Arska kirjoitti:Se metallipönttö ei ole suodatin, ainut suodatin on tankissa imuputken päässä. Joissain malleissa on samantapainen sihti pensapumpussa jos se on avattavaa mallia. Voidaan siis olettaa että jotain rojua voi kaasarissa hyvinkin olla.
On muuten sihtiputki myös kaasarissakin eli imuletkun nippa pois vetämällä ja vekslaamalla VAROVASTI ja sieltä ilmestyy sellanen sihti joka on putken muodossa eli pyöreä jossa on keskellä reikä.. 8)
Tai tuossahan taitaa olla ruuvattava nippa.. Perhana kunnei muista nyt mutta siellä on jokatapauksessa sihti..
Toinen syys tuohon voi olla tosiaan kakka joka tukkii suutinta osittain..
Syy voi olla tällanen:
Kakka putoaa suuttimesta kun auto on sammuksissa ja tarttaat sen käymään niin siellä suuttimessa ei ole sellasta imua että jaksais nostaa kakkaa suuttimeen mutta silloin imu kasvaa tietty ku annat jenkaa koneelle niin sillo se kakka pääsee suuttimeen ja siellä se pysyy koska siellä on imua tarpeeksi pitämään se siellä..
Kun motti sammuu niin se kakka pääsee putoamaan pois suuttimesta ni sitte laitat taas käymään ja kakka ei taaskaan pääse nousemaan suuttimeen koska niin vahvaa imua ei ole jnejne..
Epäilisin kyllä sitä kakkaa kaasarissa eli webru auki ja putsputs..
Muista että kaasari on periaatteessa motin sydän ja siitä ei missää nimessä saa jäädä ylimääräsii osia koska se ei tule toimimaan kunnolla jos puuttuu.. 8)
Eiköhän tämä ollu tarpeeksi vaikea selitys yhdestä ainoasta kakasta..
