Kylmänä käy normaalisti mutta lämpimänä puputtaa ja käy epätasaisesti.
tulpat,virranjakajan kansi ja pyörijä vaihdettu.
voisiko vika olla ruiskun lämpöanturissa?
missä sijaitsee ja mitä maksaa uusi?
miten todeta että onko kunnossa?
Ruiskun lämpöanturiko sökö?
Kokeilepa irroittaa kaasuläpän anturi hetkeksi ja kato miten pelaa. Pätkivä käynti tyhjällä ja kierroksilla on yksi mitä se aiheuttaa, kun hajoaa ja kumma kyllä kylmänä toimii ja vähäkin lämpöisenä alkaa ongelmat.
Irroittamalla viallinen anturi käynti ei muutu tai paranee on sellainen yleinen sääntö.
Irroittamalla viallinen anturi käynti ei muutu tai paranee on sellainen yleinen sääntö.
Just 1/2 tuntia sitten sain korjattua sierrasta samantyylisen vian.
Auto ei kestänyt laittaa imuilman lämpö anturia ollenkaan kiinni, vaan alko heti puputtaan ja lopuks sammu.
Lisäks ampu ihan villinä ilmanputsarissa.
Vikana oli lambdan maadoitus, eli anturi ei saanut maata.
Nyt pelittää lähes kunnolla, vikamuistin kun vielä nollaa niin homma pitäs olla siinä 8)
Auto ei kestänyt laittaa imuilman lämpö anturia ollenkaan kiinni, vaan alko heti puputtaan ja lopuks sammu.
Lisäks ampu ihan villinä ilmanputsarissa.
Vikana oli lambdan maadoitus, eli anturi ei saanut maata.
Nyt pelittää lähes kunnolla, vikamuistin kun vielä nollaa niin homma pitäs olla siinä 8)
Kyllä lähtee.... jos ei lähde niin sutii...