Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tuollahan se lattialla romottaa.... Eihän se olisi iso vaiva mutta helpommin se tässä näppäilemällä onnistuu Pitää lähteä varmaan sitten ruuvailemaan...
Jos murikka on kiinni autossa, niin vaihde päälle, repsikan takapyrä ilmaan ja pyöritystä. Jos on (ehjä)lukko, niin pyörä ei pyöri ihan pikku punnerruksella. Irto murikasta voi asian tutkia pyörittämällä vetarin laippoja/vetareita vastakkaisiin suuntiin. Jos ei pyöri on lukko.
Nopealla mulkaisulla viskollinen perä saattaa vaikuttaa lukottomalta koska tasauspyörästö on näkyvillä.
Onkos kellään kuvaa tuosta viskolukosta..... Ei sielllä kyllä mitään lukkoon viittaavaa näkynyt..... Eli siis viskolukkokin ahdistaa käsin pyöritettäessä samanlailla kuin kitkalukkokin?
Siinäpä se just onkin, kun se visko jemmassa mutta tasauspyörästö näkyy.
Kyllä ahistaa, siis viskokin.
Ehjään semmoseen en oo irrallaan saanu minkäänlaista luistoa. Fordin ohjekin tasi olla yli 75Nm pitää kestää tolla pyörä ilmaan tyylillä.
Taisi olla 70 tai 75Nm perän viskolle, sama arvo oli myös 4x4 malleissa keskiviskolle yksi pyörä ilmaan tunkattuna (ilmassa olevan renkaan napamutterista kokeiltuna)