Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Sekin on mielessä käynyt, mutta ohjekirjan mukaan nuo huollot kannattaa teetättää asiantuntijalla....jottei pääse jaot menee sekaisin....ja sitä nyt en haluaisi tapahtuvan. Sen verran epävarma olen taidoistani tuossa kohtaa...
Sen takia tiedustelen hyvää hinta-/laatusuhde-korjaamoa lähistöltä.
Terveisin,
Mystery47
- Ford Escort 1.8i Zetec-E Sport vm. 1996
- Ford Escort 1.6i EFI CLX vm. 1991 *myyty*
Mystery47 kirjoitti:Sen takia tiedustelen hyvää hinta-/laatusuhde-korjaamoa lähistöltä.
Vantaa on iso kaupunki..., mutta jos ajelet tuolla Rälssitien Ammiksessa päin arkipäiväsaikaan, niin kannattaa käydä opettajilta kohteliaasti kysymässä, että tekiskö ne siellä semmosta vaihtoa...: http://www.vantaa.fi/i_perusdokumentti. ... 0485;10509
.....puhelimella sinne ei oikein meinaa päästä, ku ovat niin kiireisiä...
Porvooseen ei aja kuin puolisen tuntia..
Porvoon purkuosa, 019 5245242.
Eli jos ei itteä jaksa huvittaa touhuta.
Tuntivelotus puolet korjaamojen keskihinnoista,eli viimeksi 35 euroa tunti,
eikä tuossa hommassa kovin pitkään pitäs mennä.
jakoremmin vaihto on kyllä mun mielestä niitä juttuja, että jos ei ole koskaan tehnyt ja/tai epäilee omia taitojaan kannattaa teettää suosiolla jollain joka osaa ja seurata vaikka itse vierestä, jos vaikka oppisi jotain. mut jos ei oo koskaan nähnytkään remmin vaihtoa niin ei kannata aloittaa yksinpäin.
samiharju kirjoitti:jakoremmin vaihto on kyllä mun mielestä niitä juttuja, että jos ei ole koskaan tehnyt ja/tai epäilee omia taitojaan kannattaa teettää suosiolla jollain joka osaa ja seurata vaikka itse vierestä, jos vaikka oppisi jotain. mut jos ei oo koskaan nähnytkään remmin vaihtoa niin ei kannata aloittaa yksinpäin.
Mä oon samaa mieltä, OT: kattelin noita samiharjun projekteja (Farmari Cortina), niin tossa Tikkurilassa on muutaman vuoden seissy parkkipaikalla taivasalla vaaleensininen Farmari Cortina, päällisin puolin ehjän näkönen, mutta ei se liikenteessä ole, eikä sille mitään oo tehty, että osta pois osiksi se siitä seisomasta...
Onhan se totta että jos ei itse koe olevan kykenevä asennuksiin ni sitten pajalle...jostain ku vaa löytäs hyvän korjaamon eikä mitään 60 € tunti valohoito-korjaamoja.
Nää on aina vähän semmosia fiilisjuttuja, että ei puhelimella soitteluja tyyliin "mitä teillä maksaa se ja se" vaan sinne paikan päälle morjestamaan, ihmettelemään, katteleen ja kuuntelee onko aikaa ja kuka hankkii mitkäkin osat ja mista sekä sitten niitä hinta-arvioita....ja ellei natsaa niin sitten vaan toiseen paikkaan...
Itse olisin kyllä tehnyt niin että olisin ostanut alfamerin korjausoppaan(n.25e) ja opetellut ite niin ei jatkossakaan mene rahaa.. ja oppii uutta ellei jotain kaveria ole saatavilla näyttämään.
mcb88 kirjoitti:Itse olisin kyllä tehnyt niin että olisin ostanut alfamerin korjausoppaan(n.25e) ja opetellut ite niin ei jatkossakaan mene rahaa.. ja oppii uutta ellei jotain kaveria ole saatavilla näyttämään.
ei varmaan toi jakohihna just ole järkevin tapa alottaa kotiasentajan ura, tuossa kun millinkin virhe saattaa rikkoa koko moottorin...
Kiitoksia vaan kaikille vastauksista. Vaikkakin nytten onkin jokunen vuos kysymyksestä vierähtän. Edellisestä autosta sen verran että siihen ei itse tullut hoidettuun tuota uutta hihnaa...
Tokkopa uusi omistaja on sen nyttemmin tehnyt.
Mutta ei se mitään. Tässä uudemmassakin(vm. 96) autossa joka mul on niin alkaa hihna oleen vaihtoa vailla ja näinpä ajattelin katsella tätä viestiketjua uudelleen. Ja tehdä näistä vinkeistä sitten hintavertailuja kun alkaa oleen sen aika..
Nyt on sentään tullut asusteltuun jokunen vuos jo tällä seudulla niin on tutuksikin tullut muutama korjaamo, mut vara ei venettä kaada....tai jotain semmost...
Kiitokset kaikille...
Terveisin,
Mystery47
- Ford Escort 1.8i Zetec-E Sport vm. 1996
- Ford Escort 1.6i EFI CLX vm. 1991 *myyty*