Kaasuläppäkotelo

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Gameboy

Kaasuläppäkotelo

Viesti Kirjoittaja Gameboy »

Itelläni on tommonen 105 heppanen ford escort 1.8 ruisku. Suunnittelin vaihtavani siihen XR3i-mallin suuremman kaasuläppäkotelon. Miten vaihto luonnistus? Kokemuksia?
markkul
Viestit: 242
Liittynyt: 09 Elo 2005 15:53
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kaasuläppäkotelo

Viesti Kirjoittaja markkul »

Gameboy kirjoitti:Itelläni on tommonen 105 heppanen ford escort 1.8 ruisku. Suunnittelin vaihtavani siihen XR3i-mallin suuremman kaasuläppäkotelon. Miten vaihto luonnistus? Kokemuksia?
Tarkoitatko nyt läppärunkoa? Luuletko, että siitä on hyötyä? Onko vakio läppärunko sitten ahdistava? Epäilen. Jos laitat isomman, niin saattaa käydä niin, että paineen muutos kiihdytettäesa on liian nopea, kun läppä aukeaa ja ruisku ei oikein pysy perässä ja mennään laihalle. Eli hunompaan suuntaan.

Vai tarkoitako pelkästään sitä boksia, mikä on imusarjan päällä? Sen vaihdosta ei liene hyötyä. Tosin en kyllä tiedä miten se vaikuttaa, jotain vaikutusta sillä on. Se tarkoitus on kai tasata imupulsseja.
Mandoliini
Viestit: 10
Liittynyt: 15 Maalis 2005 18:27
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Mandoliini »

Mikä paja myy englannissa noita isompia läppäkoteloita?

Mahtaakohan käydä Sierraan :wink:
markkul
Viestit: 242
Liittynyt: 09 Elo 2005 15:53
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markkul »

orkkis rungon sisähalk on 36mm ja tuo isompi on 45mm.
No joo. Ai siinä on noin pieni! Sitten voikin ahistaa. Itellä on tossa Sierrassa 65mm:n.

Jos jotain kiinnostaa, niin toivottavasti tuossa kuun loputtua tulee myytäväksi yksi 2,8l kone (jossa siis tommonen läppärunko). Pelkkää läppärunkoa en varmaan viiti myydä.
Vastaa Viestiin