Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
toevone^ kirjoitti:mulla on ahdot 0,6 ja toimii erittäin hyvin... viimiset 2 vuotta.. mutta ei kai ne loputonta polkemista kestä...
ootko nostanu ahtoja turboruuvilla? ja onko muita virityksiä?
itse tota ilmanputsaria katoin tänää nii siihen meni jotain sähköpiuhoja? ajattelin olla koskematta, ennen kuin tiedän tarkasti mikä on mitäkin...
ja vielä, et kuinka korkeelle saa tehoja nostaa että toi vakioputki alkaa ahdistaa?
ja sit viel, eilen ku kisattii yhen saabin kans, ni sytty yhtäkkii "anti lock" valo kojelautaan... mikähän se on ja mitä tarkottaa... kun ei proben käsikirjassa ees mainittu asiasta. sit ku käynnisti uusiks nii sammu se valo....
"Anti-Lock" tarkoittaa jenkiksi ABSsää. Pitäisi syttyä myös käynnistyksen yhteydessä, sekä "Brakes" valo myös. Sammuvat hetken kuluttua. Näin siis ainakin Thunderbirdissä.
Ford Thunderbird LX 302 1991
Mercury Gran Marquis Colony Park 302 1987
Ford Cortina 1600 Deluxe 1970
"Kaikkina aikoina, kaikissa paikoissa, ihmisten teot pysyvät samoina"
Heräkulman Ruhtinas
Fantasiamajuri
Näätälaivue, IV.Lentue
itsellä kans tuollainen mutta v6 myllyllä eipä ole juuri moittimista ja tuolla V6 koneella suht ripeä kulkemaan ja alhaalta vääntää hienosti, myös pientä modausta kerennyt jo tulla itsetehtyä korisarjaa ym:
vielä vähän kesken sisältä ja päältä.. tulossa kaikenlaista mitä ei nyt jaksa luetella... varsinkin sisältä vielä ihan kesken.. värinä on Mipan Blue efekt helmiäis väri, kuvissa ei oikein pääse oikeusiinsa
Ei pöhkömpi, mitä noista gti:n sivuilta löytyneistä projektikuvista näin, keulasta tulee vahvasti mieleen jokin uudempi pontiac... Ite en saanut noita kiksu.irg- sivuille linkitettyjä auki ....
Kessi kirjoitti:Ei pöhkömpi, mitä noista gti:n sivuilta löytyneistä projektikuvista näin, keulasta tulee vahvasti mieleen jokin uudempi pontiac... Ite en saanut noita kiksu.irg- sivuille linkitettyjä auki ....
Ne linkit aukee näin: klikkaat linkkiä--> aukee sivu jossa herjaa jotain--> linkki näkyy nyt otsikko tai hakupalkissa vai mikä ny lienee onkaan, niin lisäät välilyönnin linkin perään ja painaset entteriä. pitääs pelittää
GeeTee- kirjoitti:Ne linkit aukee näin: klikkaat linkkiä--> aukee sivu jossa herjaa jotain--> linkki näkyy nyt otsikko tai hakupalkissa vai mikä ny lienee onkaan, niin lisäät välilyönnin linkin perään ja painaset entteriä. pitääs pelittää
Olipas sullaki Probe nätis kunnos, nami nami
Kiitoksia neuvosta.. Nyt sain kuvat auki ...
Omastani sen verran, et on väliaikais ratkaisuja; olis tarkoitus ens talvena istuttaa helmat saumattomiks ja poistaa listat sekä vaihtaa väri .... Niin ja tietenkin sisusta ja jotain "pientä" viriä konehuoneeseen...
No niin... nyt saatii selville mikä tossa antilock valossa on. Kun se syttyy palamaan kesken ajon, niin abs-on pois päältä. en tiiä miks, mutta näin on. Ja nyt tuli uusi ongelma, välillä anti-lock valon palaessa kun jarruttaa niin ääntä kuuluu, mutta ei hidastu... kuuluu vaan sähköinen ininä. tälleen tapahtunu pari kertaa. Voiko palat olal lopussa? vai onko vika anturissa vai missä?
Niin ja tossa just dumpin asensin ja otan bypassin pois, niin mistä huomaa että jos kone vetää liian rikkaalle/laihalle? huomaako käynnistä tjsp?
