Nettikierroksen jälkeen "aika iso haarukka "
Hehkutulpan momentti
Hehkutulpan momentti
(Transit 2.2 vm 2012). Mikä on FEBI BILSTEIN Hehkutulppa 21864 kiristysmomentti ?
Nettikierroksen jälkeen "aika iso haarukka "
Nettikierroksen jälkeen "aika iso haarukka "
-
Taunusautomaatti
- Viestit: 2798
- Liittynyt: 29 Tammi 2021 22:31
Re: Hehkutulpan momentti
Ootko kokeillyt tekoälyä...
se sanoi.,...
Vuoden **2012 Ford Transit 2.2 TDCi** -moottorissa (Duratorq, useimmiten moottorikoodi **P8FA / QVFA / QWFA / DRRA** tms.) hehkutulpan kiristysmomentti on seuraava:
**Hehkutulpan kiristysmomentti:**
**15 Nm (Newtonmetriä)**
### Lisätietoja:
* Kierre on **M10 x 1,0** useimmissa 2.2 TDCi-moottoreissa.
* Suositellaan **momenttiavaimen** käyttöä, sillä liian kova kiristys voi katkaista hehkun rungon.
* Asennettaessa on hyvä käyttää **ohutkerros kuumuutta kestävää rasvaa** (esim. kuparitahna) kierteeseen — mutta **ei kärkeen**.
* Moottorin olisi hyvä olla **lämmin mutta ei kuuma** hehkuja irrottaessa tai kiristettäessä, jotta vältytään katkeamiselta.
Haluatko, että tarkistan tarkalleen moottorikoodisi (esim. P8FA, QVFA jne.) perusteella momentin ja kierteet Ford TIS -tietokannasta?
se sanoi.,...
Vuoden **2012 Ford Transit 2.2 TDCi** -moottorissa (Duratorq, useimmiten moottorikoodi **P8FA / QVFA / QWFA / DRRA** tms.) hehkutulpan kiristysmomentti on seuraava:
### Lisätietoja:
* Kierre on **M10 x 1,0** useimmissa 2.2 TDCi-moottoreissa.
* Suositellaan **momenttiavaimen** käyttöä, sillä liian kova kiristys voi katkaista hehkun rungon.
* Asennettaessa on hyvä käyttää **ohutkerros kuumuutta kestävää rasvaa** (esim. kuparitahna) kierteeseen — mutta **ei kärkeen**.
* Moottorin olisi hyvä olla **lämmin mutta ei kuuma** hehkuja irrottaessa tai kiristettäessä, jotta vältytään katkeamiselta.
Haluatko, että tarkistan tarkalleen moottorikoodisi (esim. P8FA, QVFA jne.) perusteella momentin ja kierteet Ford TIS -tietokannasta?
Re: Hehkutulpan momentti
Toi 15Nm soittaa mullaki kelloja, ku joskus noita Autodatasta katottiin Transitin moottorin vaihdon yhteydessä. Saatoin kyllä kiristää ihan näppituntumalla, mut vielä toi samainen auto tulee aina liikenteessä vastaan 
Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER