Sierra 2.0 DOHC -90 - bensavalo, löytyykö?

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
kepademus

Sierra 2.0 DOHC -90 - bensavalo, löytyykö?

Viesti Kirjoittaja kepademus »

Tässä nyt pari kk auton omistaneena, olen miettinyt että missähän vaiheessa autosta loppuu bensa. Ilmeisesti mitään bensavaloa ei edes ole? Ainakin neula näyttää laskevan paljon alle sen punaisenkin alueen..
henu

Re: Sierra 2.0 DOHC -90 - bensavalo, löytyykö?

Viesti Kirjoittaja henu »

kepademus kirjoitti:Tässä nyt pari kk auton omistaneena, olen miettinyt että missähän vaiheessa autosta loppuu bensa. Ilmeisesti mitään bensavaloa ei edes ole? Ainakin neula näyttää laskevan paljon alle sen punaisenkin alueen..
jos en ihan väärin muista ni jos sierrassa on bensavalo ni se on siinä keskikonsolissa siinä "ajotietokoneessa"
muistaakesni ainakin cossussa on siinä
jaska74

Viesti Kirjoittaja jaska74 »

ainoastaan ghia mallissa
Focus 1.0 edition a6 2017
tomipee

Viesti Kirjoittaja tomipee »

Mulla on bensamittarin vieressä sellane keltainen/oranssi merkkivalo, ohjekirjan mukaan bensavalo. En sit tiiä ku ei toi bensamittari toimi, ja jos se valo on mulla palanut niin tosi himmeästi.
Sierra
kepademus

Re: Sierra 2.0 DOHC -90 - bensavalo, löytyykö?

Viesti Kirjoittaja kepademus »

henu kirjoitti: jos en ihan väärin muista ni jos sierrassa on bensavalo ni se on siinä keskikonsolissa siinä "ajotietokoneessa"
muistaakesni ainakin cossussa on siinä
Näin muistelen itsekin..
urria

Viesti Kirjoittaja urria »

ite mietiskelin tuota samaa aluksi, mutta ajelin sitten niin pitkään, että mittari oli aivan pohjassa (punasen alapuolella) ja menin tankkaamaan täyteen. Tankissa vielä tuossa vaiheessa olikin 11 litraa bensaa! Yleensä valo syttyy merkistä riippuen kun bensaa on ~7litraa... eli tosi pohjaan saa mittarin ajaa
Takaveto - yliveto!
jaska74

toistan itseäni, sierrassa (toimiva)bensavalo löytyy ainoastaa ghia mallista.
muissakin malleissa mittaristossa voi olla paikka sille, mutta valoa siinä ei ole
Jaawa

Viesti Kirjoittaja Jaawa »

Mul ei ainakaa ole edes paikkaa bensavalolle, luistonesto tai vastaava kyllä löytys ilman lamppuu :)
Sierra 2.0i DOHC -90
tomipee

Mulla se tavallaan palaa tosi himmeästi, sen verran himmeästi etten aina menis vannomaan että se edes palaa. Ja ohjekirjan mukaan se syttyy kun tankinna on ~9l gasoo :wink: Elikkä lasermallissa sen ei pitäis olla ainakaan toimiva?
Sierra
jype

Viesti Kirjoittaja jype »

Jaawa kirjoitti:Mul ei ainakaa ole edes paikkaa bensavalolle, luistonesto tai vastaava kyllä löytys ilman lamppuu :)
se "luistonesto" valo on ABC jarrujen merkkivalo.. ja tosiaan se pensavalo on siinä keskellä koelautaa olevassa valo sirkuksessa...
tuning sucks
jaska74

tomipee kirjoitti:Mulla se tavallaan palaa tosi himmeästi, sen verran himmeästi etten aina menis vannomaan että se edes palaa. Ja ohjekirjan mukaan se syttyy kun tankinna on ~9l gasoo :wink: Elikkä lasermallissa sen ei pitäis olla ainakaan toimiva?
mittarivalo se vaan on kun heijastuu sieltä takaa...
tomipee

Voiko siis olla mahdollista että vain ghia mallissa on toimiva bensavalo? Ihmettelen kyllä suuresti jos näin on, niin no onhan se haluttu LISÄvaruste :shock:
Sierra
jype

Viesti Kirjoittaja jype »

tuning sucks
jaska74

tomipee kirjoitti:Voiko siis olla mahdollista että vain ghia mallissa on toimiva bensavalo? Ihmettelen kyllä suuresti jos näin on, niin no onhan se haluttu LISÄvaruste :shock:
ghia mallissa on se "infonäyttö" siellä keskikonsolissa kellon vieressä. siellä on toimiva bensavalo.
tupu

Viesti Kirjoittaja tupu »

Huono kuva aiheeseen liittyen PAINA
2.9i
Feel The Difference.
Jaawa

Viesti Kirjoittaja Jaawa »

No höh! Mun karvalakki mallissa ei oo mitää tollasii kivoi varotus valoi. Tosin noilla kohtiin kaiken näköstä kivaa kuppii ja koloo mihin voi tunkee kaiken epämääräsen rojun käsistään.. :D
Sierra 2.0i DOHC -90
Vastaa Viestiin