Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tässä nyt pari kk auton omistaneena, olen miettinyt että missähän vaiheessa autosta loppuu bensa. Ilmeisesti mitään bensavaloa ei edes ole? Ainakin neula näyttää laskevan paljon alle sen punaisenkin alueen..
kepademus kirjoitti:Tässä nyt pari kk auton omistaneena, olen miettinyt että missähän vaiheessa autosta loppuu bensa. Ilmeisesti mitään bensavaloa ei edes ole? Ainakin neula näyttää laskevan paljon alle sen punaisenkin alueen..
jos en ihan väärin muista ni jos sierrassa on bensavalo ni se on siinä keskikonsolissa siinä "ajotietokoneessa"
muistaakesni ainakin cossussa on siinä
Mulla on bensamittarin vieressä sellane keltainen/oranssi merkkivalo, ohjekirjan mukaan bensavalo. En sit tiiä ku ei toi bensamittari toimi, ja jos se valo on mulla palanut niin tosi himmeästi.
henu kirjoitti:
jos en ihan väärin muista ni jos sierrassa on bensavalo ni se on siinä keskikonsolissa siinä "ajotietokoneessa"
muistaakesni ainakin cossussa on siinä
ite mietiskelin tuota samaa aluksi, mutta ajelin sitten niin pitkään, että mittari oli aivan pohjassa (punasen alapuolella) ja menin tankkaamaan täyteen. Tankissa vielä tuossa vaiheessa olikin 11 litraa bensaa! Yleensä valo syttyy merkistä riippuen kun bensaa on ~7litraa... eli tosi pohjaan saa mittarin ajaa
toistan itseäni, sierrassa (toimiva)bensavalo löytyy ainoastaa ghia mallista.
muissakin malleissa mittaristossa voi olla paikka sille, mutta valoa siinä ei ole
Mulla se tavallaan palaa tosi himmeästi, sen verran himmeästi etten aina menis vannomaan että se edes palaa. Ja ohjekirjan mukaan se syttyy kun tankinna on ~9l gasoo Elikkä lasermallissa sen ei pitäis olla ainakaan toimiva?
tomipee kirjoitti:Mulla se tavallaan palaa tosi himmeästi, sen verran himmeästi etten aina menis vannomaan että se edes palaa. Ja ohjekirjan mukaan se syttyy kun tankinna on ~9l gasoo Elikkä lasermallissa sen ei pitäis olla ainakaan toimiva?
mittarivalo se vaan on kun heijastuu sieltä takaa...
tomipee kirjoitti:Voiko siis olla mahdollista että vain ghia mallissa on toimiva bensavalo? Ihmettelen kyllä suuresti jos näin on, niin no onhan se haluttu LISÄvaruste
ghia mallissa on se "infonäyttö" siellä keskikonsolissa kellon vieressä. siellä on toimiva bensavalo.
No höh! Mun karvalakki mallissa ei oo mitää tollasii kivoi varotus valoi. Tosin noilla kohtiin kaiken näköstä kivaa kuppii ja koloo mihin voi tunkee kaiken epämääräsen rojun käsistään..