Olen tänään iloinen koska..

Off-topic-keskustelu
duckworth
Viesti:

Re: Olen tänään iloinen koska..

Viesti Kirjoittaja duckworth »

Kerrostalon parkkipaikalla rempattu auto tuntuu taas toimivan, joku 100km menty ja käy nätisti eikä vuotanu enää öljyä viimesimmällä mulkasulla konepellin alle :) Tiedä sitten oonko maailman tai ainaki Suomen ensimmäinen joka saanut rikottua öljyjäähdyttimen N52-koneesta siten ettei tavara mee enää läpi, koska vastaavaa tapausta ei oo tullu vastaan ei BTCF:ltä eikä ulkomaan sivuiltakaan :shock: Teoriahan tämäkin on ja kesän koitteessa kyllä jotenkin ponnistan ton vanhan osan ja tutkin perin pohjin :geek:

Osan nimi virallisesti lämmövaihdin = engine oil heat exchanger = oil cooler = öljynjäähdytin :D

Noooh, voihan sitä olla pioneeri osien rikkomisessakin :roll:
Opel on pop, mutta Ford on progee

-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"

BOREHAMMER
duckworth
Viesti:

Viesti Kirjoittaja duckworth »

Doddii, se ois nyt 430km reissu heiteltynä :)

Kuva

Tulin jo tänään takas kämpille kun sunnuntain vastaselle yölle lupasi lunta nii maan p*rkeelesti, eikä houkuta ajaa jossain ++10cm hangessa loppumatkaa :? Eipä menny bensaa kun puolitankillista vaikka matkaan sisältyi kylmänä kaupungin läpi ajoo, motaria ja seututietä 8-) Eli jotain 7.5 litraa sataselle, ei huano... Vaikkei toi auto mihinkään liikuu niin kaikista muista sillä vaan tuntuu pääsevän ohi motarilla ja maantiellä näin talvisaikaan :lol:

Jarrut tossa ei tosin ihan vastaa mun vaatimuksia enää, siitä mihin on tottunu :roll:
Opel on pop, mutta Ford on progee

-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"

BOREHAMMER
yritäedes

Viesti Kirjoittaja yritäedes »

Tuli ihan hyvät fiilikset, kun kävin Mondeolla vähän kauempana ekaa kertaa kovien pakkasten jälkeen. Alkoi jo vähän huolettaa, kun DPF:n polttoa en ollut pakkasten aikana havainnut...
Muttä nyt heitti heti polton, pienen hetken murisi ja nyki kevyesti ja se oli siinä. Toista yritystä ei edes tarvittu. Matkan keskikulutus (suurin osa maantietä, mutta ei pelkästään) 4,4 l/100 km. (ajotietokoneen mukaa; tosasiassa enemmän, mutta alle 5.) ,👍
Mondeo 2.0 TDCI Turnier 2009
Mondeo 2.0 TDCI HB 2003 -ex
Focus 1.6 Zetec-SE Wagon 1999 -ex
Sierra 2.0 OHC Sedan 1989 -ex
Vastaa Viestiin