Kaasuläppäkotelo
Kaasuläppäkotelo
Itelläni on tommonen 105 heppanen ford escort 1.8 ruisku. Suunnittelin vaihtavani siihen XR3i-mallin suuremman kaasuläppäkotelon. Miten vaihto luonnistus? Kokemuksia?
Re: Kaasuläppäkotelo
Tarkoitatko nyt läppärunkoa? Luuletko, että siitä on hyötyä? Onko vakio läppärunko sitten ahdistava? Epäilen. Jos laitat isomman, niin saattaa käydä niin, että paineen muutos kiihdytettäesa on liian nopea, kun läppä aukeaa ja ruisku ei oikein pysy perässä ja mennään laihalle. Eli hunompaan suuntaan.Gameboy kirjoitti:Itelläni on tommonen 105 heppanen ford escort 1.8 ruisku. Suunnittelin vaihtavani siihen XR3i-mallin suuremman kaasuläppäkotelon. Miten vaihto luonnistus? Kokemuksia?
Vai tarkoitako pelkästään sitä boksia, mikä on imusarjan päällä? Sen vaihdosta ei liene hyötyä. Tosin en kyllä tiedä miten se vaikuttaa, jotain vaikutusta sillä on. Se tarkoitus on kai tasata imupulsseja.
-
- Viestit: 10
- Liittynyt: 15 Maalis 2005 18:27
- Paikkakunta: Turku
No joo. Ai siinä on noin pieni! Sitten voikin ahistaa. Itellä on tossa Sierrassa 65mm:n.orkkis rungon sisähalk on 36mm ja tuo isompi on 45mm.
Jos jotain kiinnostaa, niin toivottavasti tuossa kuun loputtua tulee myytäväksi yksi 2,8l kone (jossa siis tommonen läppärunko). Pelkkää läppärunkoa en varmaan viiti myydä.