jakopäästä vielä

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
poikonen

jakopäästä vielä

Viesti Kirjoittaja poikonen »

focuksen setec se:n jakopäästä vielä sen verran. mikäköhän kierre kampiakselin pultissa on ja kumman kätinen. meinaan vaan takaisin laittoa. ja minkä takia nokkapyörät pitää löysätä remmiä vaihtaessa, ainakin jonkun ohjeen mukaan. silloinhan ne pääsee liikkumaan jos niissä ei ole kiiloja
Avatar
tupu
Viestit: 374
Liittynyt: 17 Touko 2006 21:46
Paikkakunta: Kurikka

Viesti Kirjoittaja tupu »

Ei niitä nokkapyöriä tarvitse löysätä. hae uusi pultti sinne kampiakselille.
2.9i
Feel The Difference.
Monteonisti
Viestit: 3129
Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45

Viesti Kirjoittaja Monteonisti »

Ainakin vanhoissa Eskoissa ja Monteoissa kannatti löysätä vesipumpun pyörän pultteja ennen moniurahihnan poistoa, mutta tiedä tuosta sitten! 8)
Avatar
tupu
Viestit: 374
Liittynyt: 17 Touko 2006 21:46
Paikkakunta: Kurikka

Viesti Kirjoittaja tupu »

Monteonisti kirjoitti:Ainakin vanhoissa Eskoissa ja Monteoissa kannatti löysätä vesipumpun pyörän pultteja ennen moniurahihnan poistoa, mutta tiedä tuosta sitten! 8)
Miten vesipumpun pyörän löysääminen, liittyy nokkapyörien löysäämiseen? 8)
2.9i
Feel The Difference.
Avatar
henu
Viestit: 676
Liittynyt: 04 Helmi 2005 19:27
Paikkakunta: kuopio

Viesti Kirjoittaja henu »

Siitä hihnata saa helpommin löysät pois jos löysää ne nokkapyörät mut ei se välttämätöntä oo...
Itekkii vaihtanu joskus ilman löysäystä
Monteonisti
Viestit: 3129
Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45

Viesti Kirjoittaja Monteonisti »

Liittyy siten että kun alat remonttia korjaan niin joudut poistaan moniurahihnan? 8)
Vastaa Viestiin