Focus ruosteet. Miten korjaus?
Focus ruosteet. Miten korjaus?
Onko vinkkejä missä kannattaa uudenmaan alueella kysellä tai jos joku mahdollisesti tekis ruostekorjauksia focukseen edullisesti,lähinnä takaluukussa ja etupyörän kaarissa? 2005 vm farmari
-
Taunusautomaatti
- Viestit: 3106
- Liittynyt: 29 Tammi 2021 22:31
Re: Focus ruosteet. Miten korjaus?
onko puhki vai vaan pintaruosteessa?
Re: Focus ruosteet. Miten korjaus?
Either way, pintaruostetta tai puhki, niin tarvikelokareita saa Focukseen aika edullisesti, joten kannattaa miettiä haluaako maksaa ammattilaiselle ruosteen poistosta, pohjista ja maalauksesta vaiko pelkäästään maalauksesta
Alla kuvat omasta lokarin vaihdosta (Mk1 Focukseen) ja maalauksesta jonka tein itse:




Tossa näytti pintaruosteelta, mutta oliki aika syvää sellasta. Pohjatöihin ei tarvinnu käyttää liikaa aikaa kun hommas suosiolla uuden paneelin (toi vanha edelleen muistona varastossa
) ja pysy ruosteki pidempään loitolla 
Alla kuvat omasta lokarin vaihdosta (Mk1 Focukseen) ja maalauksesta jonka tein itse:




Tossa näytti pintaruosteelta, mutta oliki aika syvää sellasta. Pohjatöihin ei tarvinnu käyttää liikaa aikaa kun hommas suosiolla uuden paneelin (toi vanha edelleen muistona varastossa
Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-
Taunusautomaatti
- Viestit: 3106
- Liittynyt: 29 Tammi 2021 22:31
Re: Focus ruosteet. Miten korjaus?
onko lokari kiinni vaan pulteilla?
Re: Focus ruosteet. Miten korjaus?
Mk1:ssä ainaki oli, mutta ei varmaa kuvaa miten Mk2?
Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER