
Tähän on helppo vastata. Aina kannattaa suojauttaa. Ei siellä ole tehtaan puolesta, kuin pikkaset ruiskasut pohjalevyssä. Alustan osat on tottakai maalattu, mutta ruostesuojaamattomana ne on parin vuoden päästä ruosteessa. Ruoste alkaa hitsaussaumoista ja etenee tasaisen varmasti. Tämä pätee tietty kaikkiin autoihin. Verrokkina voin sanoa et oma auto on suojattu kunnolla 2009 joulukuussa ja käsi sydämellä se on vieläkin tosi hyvässä kunnossa, kun kurkkaa auton alle. Oon kurkannu muutaman saman ikäsen Focuksen pohjaan mitä ei ole suojattu ja alustan osat on ollu jokaisessa aika tanakassa ruosteessa.zehow2025 kirjoitti:Kannattaako tämmönen ärrässä ruostesuojauttaa, vai onkohan jo tehtaalla/ maahantuojalla tehty?
Huhujen mukaan RS 500 malli olisi tulossa 2017? (http://www.autobild.de/artikel/ford-foc ... 14203.html).Rstuning kirjoitti:Jos projekti nytkähtää liikkeelle, Ford aikoo mahdollisesti palauttaa RS500-signeerauksen. Samalla puhutaan myös ralliautoista inspiraation saaneesta RS2000-mallista, joka asettuisi samalle viivalle Ken Block Focus RS RX:n kanssa, Autoweek arvioi.
Motor Magazinen mukaan Ford aikoo parantaa suosituskykyä keventämällä RS500:n massaa muun muassa polykarbonaattilaseilla, hiilikuitukorilla ja jousituksen takoalumiinisilla osilla.
http://autoweek.com/article/car-news/fo ... r-focus-rs
Edit: Eli ei mitään kiirettä tilata mk3 RS-mallia, kun mahdollista saada tykimpi versio tulevaisuudessa.