
2.0i dohc ratin vatkaus
2.0i dohc ratin vatkaus
Saako ohjaustehostetusta riesasta hammastankoa "kiristettyä"? Ratti vatkaa tuol satases nii pirusti, ja puslat, alapallot, raidetangon päät, pyörän laakerit, jarrupalat ja levyt vaihdettu. Onko kellää sierrast pyörännapa ollut kiero, tuli tälläinenkin mieleen.Ja mikä parasta missään ei tunnu väljää. 

Renkaiden tasapainotus helpottaa asiaa..
Toiset autot vaatii "nollarenkaat" ettei vatkaa ollenkaan, eli painotus aina allevaihdettaessa, toisissa 30-40g heitto per pyörä ei tunnu ratissa/persiissä ollenkaan.
Pystyheittoon taas ei tasapainotuskaan auta->uudet renkaat.

Pystyheittoon taas ei tasapainotuskaan auta->uudet renkaat.
Nissan Micra K11 Diesel, Datsun 100A STW -74, Suzuki Alto SS80 -85 + läjä raatoja
Re: 2.0i dohc ratin vatkaus
Mullakin vatkasi aika lailla tuo ratti aiemmin, tosin en tiedä paljonko sulla sohlaa.
Tasapainotin ite koneella renkaat, niin vatkaus hävisi lähes olemattomaksi.
Kannattaa kokeilla, kuten myös renkaiden vaihtamista keskenään.
Tasapainotin ite koneella renkaat, niin vatkaus hävisi lähes olemattomaksi.
Kannattaa kokeilla, kuten myös renkaiden vaihtamista keskenään.
Sierra 2.0i Dohc -92
"täähän on fordiksi melkein priima"
"täähän on fordiksi melkein priima"