Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mimmonen projekti tuo kaasarin? kavlonvaihto?
minkä näkönen se kalvo on ja pitääkö ostaa jotain tiivisteitä samalla kun ostaa tuon kalvon? Ku autossa on semmonen vika ku menee risteykseen ni se sammuu!
Ei kai se kiidytyspumpun kalvo riteykseen tultaessa mitään vaikuta???
Sehä vaan antaa ylimääräsen ruikkauksen bensaa kun polkastaan kaasua.
veikkaisin, että tyhjäkäyntisuutin on tukossa. Jos tossa semmonen on... Ei oo tietoa.
TeRoK kirjoitti:Ei kai se kiidytyspumpun kalvo riteykseen tultaessa mitään vaikuta???
Sehä vaan antaa ylimääräsen ruikkauksen bensaa kun polkastaan kaasua.
veikkaisin, että tyhjäkäyntisuutin on tukossa. Jos tossa semmonen on... Ei oo tietoa.
...ja olikohan se niin, että senkin näkee silmällä siitä kaasarin päältä, että ruikkiiko se sitä bensaa, ku kaasua polkee....ja että silloin toi kalvo olisi ehjä...käykös se muuten tyhjäkäyntiä pihassa kylmänä/ lämpimänä tai ryyppypäällä/ ilman ryyppyä ?
Muuttuvakurkkusen kurkusta ei näy kyllä oikeestaan mitään vaikka polkis kaikkia polkimia yhtäaikaa.
Ja kun kyse ilmeisesti on muuttuvakurkkuisesta Voordin kaasarista niin kalvolla tarkoitetaan ~poikkeuksetta sitä isoa kalvoa joka tuossa vehkeessä hoitaa 'kaiken'. Sen vaihtamiseen ei tarvitse mitään muuta kuin uuden kalvon ja ruuvimeisselin, kalvo hoitaa tiivistyksen siinä samalla. Mitään muuta ei tarvitse myöskään purkaa, onnistuu ihan ulkopuolelta.
Krisse kirjoitti:Muuttuvakurkkusen kurkusta ei näy kyllä oikeestaan mitään vaikka polkis kaikkia polkimia yhtäaikaa.
Ja kun kyse ilmeisesti on muuttuvakurkkuisesta Voordin kaasarista niin kalvolla tarkoitetaan ~poikkeuksetta sitä isoa kalvoa joka tuossa vehkeessä hoitaa 'kaiken'. Sen vaihtamiseen ei tarvitse mitään muuta kuin uuden kalvon ja ruuvimeisselin, kalvo hoitaa tiivistyksen siinä samalla. Mitään muuta ei tarvitse myöskään purkaa, onnistuu ihan ulkopuolelta.
Tursa: laitoit tuon kaasarin manuaalin, http://www.fordfans.cz/download/manual/0686-04a.pdf
niin tuo on 1.1l/1.3l ja mun kaasari on litranen ja se näyttää hivenen erillaiselta kaasarilta kuin tuo. mutta pitää töitten jälkeen tutkailla tota kaasaria kunnol. Mitä hyviä ja huonoja puolia olisi jos laittaisin fiestan 1.1l kaasarin tuohon 1.0l ?!
Sieltä vanhasta keskustelusta(kato ylempää ) varmaan sun kaasarin kuva löytyy ja Haynesin manuaaleista, ne kannattaa nopeesti imuroida, enen ku ne häipyy...
....tohon vaihtamiseen voi viisaammat sanoa mielipiteensä...tuskin siinä heppoja ainakaan lisää tulee, pääasia, että kärry toimii, jos kaasaria vielä lähtee vaihtaan ni pitää kait ensteks tietää käykös se siihen suoraan vai pitääkös olla niitä sovituskappaleita imusarjaan....