Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
janzamar kirjoitti:ajettavuus riippuu kunnosta niin paljon.
mutta onhan nuo takatuupparit aina sellaisia että
perä lähtee helposti alta,ja jää tasaisellakin hangella jumiin,ghia nyt on vaan varustelutasoa..
paremmasta päästä.
mutta renkaat ja alusta jos on kunnossa niin mikäs siinä,ite tykkään takatuupparilla ajella vaikka etuveto kai on vähän helpompi olevinaan.
Entäs toi kulutus tossa 115hv 2.0 OHC:ssa? pääseköhän kaupungissa alle kybän..
hyvä peli..meil ollu 2kpl sierroi ja molemmat pelannu hyvin ikäsikseen ja ruostettakaan ei niin hirveest kummassakaan ole ollu..:)ainahan nois vanhois autois jotaa pientä on mut helppoihan noi on korjata..
Riippuu jousipuristimesta
huolloksi tuommoista melkein kutsuisi..mutta jos korjaamolla on hyvät työkalut niin tuossa ei kauaa kestä.
Eli melkeinpä tuntiveloitus+ osien hinta.
Ja riippuu korjaamosta mitä tunnille ottavat..
iskarit voi ostaa itse ja viedä mukana tietenkin.
No Porvoon romiksella tuntivelotus on 35 euroa,jos asiakas on mukana neuvomassa niin sitten 60 tunti
..Kyllä mun mielestä ihan yleensä pitäis 200 saada alitettua..
Ja kannattaa kysyä tietysti korjaamolta että varmasti tietää.
Ja jos ei tahdo onnistua niin hakee toisen korjaamon.
Entäs toi kulutus tossa 115hv 2.0 OHC:ssa? pääseköhän kaupungissa alle kybän..
kyllä se siihen 10-12litraan menee kaupungissa. enemmänkin saa kakkua kulumaan riippuen kengän painosta. matka-ajossa kevyesti alle kympin.
onko ohari tosiaan noin isoruokanen?
minun tomaatti dokki vie matka-ajossa n.7 ja nyt talvella seka-ajossa n.10 vaikka kilometrejä on taulussa yli 300t. manuaali verssio vie taatusti vähemmän vaikka mtx vai mikä olikaan ei type 9 loota onkin täysin epäonnistunut esitys.
Ford Focus C-Max 1.8 -06 (11- )
Ford Focus 1.6i Ghia -00 (08-11)
Ford Sierra 2.0i Ghia -91 (06-08)
Ford Sierra 2.0i CLX -90 (05-06)
Ford Escort 1.6 CL -88 (97-05)
Jaakko85 kirjoitti:Alkaa näissä vanhoissa autoissa olla nuo kulutuslukematkin jo yksilöllisiä.
Valmistaja kertoo 10.8 litraa kaupunkikulutukseksi i-mallille. Mun mielestä piti kyllä aika hyvin paikkansa.
Mitä tuolla epäonnistuneella esityksellä tarkoitat?
tarkotan vain sitä, että vaihteita saa yleensä tosissaan laittaa sisään ja lisäksi tuo mukava hyppy 4 ja vitos vaihteen välityksissä ei tee laatikosta mitään maailman helpointa käyttää. kaikkeen tosin tottuu.
eli tottumattomalle hankala käyttää. saa vapaasti olla eri mieltä
type 9stä minulla ei ole mitään kokemusta.
no ok. otetaan tuo täysin-sana pois. makuasioista ei voi kuin kiistellä..
Ford Focus C-Max 1.8 -06 (11- )
Ford Focus 1.6i Ghia -00 (08-11)
Ford Sierra 2.0i Ghia -91 (06-08)
Ford Sierra 2.0i CLX -90 (05-06)
Ford Escort 1.6 CL -88 (97-05)
Jaakko85 kirjoitti:Niin kaikkeen kyllä tottuu, hitaita ne (t9:sitkin) on vaihtaa, mutta eipä tuo nyt kamalan paljoa haittaa..
Tuosta kyllä olen eri mieltä.Varsinkin kun jättää laittamatta sitä välienlyhenninä. Ainakin itsellä tuo t9 on nopeampi kuin emännän mt75:n ja toi nykyinen ei ole edes niistä nopeimmista joita on ollut itsellä.0-100 testailessa ei vaihteiten väli ole kovinkaan pitkä kun katsoo jälkiä tiessä.
Paras joka on ollut on rampana tallissa(3:n puuttuu,ei kestänyt täysrepäisyä reilullä 500Nm ) Suhteelisen kestävä aski kuitenkin. Noin 300hv/400Nm tuntui kestävän ihan hienosti.
Joo en minä sitä mihinkään mt-75 verrannutkaan, hidas se on verrattuna moneen muuhun "tavalliseen" lootaan, turha sitä käydä kiistämään, mutta ei sillä nyt ole niin suurta merkitystä. Ja vaihdevälinlyhennin ei kyllä minusta tee siitä yhtään hitaampaa, voimaa vaan tarvitaan vaihtamiseen enemmän.
Kävin tossa tänään yhtä 2.0 doch Sierraa kattomassa. Myyjä väitti, että noissa doch Sierroissa olisi nokkaketju hihnan sijaan. Pitääköhän paikkansa? Auton vuosmalli oli -90
urria kirjoitti:Kävin tossa tänään yhtä 2.0 doch Sierraa kattomassa. Myyjä väitti, että noissa doch Sierroissa olisi nokkaketju hihnan sijaan. Pitääköhän paikkansa? Auton vuosmalli oli -90
Vartti mitattu jossain tm:n testissä melko tasan 17s..
Huippunopeus 190km/h
Dokissa ei taida pitää noi arvot paikkaansa kun yksikään ohari ei ole vielä ohi tullu Muutenki mittarinopeuksia kulkee helposti yli 200, satasen vauhdissa pari km/h heittoa