O: Fiesta ST MK8 vakiovanne

Ennen kun jätät ilmoituksesi palstalle, LUE TARKASTI ohjeet. Ohjeet löytyvät palstan yläosasta (tiedotteet).
Puutteelliset ilmoitukset poistetaan ilman huomautusta.
maaco
Viestit: 73
Liittynyt: 06 Loka 2007 21:32
Paikkakunta: Laukaa

O: Fiesta ST MK8 vakiovanne

Viesti Kirjoittaja maaco »

Kuva

Hakusassa yksi kappale kuvanmukaisia vanteita. Edellisen omistajan aikaan apparin etuvanne ajettu kanttariin, niin haluaisin siistikuntoisen tilalle.

Tarjoa jos löytyy virheetön.