Muutos 2.0 --> 2.1 turboon, Vertailu lappua kaivataan.

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
spetke
Viestit: 12
Liittynyt: 22 Tammi 2006 00:41
Paikkakunta: janakkala
Viesti:

Muutos 2.0 --> 2.1 turboon, Vertailu lappua kaivataan.

Viesti Kirjoittaja spetke »

Löytyisikö mistään netin kautta vertailu lappua speksejä eri sierrojen teknisistä eroavaisuuksista?
-Joskus sain vertailu lapun katsastuskonttorilta mutta helpottaisi jos ei tarttis sinne asti vielä lähteä.
Jos vaikka joku olisi sen skannannut koneelleen.
Kun tuli tossa tohon omaan katiskaan ahdin paiskattua kiini ja pitäisi siihen vielä toi leimakin saada...
Xr4 sierran jarrut tuli jo hommattua, mutta mitä muuta???

PS: JA SIITÄ JONKUN MODEN LAITTAMASTA LINKISTÄ EI TOSIAANKAAN IRRONNUT MITÄÄN JÄRKEVÄÄ TÄHÄN HOMMAAN!!!
MIKSI LUKITUS ??????????????????????????????????
SIINÄ LINKISSÄ JAARITELTIIN AIVAN JOTAIN MUUTA :shock:
turbiiniriesa
Viestit: 454
Liittynyt: 12 Helmi 2005 09:57
Paikkakunta: nääs nääswille

Viesti Kirjoittaja turbiiniriesa »

ei tuohon mitään muuta ku ne xr4 jarrut, jarrupenkki lappu sopivilla tehoilla ja konttorille.
Jaakko85
Viestit: 1772
Liittynyt: 04 Helmi 2005 15:16

Re: Muutos 2.0 --> 2.1 turboon, Vertailu lappua kaivataan

Viesti Kirjoittaja Jaakko85 »

spetke kirjoitti:PS: JA SIITÄ JONKUN MODEN LAITTAMASTA LINKISTÄ EI TOSIAANKAAN IRRONNUT MITÄÄN JÄRKEVÄÄ TÄHÄN HOMMAAN!!!
MIKSI LUKITUS ??????????????????????????????????
SIINÄ LINKISSÄ JAARITELTIIN AIVAN JOTAIN MUUTA :shock:
Olisit vaan jatkanut sitä jaarittelua siellä, samaa aihetta se oli. Vai pitääkö jokakysyjällä olla oma topikki samasta aiheesta. Voi kristus sentään. "tähän se hymiö missä nousee savu korvista*

P.s. Kuten turbiiniriesa sanoi, niin helpoiten tuo katsastus saattaa mennä juuri noin eli xr4i jarrut joka nurkkaan (isommat levyt ja 10" rummut taakse), tai sitten mittautat alle 20% tehonnousun (vrt. "vakioon") ja ajat leimalle. Kannattaa kysyä katastuskonttorilta kun näkemyksiä näyttää olevan niin monta kuin on katsastajiakin, näin suunnilleen.
spetke
Viestit: 12
Liittynyt: 22 Tammi 2006 00:41
Paikkakunta: janakkala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja spetke »

Joo jarrut on hommattu 260mm etulaikat ja 10" rummut taakse, ja itselläni sellainen kutina että noilla pitäs saada leima kun penkittää sellaset 150 heppaset laput...
Mutta kun jotkut väittävät että pitäisi vielä moiseen kivikautiseen (vm88) sierraan kattikin laittaa... vaikka ei kattiauton arvoja tarvitse olla... kuulostaa vaan hölmölle touhulle moinen...
Jaakko85
Viestit: 1772
Liittynyt: 04 Helmi 2005 15:16

Viesti Kirjoittaja Jaakko85 »

spetke kirjoitti: vaikka ei kattiauton arvoja tarvitse olla... kuulostaa vaan hölmölle touhulle moinen...
Millonkohan nuo säädökset ovat kovin viisaalle kuullostaneet?

Kyllä se tais olla että xx.xx.1987 jälkeen käyttöönotettuun piti katti putkeen laittaa.
country sedan
Viestit: 692
Liittynyt: 07 Helmi 2005 08:52
Paikkakunta: Kausala

Viesti Kirjoittaja country sedan »

Jaakko85 kirjoitti: Kyllä se tais olla että xx.xx.1987 jälkeen käyttöönotettuun piti katti putkeen laittaa.
1.7.87->
spetke
Viestit: 12
Liittynyt: 22 Tammi 2006 00:41
Paikkakunta: janakkala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja spetke »

No tarvii hepata sinne leiman ajaksi joku vanha katin räppänä, arvothan eivät onneksi tarvitse olla mitkään vähäpäästöiset onneksi.
-Riittääkös noi pelkät XR-nelosen jarrut sitten vai tarviiko kenties vielä jotain muutakin vaihtaa? esim kallistuksen vakaajaa jousia/iskareita???
Vastaa Viestiin