doch sierra sammuilee kummallisesti

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
peeoo
Viesti:

doch sierra sammuilee kummallisesti

Viesti Kirjoittaja peeoo »

Mistäköhän johtuu nää ihmeelliset käyntihäiriöt varsinkin vähän kylmänä,startin jälkeen...?
Noin kymmenen minuutin ajon jälkeen kone rullaa normaalisti mutta alussa se simahtelee todella oudosti.Syyksi oon miettiny tulppia mitkä on vaihdettu yli 20 000 kilsaa sitten,tulpanjohtoja jotka on ollu samat varmaan 90 luvun puolivälistä tai sitte tota uutta shellin v-power löpöä mitä oon tankkaillu viimeaikoina.
Oiskohan palstan asiantuntijoilla mitään kokemuksia tai tietoja?

PS.kone käy muuten selvästi pirteämmin ja pehmeämmin varsinkin ylemmillä kierroksilla n.3000-5000rpm tolla v-powerilla.En tiedä onko hevosia sen kummemmin lisää tuonut mutta ainakin herättänyt henkiin vanhoja kuolleita :P
Sierra 2.0i CL DOCH Kat -90
jaska74

Viesti Kirjoittaja jaska74 »

ei se kaikkien sytkäosien vaihto ainakaan huononna tilannetta.

mites b-suodatin? vaihdettu vuonna miekka ja kypärä vai... :?
Focus 1.0 edition a6 2017
Monteonisti

Viesti Kirjoittaja Monteonisti »

Ei kait sentään bensansuodatin? Mulla oli aikoinaan samallaista vikaa Eskossa, mutta en viitsinyt vikaa etsiä kun siihen tottui, siis sammui joskus kylmänä kun kierrokset laski liian alas. Luultavasti nopeudentunnistin (jos on?), asentoanturi (nokan kun kampuran anturin viallisuus estää yleensä käynnistymisen?) tai lämpöanturi (ilman tai motin?) oikuttelee, siis luultavasti. :roll: Joskus huono kontakti jossain johtoliitoksessa myös aiheuttaa outoja ongelmia, kokeile laittaa CRC:tä johtoliitoksiin ja varsinkin puolaan tuleviin liitoksiin! 8) Jos tuossa on "lisäilmasysteemi", niin kannattaa tarkistaa. :?:
NiceMan
Moderaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja NiceMan »

Lisäilma suutin jumittaa...
Vaikuttaa enenmän kylmällä koneella kuin lämpöisenä.
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
Vastaa Viestiin