Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
juu elikkäs. tuli sierraan omituinen vika;Lähti käyntiin vaan kaasu pohjassa ja sillonkin röpötteli ihan hirveesti. vei bensaa ihan mielettömästä n. 15 litraa 10 kilometrille arvelin että se vuotaa jostain ja pahasti, mutta eipä se vuotanutkaan ainakaan ulos. avasin kaasarin ja kokeilin kun laitoin sen "kammion" täyteen bensaa niin n.30sek kaikki bensa oli kadonnut eikä vuotanut maahan. sitten tarkistin öljyt ja huomasin että öljyä oli todella paljon liikaa... eli mun bensat on vissiin mennyt öljyn sekaan!?! mikäköhän siinä mahtaa olla rikki? :S
uLA kirjoitti:juu elikkäs. tuli sierraan omituinen vika;Lähti käyntiin vaan kaasu pohjassa ja sillonkin röpötteli ihan hirveesti. vei bensaa ihan mielettömästä n. 15 litraa 10 kilometrille arvelin että se vuotaa jostain ja pahasti, mutta eipä se vuotanutkaan ainakaan ulos. avasin kaasarin ja kokeilin kun laitoin sen "kammion" täyteen bensaa niin n.30sek kaikki bensa oli kadonnut eikä vuotanut maahan. sitten tarkistin öljyt ja huomasin että öljyä oli todella paljon liikaa... eli mun bensat on vissiin mennyt öljyn sekaan!?! mikäköhän siinä mahtaa olla rikki? :S
edit. sierra 1.6 vm-84
...hetkinen, siis kuluttaa 150 litraa satasella, vai olikos siinä desimaalivirhe. Mä en ymmärrä miten bensat menis öljyn joukkoon....
..viisaammat saa kertoa näkeekös sen päälle päin, jos se työntäs bensat suoraan koneeseen....mä hankkisin jostain lainaksi tai purkutoimivan tai ostaisin uuden:
POLTTOAINEPUMPPU FORD SIERRA
Laatupumppu. Jos autossa paksu bakeliittitiiviste: Mukana tuleva paperitiiviste/-teet sen päälle!
Sierra-OHC 1,3-2,0. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 29-1895 20.86 ???
eikös se oo parilla pultilla kiinni jossain siinä koneen kyljessä...
Parilla pultilla pitäis olla joo,ja sitten
siellä on irtonainen tappi,kun sen pumpun irrottaa..
jos pihalla vaihtaa niin hyvä kattoa ettei se häviä hankeen
Minä veikkaisin ettei se vain käy jostain syystä kaikilla. Männärenkaat mennyt tai sitten vain joku sytytyspuolen ongelma. Jos se vielä lähtee käyntiin niin koita ottaa yksitelleen tulpanjohtoja irti ja kuuntele vaikuttaako kaikki johdot käyntiin vai onko joku pytty pimeänä. Huom! Jos et halua saada kynsillesi niistä johdoista niin paksut hanskat tai pihdit käteen tai sitten sammutat auton aina välillä ja nypit aina vuorotellen yhden johdon irti ja koitat vieläkö se käynnistyy ja käy yhtä "hyvin"