Eberin kellon asennus?
Eberin kellon asennus?
Onko kukaan asentanut kello settiä diesel mondeoon -01. Liikkessä annettiin 600€ hinta arvio kyseisestä asennuksesta. Ajattelin siiskokeilla itse, olisiko jollain ohjeita kyseiseen operaatioon..... nettisivua,kuvia, kokemuksia,neuvoja..,
Itsellänikin on ollut aikomus laitella kello systeemi mutten ole vielä viitsinyt alkaa kehittelämään, kun tuo eberin kello ja johtosarja maksais 650€
Itse suunnittelin laittavani vaihtoreleen puhallinmoottorin johdotukseen eli kun syttyvirta katkaistaan niin rele vetää eberin ohjausjohdon päälle.
Tähän johtosarjaan kun rakentelee vielä erillisen puhallinmoottorin säädön niin ei puhaltele täydelläteholla nopeasti akkua tyhjäksi.
Voisihan sitä auton omaakin säädintä käyttää mutta se pitäisi muistaa aina kytkeä mieleiseensä asentoon ja jos vielä puhelin ohjauksen tekee niin pitäisi olla jo etukäteen oikeassa asennossa.
Että tämmöstä.

Itse suunnittelin laittavani vaihtoreleen puhallinmoottorin johdotukseen eli kun syttyvirta katkaistaan niin rele vetää eberin ohjausjohdon päälle.
Tähän johtosarjaan kun rakentelee vielä erillisen puhallinmoottorin säädön niin ei puhaltele täydelläteholla nopeasti akkua tyhjäksi.
Voisihan sitä auton omaakin säädintä käyttää mutta se pitäisi muistaa aina kytkeä mieleiseensä asentoon ja jos vielä puhelin ohjauksen tekee niin pitäisi olla jo etukäteen oikeassa asennossa.
Että tämmöstä.
Fix Or Repair Daily
Kyselin silloin kans noita kello settejä ja satuin soittaan "Lempiselle" ja se sanoi että 375€ ja 600€ setit ovat samoja, mutta tohon kalliimpaan on lisätty polttoaine ulosotto tankista ja kutiste sukkia jne... itse ostin ton 375€ setin ja hyvin pelaa ilman suoraa linjaa tankista. Mutta ton automaatti ilmastoinnin kytkentä oli astetta vaikeampaa.. Mites ton gsm ohjauksen meinasit suorittaa itse oon joliittänyt eberin minikellon rinnalle johdot odottaan ja kännykästä on johdot odottamassa vibralta eli siellä olis 1,6V käytössä nyt puuttuu vain komponentti joka 1,6V kytkee noi eberin kellon johdot oikkariin? mikähän olis sellainen sopiva komponentti?