Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
juu sammunu pari kertaa liikenne valoissa ja sit ei v*tullakaan käymää. mut sit ku on puoli tuntii jäähtyny niin lähtee ?
tulpat,jakaja,pyörijä,johdot boschin osii sama uusil ja vanhoil osil ja bensan suotimenkin laitoin ja lämmintä ilmaa saa kun se systeemi toimii että se vetää pakosarjan päältä lämmintä ilmaa. siin on sähkö ohjattu sytytys ja kaasari. auto on -88 2.0 ohc
palaa kii näihin euroihin
Ford Taunus 1.6 -82 (osina)
Chevy Camaro 5.7 TPI -86
Ford Escort 1.4 cvh -88
Dodge Ram 2500 5.9tdi -95
Koitas heilutella noita virranjakajaan meneviä johtoja. (meinaan niitä induktiivi käämille meneviä) siihen jakajan kylkeen, jos jysähtää tulille jakaja irti ja kolvaileen johto poikki. Itellä oli tollanen vika ku TANARIIN jysäytin järettömän sytön. Jos ei niin sit vika on siinä kaasarissa sit vaihda se normaalille WEBERILLE ja käsiryypylle sit skulaa
joo niin siis tossa on tosiaan se "tietokone" ohjattu sytkä heiluttelin niit johtoi kyl juu on se melkeen tieto et kaasaris on vikaa mut mikää kalvo ei oo jumissa ja kaikki reiät on auki.
Ford Taunus 1.6 -82 (osina)
Chevy Camaro 5.7 TPI -86
Ford Escort 1.4 cvh -88
Dodge Ram 2500 5.9tdi -95
mikä on sen värkin nimi mikä on ilmanputsarissa ja ohjaa sitä venttiili et se vetää ilmaa pakosarjan päältä tai sit ulkoo ? ja miten se toimii saako motonetist uusii ?
Ford Taunus 1.6 -82 (osina)
Chevy Camaro 5.7 TPI -86
Ford Escort 1.4 cvh -88
Dodge Ram 2500 5.9tdi -95
Alipaineellahan se toimii. Siellä putsarin sisällä on sellanen venttiili joka aukeaa ku alkaa lämpenemään ja sit alkaa alip. menee siihen läpän kalvolle ja alkaa sit aukeamaan. TETAUS imase letkusta ja kato lätkähtikö läppä kiinni jos meni niin kädellä lämmität sitä mötikköö putsarin sisällä pitäs hiljakseen alkaa läpänaukeen ku imet samalla siitä letkusta.
Tarkista että laturi antaa n 7 volttia vaihtovirtaa sähköryypylle.
Minulla ei antanut ja ryyppy meni pois päältä vasta kun konehuone oli
tarpeeksi lämmin. Toisinaan kun meni kauppaan tai johonkin
puolilämpimällä autolla niin oli armoton sahaaminen ennenkuin starttasi.
Tuli ajettua vara-akku kontissa jonkun aikaa ennenkuin vika löytyi.