Eli, auto ei tunnu vastaavan kaasun kunnolla, ei kuitenkaan nyi.
Puolella kaasulla saavutetaan sama teho kuin kaasu pohjassa
Vaikuttaisi olevan vikatilassa, ihan sama minkä anturin nappaa irti niin käynti ei muutu (maf, kaasuläpän asento tunnistimen tai lambdan).
Lambdan vaihdoin tänään, värit oli samat musta harmaa ja 2 valkoista (niiden järjestyksessähän ei pitäisi olla väliä koska lämmitysvastuksen johtoja?)
Luulin että vika oli tässä koska anturin sisällä joku helisi.
Kaasuläpän asentotunnistimen olen mitannut ja ihan järkeviä ohmiarvoja antaa irrallaan ja kiinni ollessaan jännite nousee n.0.8V-4.2V.
Bensansuodattimen olen vaihtanut.
Ilmamäärämittarin kaksi lankaa näyttävät puhtailta ja kun mittari on kiinni ja verkkoon puhaltelee tyhjäkäynnillä niin käynti muuttuu.
Autoa pitää kiihdyttää ikäänkuin vaihteilla, kaasun painaminen ei auta
150 olen päässyt kun löytyy pitkä suora eli kerää vauhtia todella hitaasti.
Auto tuntui talvella paljon pirteämmältä ja nyt kun kelit ovat lämpimät vika on havaittu.
Lisätietoina flektin anturi ei taida toimia sekä lämpömittari/ termari oikkuavat. Joten olisiko mahdollista että ecun lämpötila-anturi saisi väärää lämpötilatietoa tai olisi rikki? miten mitata ja mikäköhän anturi se nuista kolmesta sitten on?
Vai onko tuo 1.6 oikeasti laiskempi kuin 1.3 sunny

Ykkösellä paikaltaan lähdettäessä irtosoralla pyörät jopa sutivat mutta kakkosella kytkimelläkin avittaessa ei jaksa alkaa sutia.