Mondeo TD: Turbo vinkuu, tehot poissa ja savuttaa simona!

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
riisseli rules
Viestit: 35
Liittynyt: 04 Huhti 2005 16:31
Paikkakunta: laihia

Viesti Kirjoittaja riisseli rules »

petrim kirjoitti: Mulla ei kulje, mutta ahtopaineet onkin hukassa. Paljon on ollut kulutus? Mulla matkassa 5.2 ja kaupungissa 6.8. Ei savuuttele. Fordilla mittasivat ja ajoitus seuraa mukana. Tuo ennakonsäätöventtiili / syötönajoitussäädin on kuulemma tyypillisin vika.
ahtopaineista en tiedä mutta kulutus on n. 10l/100km matkajossa... :shock: no huomenna saa se osan niin sitten nähdään kuinka kävi. kulutus oli ennen matkassa n.6 ja kaupungissa n.7l/100km...
riisseli rules
Viestit: 35
Liittynyt: 04 Huhti 2005 16:31
Paikkakunta: laihia

Viesti Kirjoittaja riisseli rules »

riisseli rules kirjoitti: ahtopaineista en tiedä mutta kulutus on n. 10l/100km matkajossa... :shock: no huomenna saa se osan niin sitten nähdään kuinka kävi. kulutus oli ennen matkassa n.6 ja kaupungissa n.7l/100km...
osa vaihdettu ja kyllä konettaa!!! hieno peli taas kun toimii :D :D :D
petrim
Viestit: 108
Liittynyt: 18 Elo 2006 12:52

Viesti Kirjoittaja petrim »

poistettu
Viimeksi muokannut petrim, 06 Helmi 2007 15:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
riisseli rules
Viestit: 35
Liittynyt: 04 Huhti 2005 16:31
Paikkakunta: laihia

Viesti Kirjoittaja riisseli rules »

petrim kirjoitti: Nykiikö vielä (jos sulla oli nykintää tuossa 2500rpm paikkeilla)?

Itse sain auton kulkemaan, kun korjasin auki jääneen hukkaportin. Samalla egr:n pistin tukkoon.

Silti pientä nykimistä kiihdytettäessä ja tuossa 2400-2500rpm paikkeilla.
ei nyi enää. ennen nyki niin perkuleesti. ei edes jaksanu käydä kylmänä tyhjäkäyntiä,varsinkaan jos ilmastointi oli päällä...
koko auton oloajan minulla 2vuotta ja 60tkm niin on aina pitänyt sahata hetken ennen kuin on hörähtänyt käyntiin.
nyt lähtee heti kun kerran pyörähtää.
Vastaa Viestiin