Focus ruosteet. Miten korjaus?

Pellit, puskurit, maalaus, ruostevauriot, verhoilu, penkit jne.
Juha84
Viestit: 3
Liittynyt: 13 Kesä 2026 15:25

Focus ruosteet. Miten korjaus?

Viesti Kirjoittaja Juha84 »

Onko vinkkejä missä kannattaa uudenmaan alueella kysellä tai jos joku mahdollisesti tekis ruostekorjauksia focukseen edullisesti,lähinnä takaluukussa ja etupyörän kaarissa? 2005 vm farmari
Taunusautomaatti
Viestit: 3106
Liittynyt: 29 Tammi 2021 22:31

Re: Focus ruosteet. Miten korjaus?

Viesti Kirjoittaja Taunusautomaatti »

onko puhki vai vaan pintaruosteessa?
duckworth
Viestit: 4552
Liittynyt: 22 Syys 2007 15:58
Viesti:

Re: Focus ruosteet. Miten korjaus?

Viesti Kirjoittaja duckworth »

Either way, pintaruostetta tai puhki, niin tarvikelokareita saa Focukseen aika edullisesti, joten kannattaa miettiä haluaako maksaa ammattilaiselle ruosteen poistosta, pohjista ja maalauksesta vaiko pelkäästään maalauksesta :roll:

Alla kuvat omasta lokarin vaihdosta (Mk1 Focukseen) ja maalauksesta jonka tein itse:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Tossa näytti pintaruosteelta, mutta oliki aika syvää sellasta. Pohjatöihin ei tarvinnu käyttää liikaa aikaa kun hommas suosiolla uuden paneelin (toi vanha edelleen muistona varastossa :D ) ja pysy ruosteki pidempään loitolla :)
Opel on pop, mutta Ford on progee

-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"

BOREHAMMER
Taunusautomaatti
Viestit: 3106
Liittynyt: 29 Tammi 2021 22:31

Re: Focus ruosteet. Miten korjaus?

Viesti Kirjoittaja Taunusautomaatti »

onko lokari kiinni vaan pulteilla?
duckworth
Viestit: 4552
Liittynyt: 22 Syys 2007 15:58
Viesti:

Re: Focus ruosteet. Miten korjaus?

Viesti Kirjoittaja duckworth »

Mk1:ssä ainaki oli, mutta ei varmaa kuvaa miten Mk2?
Opel on pop, mutta Ford on progee

-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"

BOREHAMMER
Vastaa Viestiin