Lämppäristä on tihkuttanut pidemmän aikaa.. joskus talvella glykolin hajua sisälle tullu mutta ei se silti wanhankaan pienemmän syylärin kans oo vettä kadottanu juurikaan..
Nyt katoaa varsinkin ajossa vettä aika hyvää tahtia.. ei tarvi tehdää montaakaan lenkkiä ku on jo kuivaa kennossa näkyvillä.. Eli pidempaa matkaa ei viitsi edes tehdä kun tuntuu katoavan suht nopeasti ja aika paljon.
Pihalle ei tunnu vuotavan mistään.
Kansi revittii irti ja ainakin kansipahvi oli hyvä vielä.
1 ja 2 sylinterille näytti ainakin tulleen vettä jostain ja ainakin 2 männän päällys oli kostea ja kirkas osittain kun taas muut männät oli kuivia ja nokeentunu..
Jotain outoa ruskeaa mönjää siellä kannen imupuolella.. ja imusarjan rööreis?!
Myös kannen sisällä oli ihmeellistä talmaa pinttynyt 2 sylinterin venttiilin varteen.. muissa ei näkynyt sellaista..
Voiko venttiilinsuoja-aine tehdä tuollaista?
Kansi on menossa suoristettavaksi hiomolle jos nyt ylipäätään on kierossa ja uusi GT kansipahvi tulossa..
Jos vielä vedet katoaa nii nousee kädet pystyyn... Hommalla pakkaa olla kiire ku auto menos penkkii ensviikon alus..
Ideoita?