olkatuki/pallonivel
olkatuki/pallonivel
onko kukaan saanut sierrasta olkatukea pallonivelesta ilman ulosvetäjää irti ?
tuntuu vaan olevan aika vitun tiukassa ku ulosvetäjälläkin koittaa, eli ei liiku mihinkään. jos tuon sattuu tosta saamaan irti niin mitenköhän asentuu takasin ?
tuntuu vaan olevan aika vitun tiukassa ku ulosvetäjälläkin koittaa, eli ei liiku mihinkään. jos tuon sattuu tosta saamaan irti niin mitenköhän asentuu takasin ?
Kaks lekaa, ei yhellä mitään tee!!!Bootsi kirjoitti:Lekaaaaaaa!
Mitä pienempi vika, sitä isompi leka.
Toinen sinne nivelen taa ja toisella mätkäsee nii johan irtoo. Eli sillä toisella lekalla pidetään silleen "vastaan" sitä niveltä....
Ja jos ei vieläkkän muka lähde; Pillistä kuumaa... ja uudestaan(sano Teletappi)
-
- Viestit: 546
- Liittynyt: 07 Helmi 2005 18:53
- Paikkakunta: P-Karjala
Nii-in!! Ensin VEETUTTI kun joudin vaihtamaan olkavartti. Eka löin huti, meni jarrulevy!!! Sitten löin sen takia vielä kovempaa kun veetutti se jarrulevy... Arvakkas menikö vielä huti... No totta kai!! Ei sikäli muuten mitn mutta kun hajos sormi, lahti 2vko:n päästä kynsi!!hietsu kirjoitti:
Että järkeä tuohonkin hommaan.
Monttu STW 97 TD
Monttu STW 99 Myydään!
Mondeo 95 2.0 (Osina myynnis)
Bmw E30 323i remmillä ja turbolla rankastu!
Monttu STW 99 Myydään!
Mondeo 95 2.0 (Osina myynnis)
Bmw E30 323i remmillä ja turbolla rankastu!
Juu silleenhän ne lähtee että toiselle sivulle iso leka jolla pidetään "vastaan" ja sitten vastakkaiselle sivulle toisella isolla lekalla kunnon pamaus, jossei muutaman kerran jälkeen lähden niin esim sorkkarauta tukivarsien/yms osien väliin ja vääntää (kohtuudella) sillä sorkkiksella samalla kun lyö
Juu itse myös irroitin mk2 ekkeristä raidetangon päätä ja oli vielä silloin rumpujarrut, ensimmäisellä iskulla siihen jarrukilpeen ja mutkalle meni, oikasin sen sitten saman tien ja uutta iskua ja uudestaan mutkalle, sitten alkoi ketuttamaan ja kunnolla pamautin ja samalla vähän lipesi ote ja kaaduin selälleni ja siinä makoillessani kuuntelin sellaista kolinaa kun jotain tippui lattialle, ajattelin jo että nyt se lähti mutta kappas kummaa jarrurumpu halki . No muutaman ärräpään jälkeen lisää ketutuksessa pamautin vielä kerran niin jarrukenkä mutkalle. Kyllä vitu#ti
Seuraavalla iskulla sitten hellitti sen verran herkästi että tippui se raidetango suoraan polvilumpioon ja 2vk oli kipeenä
Juu itse myös irroitin mk2 ekkeristä raidetangon päätä ja oli vielä silloin rumpujarrut, ensimmäisellä iskulla siihen jarrukilpeen ja mutkalle meni, oikasin sen sitten saman tien ja uutta iskua ja uudestaan mutkalle, sitten alkoi ketuttamaan ja kunnolla pamautin ja samalla vähän lipesi ote ja kaaduin selälleni ja siinä makoillessani kuuntelin sellaista kolinaa kun jotain tippui lattialle, ajattelin jo että nyt se lähti mutta kappas kummaa jarrurumpu halki . No muutaman ärräpään jälkeen lisää ketutuksessa pamautin vielä kerran niin jarrukenkä mutkalle. Kyllä vitu#ti
Seuraavalla iskulla sitten hellitti sen verran herkästi että tippui se raidetango suoraan polvilumpioon ja 2vk oli kipeenä
Viimeksi muokannut VesQ, 05 Huhti 2005 22:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
No tekevälle sattuu, mutta yleensä ei ole mitään kummempaa sattunut niin ne sitten kaikki vastoinkäymiset keräänty näköjään sille yhdelle kerralle
Jälkeen päin kun rupeaa miettimään niin tuntee itsensä vähän tyhmäksi kun 4 kertaa lyö putkeen hutiin kun olisi tarvinu vaan yhden osuman eikä edes kovin kovaa
Jälkeen päin kun rupeaa miettimään niin tuntee itsensä vähän tyhmäksi kun 4 kertaa lyö putkeen hutiin kun olisi tarvinu vaan yhden osuman eikä edes kovin kovaa