Sierra katsastus/eroavaisuustodistus
Sierra katsastus/eroavaisuustodistus
Eli taas OHC turbosta.Eli edessä olisi käynti katsastuskonttorilla ja leima hakusessa mutta ongelmia näyttää tulevan sopivan vertailuauton löytämisessä.Auto on alunperin ollut 2.0i eli käsittääkseni 115hv.
Ja konttorin sedän mielestä sopiva vertailuauto olisi täten xr4i eli joutuisi vaihtamaan levyt taakse.Tai sitten täytyisi saada eroavaisuustodistus tai tekniset tiedot paperi doch sierrasta (120hv) tai v6 (170hv) mutta kun näitä papereita ei fordilta saa.Eli jos joku tietää mistä nuo laput saisi tai tietäisi ratkaisun ongelmaan niin kiittäisin ja kumartaisin.... Vai voiko tuota omaa autoani pitää normi 2.0 (105hv) jolloin vertailuauto olisi 2.3 diesel(114hv)?silloin autosta ei tarvisi kuin 113hv:n teholaput eikä tarvis vaihtaa mitään osia...
Ja konttorin sedän mielestä sopiva vertailuauto olisi täten xr4i eli joutuisi vaihtamaan levyt taakse.Tai sitten täytyisi saada eroavaisuustodistus tai tekniset tiedot paperi doch sierrasta (120hv) tai v6 (170hv) mutta kun näitä papereita ei fordilta saa.Eli jos joku tietää mistä nuo laput saisi tai tietäisi ratkaisun ongelmaan niin kiittäisin ja kumartaisin.... Vai voiko tuota omaa autoani pitää normi 2.0 (105hv) jolloin vertailuauto olisi 2.3 diesel(114hv)?silloin autosta ei tarvisi kuin 113hv:n teholaput eikä tarvis vaihtaa mitään osia...
Vois esittää kysymyksen, kuinka paljon siinä on tällä hetkellä tehoja??? Sehän sen loppukädessä ratkaisee, mihin tuota autoa joutuu vertaamaan ja tekemään tarvittavat muutokset...
Eli jos alkuperäiset tehot on mainitsemasi 115hv ja tällä hetkellä tehot ei ylitä 115hv x 1,2=138hv(+20alkuperäisestä%), niin silloinhan ei pitäisi olla mitään ongelmia muutoskatsastuksessa
...
Eli jos alkuperäiset tehot on mainitsemasi 115hv ja tällä hetkellä tehot ei ylitä 115hv x 1,2=138hv(+20alkuperäisestä%), niin silloinhan ei pitäisi olla mitään ongelmia muutoskatsastuksessa

-
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45
Ei tuo jarrujen paremmaksi päivittäminen voi olla ylitse pääsemätön juttu.Kessi kirjoitti:Vois esittää kysymyksen, kuinka paljon siinä on tällä hetkellä tehoja??? Sehän sen loppukädessä ratkaisee, mihin tuota autoa joutuu vertaamaan ja tekemään tarvittavat muutokset...
Eli jos alkuperäiset tehot on mainitsemasi 115hv ja tällä hetkellä tehot ei ylitä 115hv x 1,2=138hv(+20alkuperäisestä%), niin silloinhan ei pitäisi olla mitään ongelmia muutoskatsastuksessa...
Itse ajelin syksyn ja kevään noilla vakio jarruilla
ja ei kyllä yhtään ole niitä ikävä kun vaihdoin levyt joka kulmaan. Varsinkin tuolla "mutka taipaleilla" kun hieman innostui fiilistelemään alustan varoja. Vaikka takana vain "xr4" jarrut(scorpion jarru/tukivarsi paketti). Etusatulatkin saa suoraan sorpionista jos 260mm (XR4) riittää teho lapulle.
gti golo palloilija
Tuo on kyllä täysin totta... Jos oikeesti haluaa ajaa kovaa mutkapätkää, ni kyllä täytyy sekä hidastuvuus, että kiihtyvyys olla kunnossaAksu kirjoitti: Ei tuo jarrujen paremmaksi päivittäminen voi olla ylitse pääsemätön juttu.
Itse ajelin syksyn ja kevään noilla vakio jarruilla
ja ei kyllä yhtään ole niitä ikävä kun vaihdoin levyt joka kulmaan. Varsinkin tuolla "mutka taipaleilla" kun hieman innostui fiilistelemään alustan varoja. Vaikka takana vain "xr4" jarrut(scorpion jarru/tukivarsi paketti). Etusatulatkin saa suoraan sorpionista jos 260mm (XR4) riittää teho lapulle.
