vemix tikkurila skippas mut

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Reepo
Viestit: 16
Liittynyt: 11 Helmi 2007 11:11
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

vemix tikkurila skippas mut

Viesti Kirjoittaja Reepo »

nostivat kädet ylös ja sanoivat tehneensä kaiken minkä voivat... vuoden alusta asti saman vian kanssa tapellut ja 6 kertaa tutkittu
tulos aina sama ei vikaa. ja nyt takuu on loppu.
-Focus 2005 1.6 trend 5d ajettu 32-tkm
-vetarit vaihdettu marraskuussa 2006
-oik.pyörännapa vaihdettu just,..sen seurauksena nyt ohjauksessa keskellä välys..oisko pitänyt säätää kulmat ? on muuten paha ajettava..
-4 kertaa käännelty ja väännelty ei väljää missään..

-silti oik.etupyörässä klappia pystysuunnassa, sen tuntee myös kun iskarin alapään lautasesta ottaa kiinni ja heiluttaa...
-ja tämä itse ongelma, eli kiihdyttäessä vatkaa kuin kala koukussa
varsinkin vasemmalle kääntyessä ..rauhoittuu sitten kun auto oikenee ja palaa taas yli 100km/h nopeudella

-renkaat ja vanteet ok.

Tässä vemix tikkurilan vastauksia vuoden varrelta--
-on ihan normaalia että vatkaa, se on tehtaalla säädetty niin...
-se on Focuksen ominaisuus, kaikki ne vatkaa samalla lailla...
-oiken etupyörän kuuluukin kulua hiukan muita nopeammin...
-siinä ratissa kuuluukin olla klappia keskellä kun siinä on se korkeus/pituus säätö...

-ja tässä maahantuojan asiakaspalvelun vastaus kun kysyin kuka tälläisissä ongelma tapauksissa voisi auttaa.....no voi,voi,kun me ei sinua täältä käsin voida auttaa, ota yhteyttä kyseiseen ford huoltoon..

joo..eipä muuta kun toista korjaamoa katselemaan...niinkuin tuntemattomassa sotilaassa sanottiin
'Luulotautinen Saatana'
Jos ei se soi...Niin se on rikki...
hoopee
Viestit: 606
Liittynyt: 29 Heinä 2006 11:42
Paikkakunta: K-maa

Viesti Kirjoittaja hoopee »

loistavaa toimintaa :)
Entiseen escorttiin vaihdettiin vakuutusyhtiön rahoituksella koko hammastako. Ratissa tuntu heti välystä. Liikkeessä käskivät vaihtaa kaikki nivelet. No vanhaa oli ainoastaa raidetangonpäät. Liike ei oottanut kantaa saati tarkistanu missä vika. No sitten ne tutki ja diagnoosi raidetangon sisäpää. no nehän oli uudet...no ne vaihdettiin kuitenkin uusiin MUN piikkiin eri firmassa. Vika ei poistunu. Sitten liike otti kiristääkseen ohjausvaihteen. Helppo operaatio etuvetosessa mutta nelivedossa apurunko edessä. Veloituksetta säätivät mutta oli jo kulunut pilalle eli kun ei välystä ei renkaataan kääntyny.
Auto ei siltä osin ikinä tullut kuntoon.

Miten joustintuenlaakeri, onko väljä? Tukivarret vaihdettu? Iskari vaihdettu? Joustintuen yläpää?
Huuda liikkeessä kovempaa että muutkin kuulee. Kuluttajaneuvojasta ei hirveesti ole hyötyä mutta palvelu voi parantua. Testattu!

Ei siellä iso vika voi olla! Kysäseppä onko niillä töissä ketään kuka autoista ja niiden tekniikasta mitään ymmärtää ;) Ei ainakaan Keminmaan Pörhön asentaja tienny turbon ja välijäähyn toiminnasta mitään kun oli isä ukolla välijäähykin öljyä täynnä...

Kohta pittää kaikki hommat tehä itte!
Granada 2.0i zetec -82/00 Granada estate 2.0 -78
Escort mk2 1.1 "RS2000" -> 2.0 zetec kestoprojekti, co-operation with tokor,
- HeKo Performance Parts -
Reepo
Viestit: 16
Liittynyt: 11 Helmi 2007 11:11
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

turha siellä on mitään huudella

Viesti Kirjoittaja Reepo »

kun eivät enää tuosta 'viasta' jota ei siis ole heidän mielestään :oops: olemassa suostu enää tikkua ristiin laittamaan. Paitsi ehkä meikän haudalle
Jos ei se soi...Niin se on rikki...
hoopee
Viestit: 606
Liittynyt: 29 Heinä 2006 11:42
Paikkakunta: K-maa

Viesti Kirjoittaja hoopee »

Otahan kuluttajaneuvojaan yhteyttä.
Granada 2.0i zetec -82/00 Granada estate 2.0 -78
Escort mk2 1.1 "RS2000" -> 2.0 zetec kestoprojekti, co-operation with tokor,
- HeKo Performance Parts -
Krisse
Viestit: 1424
Liittynyt: 05 Helmi 2005 20:54
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Krisse »

Joo. EIkä pida unohtaa lakimiehiä ja iltalehtiä.
Kaikenlaiset rojektini @ http://wonk.sytes.net/76s/
Rahnu
Viestit: 100
Liittynyt: 07 Helmi 2005 01:51

Viesti Kirjoittaja Rahnu »

Krisse kirjoitti:Joo. EIkä pida unohtaa lakimiehiä ja iltalehtiä.
Hehheh, hauska juttu.

Paitsi jos sattuu omalle kohdalle. Oman auton kanssa nyt korjaus kestänyt 3kk, nyt pariin viikkoon ei ole kuulunut mitään. Ei se kuule naurata ajaa rikkinäisellä autolla kun merkkiliike kohauttelee olkapäitään.

Kyllä siinä voi jossainvaiheessa alkaa tehdä mieli kuluttaja-asiamieheen ottaa yhteyttä kun ei merkkikorjaamoa niin sanotusti "nappaa". :evil:
Seat Leon 1.0 Tsi Dsg -17
Mondeo 2.0 Tdci Titanium aut. -10
Krisse
Viestit: 1424
Liittynyt: 05 Helmi 2005 20:54
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Krisse »

Kirjotin jo aika pitkän replyn tähän mutta olkoo, en jaksa.
Kaikenlaiset rojektini @ http://wonk.sytes.net/76s/
Monteonisti
Viestit: 3129
Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45

Viesti Kirjoittaja Monteonisti »

Vikaa on aurauskulmissa ja/tai tukivarsissa, siis jos rattaat OK, pitäisi kyllä ammattilaistenkin osata korjata! :shock:
Reepo
Viestit: 16
Liittynyt: 11 Helmi 2007 11:11
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

olipas kiva tulla lomareissulta kotiin ja

Viesti Kirjoittaja Reepo »

ajaa taas fordilla, sai taas lisätä yhden vian lisää vemixin korjaus piikkiin.
Kun sen pyörän navan vaihtoivat niin nyt kun vasemmalle kääntyy niin kuuluupi että..kvik,kvik,kvik,kvik..
Jos ei se soi...Niin se on rikki...
Vastaa Viestiin