Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Pitääpä kysästä, onko kukaan laittanu kolmi/nelikärkitulppia mk3 tai mk4 escoon? 1.3 tai 1.4 moottoriin siis. Autovaraosaliikkeestä noita tulppia tiedustelin (nelikärki 25e, vakio yksikärki 17e /4kpl ) jos noi nelikärkiset on pitkäikäsemmät niin hinnan suhteen ostaisin sellaiset. Semmostakin kuullu että noi kolmi/nelikärkiset ei välttämättä olis paras mahdollinen vaihtoehto tuon kokoluokan moottoriin? Kuulemma saattaa jotenkin haitata käyntiäkin?
Omakohtaiset kokemukset asiasta olis jees
mk 3 ekkerissä ainakin bosch 4-kärki tulpat pelasivat hyvin ja taitaa olla vieläkin paikallaan.
oikeella lämpöarvolla ja kärkivälillä olevat tulpat ,mahtaa olla sama onko yks vai useampi kärki.
kestossa tuskin suurta eroa
Osta platina tulpat jos pitkää kestoa kaipaat ei noi monikärki tulpat kestä sen pidempään.
mulla oli escossa ja viskasin ne mäkeen ku ei pelittäny mun mielestä kunnolla.
Samaan hengenvetoon voisin Mondeo miehiltä/naisilta kysäistä, mitä nelikärkistä tuluppaa voisi käyttää 2.0 bensa mallissa? Olen myös siinä uskossa että pitäisi vaihtaa johdot samalla.
vinkkiä? Niin, ohjekirjaa minulla ei autooni ole, koska se tuhoutui.
-Kun tietää että ei tiedä mitään, tietää jo paljon-
Lapazu: Joo, en ole moisia tulppia käyttänyt vielä missään härvelissä, prätkässä tai autossa, joten kokemuksia ei ole. II-koppanenhan toi laite on mutta arvelin johdot vaihtaa kyllä kans. Platinaa monskulle siis.
Edit: Herkkusieniä, eli Championia taitaa Mondeo käyttää alkp. tulppina?
-Kun tietää että ei tiedä mitään, tietää jo paljon-
Mun mielestä noi monikärki tulpat on ostos tv kamaa!!!!
Eli jokainen voi käyttää rahansa mihin haluaa mutta ei niillä mun mielestä mitään tee....
Tosiaan jos kestävyyttä haetaan niin platinat.
avoesco kirjoitti:Mun mielestä noi monikärki tulpat on ostos tv kamaa!!!!
Eli jokainen voi käyttää rahansa mihin haluaa mutta ei niillä mun mielestä mitään tee....
Tosiaan jos kestävyyttä haetaan niin platinat.
Vakio autoon vakiotulpat, ei niistä monikärkitulpista ole mitään hyötyä.
Tai jos haluaa niin laittaa Iridium tulpat, mut ovat aika kalliit ja ei löydy joka laitteeseen.
OHC koneeseen tarkoitettujen bosch platina tulppien valmistus on lopettu, joku 3 vuotta sitten. Piru kun ois tajunnut silloin ostaa niitä enemmän!