Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Eli imusarja oli irti ja joka toinen imu"kanava" oli täynnä mönjää, tämä ei varmaankaan ole normaalia, siis se puoli jossa on ne läpät.. Sitten mikäs on ilmamassa mittarin kohtalo, sytyttääkö se diagnostiikka valoa hajotessaan, itsellä ei tuntunut olen vaikutusta oliko pistoke kiinni vai pois.. Ei viitsisi muuten hyvää autoa pistää vaihtoon pienten nykimisien takia.
mitenkäs se nyt sit pitää tukkia sitten? Miten niiden läppien kuuluu liikkua yleensä, itsellä niiden aukeaminen tarvitsee ripeää kaasun käyttöä, normaalisti kierroksia nostaen ei avaudu..., voisiko ilmamassa mittarin hajoaminen tehdä liikkeelle lähdöstä nykivän?
Pakokaasuahan se kierrättelee ja sotkee systeemiä, siis likaa, väärällä poistolla käytöstä uusissa voi myös sekoittaa systeemiä, siis ECUa, mutta muuten ei ole haittaa edes katsastuksessa, paremminkin hyötyä kun paskoitus vähenee! 8)
Siinähän on oikeastaan ihan sama kone kun vanhemmissakin, väittäsin (en tiedä) että niistäkin EGR vena löytyy ja siten se sottaa imusarjaa. Ei venaa-->ei sotkuja.
No helvetti pitääköhän sitä tässä pistää autoa huollon tarkastettavaks että onko imusarjat paskassa. No, mitään oireita ei ole kyllä ollut. Sata tuhatta tuli mittariin että voihan olla että ensi huollossa pyytäis tarkistaan.