Tossa Sierran korjauskirjassa väitetään, että se flektin kytkin on termostaattikotelossa ja toinen kytkin mikä siellä jossain on, on moottorin lämpötilamittari, ainakin Sierrassa ja varmaan Escossakin, älä sotke näitä.......
....mutta ainakin mulla tossa yhessä toisessa autossa ku pisti ne kaks flektikytkimeen tulevaa piuhaa yhteen (onkos ne nyt sitten maa vai virtapiuhoja), ni selvis se, että vika ei ole kytkimessä (flekti ei pyörinyt) vaan itse flektin sähkömoottorissa, joka sitten piti vaihtaa....
...miten ne piuhat menee sitten noin uudessa Escossa, ni viisaammat voi taas sen kertoa, siellä näyttää olevan semmosiakin malleja tuolla luettelossa,

, jossa on useampikin nopeus, joten piuhoja pitäis silloin olla useampi kuin kaksi....ni vähän vaikee tässä on suoraan sanoa, että yhdisteleppäs sieltä piuhoja ominpäin

youknouw
Tuolla taas samaa puuhaa tehään Haynesissä enklanniksi, mutta sanasto on ainakin mulle outoa....
http://www.fordfans.cz/download/manual/0686-03.pdf
kaippa se perusasia jos ja ku sitä anturia vaihtaa on, että irrottaa akusta maapiuhan(ei tee oikaria) ja ettei vaiha kuumaan koneeseen(näpit palaa nesteistä) tai ja että avaa paisuntasailiön korkin ettei siellä ole painetta...
...ja olihan vielä se puhaltimen sulakekkin katottu...