Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Taitaa olla jo sairautta, olen 2 sierraa omistanut, vanhempaa ja uusinta mallia olevat, molemmat möin pois "paskoina vehkeinä" mutta nyt oon ollu ilman sierraa kohta 2 vuotta ni tekee mieli ostaa sierra pitäskö mennä oikeesti hoitoon? ennenku on taas mieliharmia pitkäksi aikaa pihamaalla
Jaa-a, mitähän tuohon sanoisi.. Viisi on ollut kolmen vuoden aikana, kolme on tälläkin hetkellä tuossa pihassa ja vara-osa auto makaa ladossa. Ensimmäisen sierran jälkeen yritin ajaa 323:sella mazdalla, mutta kahteen kuukauteen se syrjähyppy sitten onneksi jäi. Toisella kertaa ostin työmatka autoksi 626:n mazdan, 3 viikkoa niin oli tuo 1.6:nen sierra pihassa ja mazda myytynä Ehkä olen hullu kun sierroilla ajan, mutta eipä se mua haittaa
No et ole ainoo, kyllä itsekkin on tullu kokeiltuu muitakin ku fordeja mut aina on sierraan ajautunut, vaikka viime talven jälkeen uhosin et ei enää fordii eikä varsinkaan sierraa mutta mutta nyt menossa jo kolmas sierra
Sierra on oikeesti hel##### hyvä ajettava takapotkuksi(etuvetoa en ota, vaikka saisin ilmatteeks) Alusta rakenteet kuitenkin lähes nykyaikaa(vrt. taunus,escort tai cortina jne.) Onkohan tuo fordin huono maine tullu huonoista autoista vai niitä huonosti kohdelleista kuskeista? Väitän, että enemmän kestää kenkää fordi, kun joku patonki tai riisikippo, huollot yms. vaan on tehtävä ajallaan.
Ite ajan talvel Sierral tai Dx corollalla ja molemmat menee niinkuin haluaa.Ja eiköhän joka auto kestä jos huollot tekee ajallaan paitsi ranskalaiset niinkuin esimerkkinä..
No Sierra - mallista riippumatta - nyt on ainakin helpoin tapa saada rispektiä autopiireiltä. On tilaa, on voimaa, on kardaani ja tärkeimpänä ehkä Cosworth-pedigree. Se 1.3:kin muuttuu kulmien kuiskinnassa helposti kossuksi kun laittaa vähän kossun puskinta ja takasiipeä ynnä muita.
Että en mä ainakaan ihmettele mikä siinä Siarrassa viehättää.
Krisse kirjoitti:No Sierra - mallista riippumatta - nyt on ainakin helpoin tapa saada rispektiä autopiireiltä. On tilaa, on voimaa, on kardaani ja tärkeimpänä ehkä Cosworth-pedigree. Se 1.3:kin muuttuu kulmien kuiskinnassa helposti kossuksi kun laittaa vähän kossun puskinta ja takasiipeä ynnä muita.
Että en mä ainakaan ihmettele mikä siinä Siarrassa viehättää.
Tällä "iällä" ei tartte kulmilla uskottavuutta, eikä rispektiä, mut tilat riittää farkussa vaunujen ja kahden lapsen kujetukseen ja kun on kardaani ja "iso" kutonen, niin yksin ajellessa on hauskaa... Ghia varustelu viellä kaupan päälle, niin varmasti sierrasta tykkää! Saahan sitä uuden auton samoilla "herkuilla" ja 1.8:lla ruohonleikkurin moottorilla, hintaan 25000e. Tää auto makso tonnin ja on paljon mageempi, vaikkakin ilman tuota pedigreetä, kun koira ne söi...
Krisse kirjoitti:No Sierra - mallista riippumatta - nyt on ainakin helpoin tapa saada rispektiä autopiireiltä. On tilaa, on voimaa, on kardaani ja tärkeimpänä ehkä Cosworth-pedigree. Se 1.3:kin muuttuu kulmien kuiskinnassa helposti kossuksi kun laittaa vähän kossun puskinta ja takasiipeä ynnä muita.
