Päivän "tuunailut"
Tuunailin yhest todennäkösesti epäkuntosesta koneesta öljypohjan ja öljyn imuputken irti. Huomenna tai ylihuomenna saan vääränlaiset tilalle, sitte myyn ne ja saan vääränlaisen risan öljypohjan jonka ruuvaan kiinni ja työnnän koneen taas pöydän alle.
Kaikenlaiset rojektini @ http://wonk.sytes.net/76s/
Escosta sisusta pois,ja huomenna piuhat konttii
Öljyt,suodatin,ja tulpat myös vaihdettu,ja forte käsittelyn tein koneelle.
Eipä hävinnyt rallatus,seuraaks nostimet vaihtoon.
Öljyt,suodatin,ja tulpat myös vaihdettu,ja forte käsittelyn tein koneelle.
Eipä hävinnyt rallatus,seuraaks nostimet vaihtoon.
Viimeksi muokannut Aaltonen, 28 Elo 2007 08:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vihdoinkin jaksoin lintata tarran repsikan oveen.. (oven ehostuksen myötä läks menee ja jäi vaa toiselle puolelle) Tarra ollu tilattuna aikoi sitte ja jäi lojumaan ku aattelin etten osaa ja menee vi***ks. Mut aivan siististi ja suoraan meni 

Sierra 2.0i DOHC -90
jarrupalojen vaihto, vanhoissa näytti sittenkin kyllä olevan ihan reilusti pintaa mutta katsastus lähenee ja viime vuonna oli jarrutesteissä sallittu ero ihan hilkulla... Läpi silti meni ja saas nähdä miten nyt käy. vopi olla ettei vika ole palojen vaan siellä pääjarrusylinterissä....sekö se nyt oli...
nyt sitten odotellaan vielä soittimen tuloa postista ja sitten päästään asentelemaan uutta vehjettä....
nyt sitten odotellaan vielä soittimen tuloa postista ja sitten päästään asentelemaan uutta vehjettä....
ketä leikkiin ryhtyy.... niin ryhtyy sitten kans !!!!!
-
- Viestit: 10
- Liittynyt: 12 Heinä 2007 20:00
- Paikkakunta: The Great City Of Hämeenlinna
-
- Viestit: 10
- Liittynyt: 12 Heinä 2007 20:00
- Paikkakunta: The Great City Of Hämeenlinna
lapazu kirjoitti:Eeethän laittanut kylppäriin yms tarkoitettua saniteettisilikonia? Siinä on etikkahappoa joka syö peltiä hyvällä halulla... Korikitti tai muu autoon tarkoitettu mönjä olis parempi tuohon. Ei mulla muuta.
En laittanu

Aina ei voi voittaa... ei ees joka kerta!
Ford Probe GT T22L/252 vm-91
Ford Probe GT T22L/252 vm-91
Tuunasin itseni katolleen kännispäiten.. housut mosahti samalla.. eikös ne reiät ole muotia nykyään?
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
Mondeoon uuden kytkinpaketin ja työsylinterin ja samalla vaivalla uudet tukivarret. Nyt pelaa vaihteet paremmin. Vika työsylinterissä.
Seuraavaksi pitäs tuunata ratti suoraan
Seuraavaksi pitäs tuunata ratti suoraan
Granada 2.0i zetec -82/00 Granada estate 2.0 -78
Escort mk2 1.1 "RS2000" -> 2.0 zetec kestoprojekti, co-operation with tokor,
- HeKo Performance Parts -
Escort mk2 1.1 "RS2000" -> 2.0 zetec kestoprojekti, co-operation with tokor,
- HeKo Performance Parts -
Vaihdoin escortiin helmat ja pohjaan puolineliöö pelitä. Massaa pohjaan ja kotelosuojaa koteloihin, kiveniskusuoja helmoihin pohjamaalin päälle. Etujarrulevyt ja palat meni vaihtoon, samoin koiranluut.
Samalla selvisi, että takajarruvaijeri on poikki tai jumissa oikealta puolelta ja samalla puolella jarrusylinteri vuotaa.
Hitsatessa helmakotelossa vähän pölähti ja kuskin turvavyö paloi poikki ja b-pilarin muoviverhoilu suli. Turvavyö onneksi jo löytyi, verhoilu pilariin vielä tarttis jostain metsästää.
Uudet jarrulevyt ja palat oli sen verran paksummat kuin vanhat kuluneet että jarrusatula otti kiinni vanteisiin, piti pyyhkäistä pala pois satuloista.
Vielä kun päästöt saisi kuriin niin voisi käyttää leimalla. Muuten ok, mutta HC on 1400...
Samalla selvisi, että takajarruvaijeri on poikki tai jumissa oikealta puolelta ja samalla puolella jarrusylinteri vuotaa.
Hitsatessa helmakotelossa vähän pölähti ja kuskin turvavyö paloi poikki ja b-pilarin muoviverhoilu suli. Turvavyö onneksi jo löytyi, verhoilu pilariin vielä tarttis jostain metsästää.
Uudet jarrulevyt ja palat oli sen verran paksummat kuin vanhat kuluneet että jarrusatula otti kiinni vanteisiin, piti pyyhkäistä pala pois satuloista.
Vielä kun päästöt saisi kuriin niin voisi käyttää leimalla. Muuten ok, mutta HC on 1400...
Ostin arpakuutiot homehtumaan 
Vakavissaan... vaihdoin Focucsen alkuperäsen soittimen uuteen, joka onnistui myös nörtin taidoillani =)
Ostin myös polkimiin uudet levyt, mutta perskule kun en oo keksiny miten kaasupolkimen levyn sais kiinni
niissä muissa nyt on ihan helppo kiinnitys ja ohjeita ei tietenkään ole 
Kaikkea pientähän pitäisi tehdä, kun jaksaisi

Vakavissaan... vaihdoin Focucsen alkuperäsen soittimen uuteen, joka onnistui myös nörtin taidoillani =)
Ostin myös polkimiin uudet levyt, mutta perskule kun en oo keksiny miten kaasupolkimen levyn sais kiinni


Kaikkea pientähän pitäisi tehdä, kun jaksaisi

Ford Focus Ambiente STW -01
-
- Viestit: 10
- Liittynyt: 12 Heinä 2007 20:00
- Paikkakunta: The Great City Of Hämeenlinna
Sain vihdoin hitsattua helmoihin paikat
ja massattua takapaksin ja alustan... löyty samalla se oikee syy miks takakonttiin pääsee vettä. takavalojen tiivisteet on pas*kat. paikattu väliaikasesti jesarilla 8)
Enkä onnistunu myöskään polttaan mitään sillon ku hitsasin paikat

Enkä onnistunu myöskään polttaan mitään sillon ku hitsasin paikat

Aina ei voi voittaa... ei ees joka kerta!
Ford Probe GT T22L/252 vm-91
Ford Probe GT T22L/252 vm-91