Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Sanoisin kans että rahat menee koiran takapuoleen jos tavoittelee jotain tuntuvaa tehonlisää nuilla. Tietysti jos putkisto on jo vaihtokunnossa ja putsarikin pitäisi vaihtaa niin ei liene rahan tuhlausta sitten. Tämä ei ollut asiantuntijan kommentti
Pakko kommentoida, mamman -90 DOHC sieraimesta kun vaihtoi katin tyhjään malliin niin huomaa selvän eron + kulutus putoaa reilusti (matka-ajossa ~6l/100 kevyesti). Ja kahdella hyväkuntoisella katilla kokeiltu, molemmilla tulee tukkoisemmaksi kone ja kulutus pompsahtaa.
Voi tietysti olla, että takana olevat lähes 500tkm auttaa asiaa kanssa, onhan sisäänajo jo kohta lähes kokonaan suoritettu
Ainakin itse suosittelen katin poistoa tai tyhjentämistä.
Ja mamman Sierra meni muuten tyhjällä katilla leimastakin jos en väärin muista.
jarkkoo kirjoitti:Pakko kommentoida, mamman -90 DOHC sieraimesta kun vaihtoi katin tyhjään malliin niin huomaa selvän eron + kulutus putoaa reilusti (matka-ajossa ~6l/100 kevyesti). Ja kahdella hyväkuntoisella katilla kokeiltu, molemmilla tulee tukkoisemmaksi kone ja kulutus pompsahtaa.
Voi tietysti olla, että takana olevat lähes 500tkm auttaa asiaa kanssa, onhan sisäänajo jo kohta lähes kokonaan suoritettu
Ainakin itse suosittelen katin poistoa tai tyhjentämistä.
Ja mamman Sierra meni muuten tyhjällä katilla leimastakin jos en väärin muista.
oliko noi "hyväkuntoiset kokeilu katitt" uusia?
niin kun tuolla aiemmin tuli ilmi niin se vanha tukkonen katti voi siellä ahdistaa
No kyllähän sen nyt persiissä tuntee kun noi muutokset tekee.
Kierrosherkkyys ja alavääntö varmasti kasvaa vaikka ei tehollisesti niin muutosta olisikaan havaittavissa.