Että en mä ainakaan ihmettele mikä siinä Siarrassa viehättää.
Kyllä 1.3 Sierrasta jo pitääkin hieman rispektiä herua.
Mul ainakii on iskeny Sierra sairaus päälle! Tosin on vasta eka menossa mutta pahasti oon päässyt kiintymään. Tänää huomasin ku lähin metsästää vara mittaristoo (muokkaus/tuning kokeilui varten ettei varsinainen vahingos mee pas**ks ku rupeen sählää) ni romiksel ei ollu hyllys oikeenlaist ja sano vaa et voithan mennä tuolt pihalt kattoo, siel on joku sekasikiö musta sierra...
No ei aikaakaa huomaan et oon tarponu hanges kaivamas lumikasast merkkei. volvon, rellun, nissanin, asconan, skodan ja escortin jälkee löyty se musta sierra! Ihan innossaa alotan lumiharjan kans putsaamaa sitä ku oli joku 30cm lunta pääl et millanen "helmi" sielt kuoriutuu. Siistin näkönen pelihän se oli mut joissaa ovis vähä lommoo ja keula ottan osumaa. Oikee kattoluukkuki löyty! Penkit ei ollu mitenkää miellyttävät istumisee ku kosteutta kertyny ja jäätyny. Puol tuntii ropailin et sain mittariston irti ja menin tiskille naama virnees et löytyhän se. Ja hulluahan tässä on se että olis riittän ku oisin enimmät lumet siitä penkiltä kauhonu ulos et ois voinu ropailla mittariston irti mut siis putsasin koko auton vaa ilosta katsella nättiä mustaa sierraa Oon mä vähä pimee
Jaawa kirjoitti:Mul ainakii on iskeny Sierra sairaus päälle! Tosin on vasta eka menossa mutta pahasti oon päässyt kiintymään. Tänää huomasin ku lähin metsästää vara mittaristoo (muokkaus/tuning kokeilui varten ettei varsinainen vahingos mee pas**ks ku rupeen sählää) ni romiksel ei ollu hyllys oikeenlaist ja sano vaa et voithan mennä tuolt pihalt kattoo, siel on joku sekasikiö musta sierra...
No ei aikaakaa huomaan et oon tarponu hanges kaivamas lumikasast merkkei. volvon, rellun, nissanin, asconan, skodan ja escortin jälkee löyty se musta sierra! Ihan innossaa alotan lumiharjan kans putsaamaa sitä ku oli joku 30cm lunta pääl et millanen "helmi" sielt kuoriutuu. Siistin näkönen pelihän se oli mut joissaa ovis vähä lommoo ja keula ottan osumaa. Oikee kattoluukkuki löyty! Penkit ei ollu mitenkää miellyttävät istumisee ku kosteutta kertyny ja jäätyny. Puol tuntii ropailin et sain mittariston irti ja menin tiskille naama virnees et löytyhän se. Ja hulluahan tässä on se että olis riittän ku oisin enimmät lumet siitä penkiltä kauhonu ulos et ois voinu ropailla mittariston irti mut siis putsasin koko auton vaa ilosta katsella nättiä mustaa sierraa Oon mä vähä pimee
Mulla alkoi "voorttihulluus" kun pääsin kokeilemaan kaverin 2.0is sierraa ja vielä talvella! nyt on ittellä 2.0 nelipiste ruisku dokki sierra. nätisti liikkuu eikä jää jalkoihin millekään uudemmallekaan kopperolle 8)
jiiwee kirjoitti:Sierra on oikeesti hel##### hyvä ajettava takapotkuksi(etuvetoa en ota, vaikka saisin ilmatteeks) Alusta rakenteet kuitenkin lähes nykyaikaa(vrt. taunus,escort tai cortina jne.)
Sierran ajettavuus nyt ei ole mitään verrattuna escort mk1&mk2 .