Focus 1.6cdi 2009farmari

Off-topic-keskustelu
Repavaari
Viestit: 5
Liittynyt: 04 Kesä 2024 11:26

Focus 1.6cdi 2009farmari

Viesti Kirjoittaja Repavaari »

Kaveri tankkasi vahingossa bensaa n10l. miten sais tankin tyhjättyä?
tursas
Viestit: 4211
Liittynyt: 10 Tammi 2006 12:33
Paikkakunta: Vantaa

Re: Focus 1.6cdi 2009farmari

Viesti Kirjoittaja tursas »

Repavaari kirjoitti: 22 Kesä 2026 17:44 Kaveri tankkasi vahingossa bensaa n10l. miten sais tankin tyhjättyä?
Vaikka tämmösellä öljynvaihtopumpulla...
https://www.motonet.fi/tuote/mtx-tools- ... kcQAvD_BwE
on noita sähkösiäkin, mutta Motonet tais pelotella, että niissä olisi räjähdysvaara jos polttoaineiden kanssa pelaa..
Farkku Mondeo 1,8 Bensa, 2002, MK3 STW Turnier Stardust Silver Trend Wagon
Vastaa Viestiin