Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ajattelin olla kriminaali ja tukkia moisen direktiivikeksinnön. Kuinka tuo kannattaa tehdä? Malli on -98 vuoden 2.5 litranen vapaa diesel. Ei siis kumiletkua, vaan laippaliitos ja ruttuputkea.
Laitanko siis laippaan metallilätkän vai kertooko joku, kuinka tuo alipainehässäkkä toimii ja mikä letku pitää tukkia?
Ei tuosta hajuakaan, mutta ovat yleensä lepoasennossa kiinni koska solenoidi avaa imun. Laita "sokea" tiiviste metallista koska tavallinen tiivistepahvi hajoo vuodessa! 8)
Voorteissa jostain syystä mömmöt puhalletaan imuputkeen, siis ennen kaasuläppäkoteloa, vaikka monessa muussa puhalletaan imusarjaan tai kanteen? Tietenkin tuo toinenkin vaihtoehto paskotaa imukanavia ja -venoja, siis kannattaa tukkia koska ko. härpäkkeestä ei ole mitään hyötyä! 8)
Juibbi kirjoitti:Ajattelin olla kriminaali ja tukkia moisen direktiivikeksinnön. Kuinka tuo kannattaa tehdä? Malli on -98 vuoden 2.5 litranen vapaa diesel. Ei siis kumiletkua, vaan laippaliitos ja ruttuputkea.
Laitanko siis laippaan metallilätkän vai kertooko joku, kuinka tuo alipainehässäkkä toimii ja mikä letku pitää tukkia?
Itse poistin "ilmaläpän" Ja tukin pakosarjan reiän.