Weber 40 DCOE säätö?

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
aamupala86
Viestit: 20
Liittynyt: 06 Elo 2006 19:38

Weber 40 DCOE säätö?

Viesti Kirjoittaja aamupala86 »

Ei kukaa tietäis hyvää neuvoa niitten säätämiseen? Prkl kysyin autohuollosta ja ne vaa sanoo että ei onnistu... :D Luulis et niil ois oikeenlainen mitta niitten sätöö :/ Välil tuntuu ku kävis kolmella ja tyhjäkäynnillä ei pysy käynnissä kovin kauaa...
sierraOHC
Viestit: 30
Liittynyt: 07 Elo 2006 09:33
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja sierraOHC »

niitten keskellä pitäs olla säädettävä synkka vipu ni säädät eka sen sillee et molempien kaasareitten läpät aukeee saman verran ja sit seos ruuvit ruuvvaat kaikki pohjaan ja avaat vaiks kaikkii 1.1/2kierrost... ja niit seos ruuvei voi sit säätää oman mieles mukaan, mul on joku 2.1/2 kierrost omis auki... ostat synkronointi mittarin ni sil saat ainaki kaikki kuntoo, 52€ freetechnicsil...
Ford Sierra 1.6ohc -83
jaska74
Viestit: 2600
Liittynyt: 23 Touko 2005 15:58
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja jaska74 »

sierraOHC kirjoitti:ja niit seos ruuvei voi sit säätää oman mieles mukaan,
jos nyt ei kuitenkaan, vaan ihan liikkeeseen säätämään mittarilla seokset kohdalle, niin on huomattavasti pitkäikäisempi ja vähemmän kuluttava moottori...
Focus 1.0 edition a6 2017
jate2
Viestit: 68
Liittynyt: 20 Helmi 2006 23:30

Viesti Kirjoittaja jate2 »

Käyppä kysymässä kaasutinhuollosta. Siis paja joka on erikoistunut korjailemaan ja säätämään kaasareita. Luulis löytyvän joka kaupungista...
Ei nykypajoissa oikein aleta mitään tekemään kaasareille, ne vaan raapii päätään ja ihmetelee...
"Öööööö, missä on obd-pistoke, että pääsis pelaamaan pac-mania navin näytölle???"
janzamar
Viestit: 2668
Liittynyt: 07 Helmi 2005 14:26
Paikkakunta: porvoo

Viesti Kirjoittaja janzamar »

http://www.piercemanifolds.com/
Tuolla on vähän neuvoja jos osaa lukea Amerikkaa.
ei sieltä mitään junia t...
country sedan
Viestit: 692
Liittynyt: 07 Helmi 2005 08:52
Paikkakunta: Kausala

Viesti Kirjoittaja country sedan »

jaska74 kirjoitti: jos nyt ei kuitenkaan, vaan ihan liikkeeseen säätämään mittarilla seokset kohdalle, niin on huomattavasti pitkäikäisempi ja vähemmän kuluttava moottori...
Joo, missään tapauksessa ei kannata opetella hommaa ite eikä hankkia perustietoja kaasareiden toiminnasta... :)
Avatar
BlackEscort
Viestit: 192
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:04

Viesti Kirjoittaja BlackEscort »

Nyt otat ja kävelet paikkakuntasi UrheiluAutoilijoiden pajalle ja kysyt neuvoa...harvassa paikassa saat jotain muutakuin myönteisenvastauksen.
Ne pojat kyllä osaa neuvoa ja parhaassa tapauksessa myös säätää.
Tietty siinä auttais jos olis vaik jäsen, mutta aikoinaan sain ite neuvoja/niksejä naapurikylän UA:lta :P
Vastaa Viestiin