Tervehdys,
nopea, asioita selventävä kysymys.. elikkä mikä vaihteisto on neliveto dohc-sierrossa? MT-75 vai Type-9 -pohjainen? Jos se on MT-75, onko se samanlainen kuin cossu-sierroissa?
Saako tuollaisen MT-75:n kiinnitettyä pinto-lohkoon ilman suurempia muutoksia? Cossuissahan on pinto-lohko, joten sen pohjaltahan sen pitäisi kyllä onnistua..
Muutenkin kaipaan hieman selvennystä eri vaihteistojen ja moottoreiden yhteensopivuuksista..
Sierra - Nelivedon vaihteisto
Re: Sierra - Nelivedon vaihteisto
normi dohc nelkioissa mt75 ja tuo normi nelkon mt75 tais olla ulkosesti vaan samalainen ku cossun eli cossussa on sisällä kovempaa kamaailehmus kirjoitti:Tervehdys,
nopea, asioita selventävä kysymys.. elikkä mikä vaihteisto on neliveto dohc-sierrossa? MT-75 vai Type-9 -pohjainen? Jos se on MT-75, onko se samanlainen kuin cossu-sierroissa?
Saako tuollaisen MT-75:n kiinnitettyä pinto-lohkoon ilman suurempia muutoksia? Cossuissahan on pinto-lohko, joten sen pohjaltahan sen pitäisi kyllä onnistua..
Muutenkin kaipaan hieman selvennystä eri vaihteistojen ja moottoreiden yhteensopivuuksista..
Hmmh.
Eli sit pitäis vaan keksiä se kuinka paljon kovempaa kamaa siellä sisällä on.. eli onko kyse vaan rattaista vai onko akselitkin tuhdimpia. Olisiko tästä tietoa?
Pajallehan se laatikko pitäis kuitenkin kiikuttaa, että saa paremmin kestävän siitä. Se vaan, että onko kumpi laatikko sitten parempi ammattilaisen käsitellä vai joutuuko jomman kumman tekemään enempi töitä?
Eli sit pitäis vaan keksiä se kuinka paljon kovempaa kamaa siellä sisällä on.. eli onko kyse vaan rattaista vai onko akselitkin tuhdimpia. Olisiko tästä tietoa?
Pajallehan se laatikko pitäis kuitenkin kiikuttaa, että saa paremmin kestävän siitä. Se vaan, että onko kumpi laatikko sitten parempi ammattilaisen käsitellä vai joutuuko jomman kumman tekemään enempi töitä?