Uus täällä

Off-topic-keskustelu
Taunusautomaatti
Viestit: 3106
Liittynyt: 29 Tammi 2021 22:31

Re: Uus täällä

Viesti Kirjoittaja Taunusautomaatti »

Myö ei tarvita johtamisopastusta kun ollaan ihan päällikköjä muutenni. :thumbup:
JoHa71
Viestit: 1
Liittynyt: 06 Kesä 2026 08:45

Re: Uus täällä

Viesti Kirjoittaja JoHa71 »

Moro!
Tuore club-jäsen, useita Fordeja omistanut jo vuodesta 1987 lähtien.
Tämän hetkinen projekti Transit Custom EcoBlue 2018.
Vastaa Viestiin