Joni88 kirjoitti:No niin... nyt saatii selville mikä tossa antilock valossa on. Kun se syttyy palamaan kesken ajon, niin abs-on pois päältä. en tiiä miks, mutta näin on. Ja nyt tuli uusi ongelma, välillä anti-lock valon palaessa kun jarruttaa niin ääntä kuuluu, mutta ei hidastu... kuuluu vaan sähköinen ininä. tälleen tapahtunu pari kertaa. Voiko palat olal lopussa? vai onko vika anturissa vai missä?
Niin ja tossa just dumpin asensin ja otan bypassin pois, niin mistä huomaa että jos kone vetää liian rikkaalle/laihalle? huomaako käynnistä tjsp?
Kannattaa ilmanmuuta tarkistaa palojen kunto...
Onko tuoi asentamasi dumppi säädettävä?? Siinä ei oikeastaan muuta, mut jos on liian löysä jousi, niin ei jaksa avautumisen jälkeen sulkeutua----> imee ilmaa dumpin kautta koneelle jolloin ilmamäärämittari ei anna todellista tietoa ilmansaannista--->käy laihalla.... Eli tarkista että dumppi varmasti sulkeutuu (näkee useimmista malleista männänliikkeen niistä ilman ulostulo reijistä )....
aluks oli liian löysä jousi, ei oikee pysyny tyhjäkäynnillä päällä, sit laitoin jäykemmän (mukana 3 erijäykkyistä; alkuksi oli keskimmäinen) ja silti imi ihan hiukan ilmaa, sit laitoin ''prikan'' jousen alle ja nyt toimii aika hyvin... ei ime ilmaa, eli pitäs olla säädöissä... pitääpä sitte huomenna tarkastaa noi jarrupalat... ajattelin vielä laittaa yhen prikan tonne dumpin jousen alle varmuudeks, koska eihän siitä mitään haittaa oo? mielummin oon täysin varma ettei ime ilmaa...
juu kyllä pihinät kuuluu eikä kikattele omiaan... ainoo mikä "vika" tuli esiin nii on, ettkä ku ajelee, ehkä vähä rivakammin nii sit ku pysähtyy valoihin nii kierrokset menee tyhjäkäynnillä 500rpm ja nousee sit sinne normaalii... on ehkä 0.5-1s siell 500rpm kohdal... en tiiä mistä kyse, mutta onko jokin huonosti kiinni yms ?
Joni88 kirjoitti:juu kyllä pihinät kuuluu eikä kikattele omiaan... ainoo mikä "vika" tuli esiin nii on, ettkä ku ajelee, ehkä vähä rivakammin nii sit ku pysähtyy valoihin nii kierrokset menee tyhjäkäynnillä 500rpm ja nousee sit sinne normaalii... on ehkä 0.5-1s siell 500rpm kohdal... en tiiä mistä kyse, mutta onko jokin huonosti kiinni yms ?
Ite veikkaisin syypääksi sitä dumppia, eli sulkeutuu sittenkin liian hitaasti ja päästää laihalle .... Oliko sama vika ennen sen dumpin asennusta??? Toinen aiheuttaja vois olla jarrujen alipaine systeemi tms.???
jeps, no pitää kattoo kun auto tulee huollosta:P korjaavat jarrut yms siellä kun en ite oikee vikaa löytänyt. abs valo syttyy ja jarrut lukkiutuu ja sit välil ku polkee jarruu nii kuuluu vaa ininää... laittaa samalla kartiosuodattimen ja säätää seoksen... pitää samalla sanoo että kattoo jos on dumpista kii... ja ennen dumppia toimi loistavasti...
mielummin laitan dumpin jousen välii vielä isomman prikan että on jäykempi vielä. se on paljon helpompi/halvempi ratkasu ku ostaa kokonaa uus silikoniputki joka on taivutettu ja kokeilla sen kanssa....
Kessi kirjoitti:Ite veikkaisin syypääksi sitä dumppia, eli sulkeutuu sittenkin liian hitaasti ja päästää laihalle .... Oliko sama vika ennen sen dumpin asennusta??? Toinen aiheuttaja vois olla jarrujen alipaine systeemi tms.???
Kaveri osti joskus dumpin ja siinä dumpin päässä on sellanen ihmeen ruuvattava suutin, josta lähtee imusarajalle joku pikku letku. liikkeessä sano et sitä suutinta ei saa kiristää/löysätä muuten ei saa autoa käymää kunnolla??
Ingman saa maidon maistumaan ja opel muovin ruostumaan