kysymys 2.9i sierran männistä..

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
tonis
Viestit: 196
Liittynyt: 28 Marras 2006 22:32
Paikkakunta: Lahti / Paja Hauholla

kysymys 2.9i sierran männistä..

Viesti Kirjoittaja tonis »

kysymys 2.9i sierran männistä.. eli siis mitä eroo noissa männissä on käytännössä? siis kun on tollain ero mäntien palotiloissa.. ja mahtaako BR D:n ja BR C:n kansissa olla myös eroo esim. puristus suhteissa?

*pitäs siis rakantaa kone niin että kaikki muut on BR C:tä paitti männät ja lohko..* Kuva
juss
Viestit: 93
Liittynyt: 27 Kesä 2006 12:15
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja juss »

Chrysler Grand Voyager 3.3 LE
---
ex
Ford Scorpio 2.9i Ghia RS ATM
Ford Scorpio 2.0i Ghia ATM
Ford Scorpio 2.8i Ghia RS
Arska
Viestit: 65
Liittynyt: 04 Helmi 2005 17:31

Viesti Kirjoittaja Arska »

Ero on männissä, kannet on palotiloiltaan samanlaiset, mutta brc kansien pakokanavissa on massiiviset patit mitkä pitää vinguttaa pois että siellä edes jotain virtaa. Kyhmyt on kattikoneiden kanavissakin, mutta paljon pienemmät. Oudon näköinen tuo brc mäntä, joskus arwidsonilta kyselin 2.9 mäntiä niin siellä sanottiin että erona on kuopan syvyys, 4 mm tai 7 mm. Kuopan muodosta ei kerrottu mitään, en ole yhtään brc konetta avannut, joten voihan se tuollainen ollakin. Noita 9:0 puristeisia mäntiä minulta löytyy 11 kpl veiveineen jos tarvetta on.
Vastaa Viestiin