Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Osaisiko joku antaa vihiä miksi kiekkarajoitin puuttuu peliin jo 6500rpm kohdalla, vaikka sen kuulusi tehdä se vasta n.7500rpm kohdalla Joskus pienen ajelun jälkeen kiertää 7000 asti. Resetoin ECU:n mutta siitä ei ollut hyötyä. Voisiko vika olla tulpissa? vai missä? argh Muilla ollut joskus vastaavaa? Olisi erittäin kiva saada homma kuntoon Auto siis Ford Probe 2.5 V6
Päänvaivaa siitä enemmänkin on kun suorituskyvyllistä :/ Ja kyllä, bensankulutuskin on mielestäni noussut (vaikka se aina suuri on ollutkin ) Ja en tiedä liittyykö asiaan mitenkään, mutta imuäänet on kai koventunu siitä mitä ne joskus oli.. <- avarampi putkisto varmaan vaikuttaa asiaan.
joo pitää noi vielä tsekata. Mutta huomasin ajokierrokseni jälkeen että ns. "mätä kananmuna" haisee katilta tyhjäkäynnilläkin. Eli voisiko katti olla syyllnen?
Tuo haju viittaa hyvin rikkipitoiseen polttoaineeseen. Eräiden halpa-asemien polttoaineista on omakohtaista ja työkavereilta kuultua huonoa kokemusta...
J-uha kirjoitti:joo pitää noi vielä tsekata. Mutta huomasin ajokierrokseni jälkeen että ns. "mätä kananmuna" haisee katilta tyhjäkäynnilläkin. Eli voisiko katti olla syyllnen?
Pitää nyt sit tarkistella asia kerrallaan nuo. Joo kyllä sen se 7500 pitäisi kiertää ja ton euromallin näköjään jopa 7800 jonku 5500rpm kohdalla koneesta kuuluu sellainen ääni kun kiertäisi tyyliin reippaasti yli 7000 ja mitään ei oikeen tapahdu.. kyllähän sitä nyt 5500 kohdalla pitäisi kiihtymisen jatkua reippaasti