...grillikausi ja kesäautoilukausi avattu eli kaks kärpästä yhdellä iskulla
Johan tässä tuliki talviautolla ajettua vähän liian pitkältä, vielä kun töissä köröttelee näitä baijerilaisia nosturille, niin pitihän se omakin bimmeri viimein saada ajoon
Edellinen omistaja oli näemmä ehtiny hommaamaan Goodyearit, itellä kun yleensä budjetti venyy duunipaikan kauttaa saatavissa vaihtoehdoissa sinne RoadX/Ovation/Triangle- akselille, niin noissahan tuntuu jopa pitoa olevan 218 heppaselle autolle
Tässä illasta kun ajoin tallilta kämpälle tuli snadit luisutkin kokeiltua, näemmä ohjauksen tahmeudet hävisi nesteiden vaihdolla, koska tuntuu tosi paljon tulevaa infoo ratin läpi vaikka urheilullisen terävästi katookin takasilta pidot. Hankalaa kun näissä ei oo lämpömittaria, meinasin alunperin ottaa kaapelin mukaan että oisin logannu koko matkan BimmerLinkillä moottorin lämpöjä OBD-portin kautta, mutta kämpällehän se kaapeli unohtu, joten katotaan huomenna paisariin että vieläkö on nestettä
Flekti lähtikin jo käyntiin kun ajoin parkkiin, so that works
Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER