Olen tänään iloinen koska..

Off-topic-keskustelu
duckworth
Viestit: 3848
Liittynyt: 22 Syys 2007 15:58
Viesti:

Re: Olen tänään iloinen koska..

Viesti Kirjoittaja duckworth »

Teemuks kirjoitti: 02 Marras 2022 09:27
duckworth kirjoitti: 02 Marras 2022 08:36 Jaahas, Taunus on kyllä varmasti massasta erottuva vetoauto :D
On, ja päiväkodin pihalla aikamoinen valopilkku uudempien mersujen, volvojen, ym perusautojen rinnalla kun vienyt tyttöä päiväkotiin. :lol: Kohta tulisi 124tkm mittariinkin, ei olis paljoa enää jäljellä siihen mutta menee varmasti kohta seisomaan takaisin.

Joku saattanut allekirjotuksesta huomata myös, että yksi on joukosta pois ja uutta tullut tilalle. Valkonen avo vaihtui e46 323i bemariin. Kutoskoneen ääni kunnon putkistolla sykähdyttää. Tähän sellanen sydänemoji. :lol:
Ai niin, sarjassamme eksoottiset vetoautot:

Kuva

3.0 V6 24v (211hv/270Nm) ja tulee kärry mukana 8-) ;) :mrgreen:
Opel on pop, mutta Ford on progee

-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"

BOREHAMMER
ynjevi
Viestit: 570
Liittynyt: 14 Huhti 2012 19:23

Re: Olen tänään iloinen koska..

Viesti Kirjoittaja ynjevi »

Tuleeko kuormakin?
Ex Ford Mondeo 1,8 TDCi 2009
duckworth
Viestit: 3848
Liittynyt: 22 Syys 2007 15:58
Viesti:

Re: Olen tänään iloinen koska..

Viesti Kirjoittaja duckworth »

ynjevi kirjoitti: 05 Elo 2023 23:38 Tuleeko kuormakin?
Sen mitä tuo kärry kantaa, miksipä ei tulisi?
Opel on pop, mutta Ford on progee

-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"

BOREHAMMER
Mk1escos
Viestit: 908
Liittynyt: 27 Joulu 2020 12:51

Re: Olen tänään iloinen koska..

Viesti Kirjoittaja Mk1escos »

Sudittelet niin vauhdilla että halot jää kyydistä. :lol:
duckworth
Viestit: 3848
Liittynyt: 22 Syys 2007 15:58
Viesti:

Re: Olen tänään iloinen koska..

Viesti Kirjoittaja duckworth »

Enhän minä nyt tällä koskaan sudittelis... :mrgreen: Ja halot tuli kyl perille :D
Opel on pop, mutta Ford on progee

-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"

BOREHAMMER
duckworth
Viestit: 3848
Liittynyt: 22 Syys 2007 15:58
Viesti:

Re: Olen tänään iloinen koska..

Viesti Kirjoittaja duckworth »

Muuten hyvin meni sparrailut, mutta onnistuin vetään itse itteeni turpaan :lol:
Opel on pop, mutta Ford on progee

-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"

BOREHAMMER
duckworth
Viestit: 3848
Liittynyt: 22 Syys 2007 15:58
Viesti:

Re: Olen tänään iloinen koska..

Viesti Kirjoittaja duckworth »

Hmmmmm, välillä hyviäki uutisia:

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/ ... luetuimmat
Bensiinin 95-oktaanisen hinnat hätyyttelevät jo uusia kymmenlukuja. 1,7 euron haamurajan rikkoutuminen ei ole enää kaukana.
Kun syksyllä 2021 ostin seuraavalle kesälle autoksi bensakrematorio 3.0 V6 Omegan, joka nettiauton halvin "leimattu" ja samalla myös todella huonoon kuntoon päässyt, tuli vähän sellanen fiilis seuraavan kesän koitteessa (jollon bensakin oli luokkaa 2,3e litra) että paskaan astuttu molemmin jaloin... :roll: Nyt kun auto on ulkoa jo siistissä kunnossa maalailujen ja hitsailujen jälkeen, kaikki jarrut käyty läpi ja tekniikka huollettu, mikä takuulla tuonu pari tonnia lisää jo silloseen ostoarvoon, alkaa tuntua vaihteeksi siltä että tuli tehtyä autokaupoilla ihan sijoitus. Ei sillä että tota haluaisin ainakaan vielä myydä mutta... :D
Opel on pop, mutta Ford on progee

-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"

BOREHAMMER
Teemuks
Viestit: 218
Liittynyt: 18 Heinä 2010 22:16
Paikkakunta: Etelä-Karjala

Re: Olen tänään iloinen koska..

Viesti Kirjoittaja Teemuks »

Ilonaihetta kyllä tuo kun hiljalleen havainnut miten jalka on kuntoutunut. Pystyy olemaan polvi-istunnassakin lattialla eikä tee mieli huutaa kivusta. :lol:
duckworth
Viestit: 3848
Liittynyt: 22 Syys 2007 15:58
Viesti:

Re: Olen tänään iloinen koska..

Viesti Kirjoittaja duckworth »

Pitkästä aikaa tilanne että se ois sitten kaikki etuvetoiset hävitetty omasta kalustosta :shock: :twisted: :mrgreen:

Ainoo Fordikin enää on Sierra, eli :ford: -miehestä tuli nyt sitten yhden Fordin mies :lol:
Opel on pop, mutta Ford on progee

-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"

BOREHAMMER
duckworth
Viestit: 3848
Liittynyt: 22 Syys 2007 15:58
Viesti:

Re: Olen tänään iloinen koska..

Viesti Kirjoittaja duckworth »

...tulin tänään valituksi Rennsportin closed-beta-testaajaksi! :) Ilmoittauduin mukaan n. vuosi takaperin ja tänään tuli mailia että pääsin messiin. Lähettivät mulle avaimen ja yhteydenpito aplikaation, toki Discordin kautta pystyn myös olemaan yhteyksissä. Saan siis tänä vuonna ilmestyvän Rennsport- simalaattorin ilmaiseksi koneelleni ja saan olla mukana kehitystyössä ennen julkaisua ja antaa palautetta tekijöille. Yritän siis parhaani mukaan edustaa automiehiä/-harrastajia IT-nörttien keskellä että saataisiin kunnon ajettavuus ja FFB edes johonkin markkinoilla olevista GT3-simulaattoreista... 8-) ;) :D
Opel on pop, mutta Ford on progee

-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"

BOREHAMMER
duckworth
Viestit: 3848
Liittynyt: 22 Syys 2007 15:58
Viesti:

Re: Olen tänään iloinen koska..

Viesti Kirjoittaja duckworth »

riesa-reising kirjoitti: 18 Huhti 2024 05:22 Et selvästi ole ajannu kaikkia markkinoilla olevia simuja. Rennsportti ei tule varmasti olemaan fysiikoiden ja ffb osalta lähelläkään nykyisten kärkisimujen tasolla vielä vuosikausiin julkaisusta.. jos koskaan
ACC ja AMS2 tällä hetkellä löytyy koneelta, näistä jälkimmäisessä oon ajanu useita maailmanennätyksiä leaderboardeille. Toki AC:takin tuli joskus tahkottua. Satunnaisesti vanhemmista sitten GTR2 ja GTL.
Opel on pop, mutta Ford on progee

-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"

BOREHAMMER
Avatar
riesa-reising
Viestit: 299
Liittynyt: 15 Heinä 2007 19:40
Paikkakunta: Lahti - Chicago

Re: Olen tänään iloinen koska..

Viesti Kirjoittaja riesa-reising »

duckworth kirjoitti: 18 Huhti 2024 09:19
riesa-reising kirjoitti: 18 Huhti 2024 05:22 Et selvästi ole ajannu kaikkia markkinoilla olevia simuja. Rennsportti ei tule varmasti olemaan fysiikoiden ja ffb osalta lähelläkään nykyisten kärkisimujen tasolla vielä vuosikausiin julkaisusta.. jos koskaan
ACC ja AMS2 tällä hetkellä löytyy koneelta, näistä jälkimmäisessä oon ajanu useita maailmanennätyksiä leaderboardeille. Toki AC:takin tuli joskus tahkottua. Satunnaisesti vanhemmista sitten GTR2 ja GTL.
Jos nyt puhutaa GT autoista ni ams2 on kyl hirvein kokemus :D onhan se hyvän näkönen ja jotkui vanhemmat takavedot ihan hauskoja ja parannusta tuli entisee siinä viimesimmäs "isossa" päivityksessä jossa oli puututtu fysiikoihin ja feedbäkkii. Mut jos GT-hommia pitää ajaa ni acc, iracing ja rf2 on kyl kolme parasta ja kaikissa noissa joku osa-alue aina parempi ku toisessa. Näitä ne ammattilaisetkin käyttää pääosin treenaamisee.
duckworth
Viestit: 3848
Liittynyt: 22 Syys 2007 15:58
Viesti:

Re: Olen tänään iloinen koska..

Viesti Kirjoittaja duckworth »

riesa-reising kirjoitti: 18 Huhti 2024 15:06 Jos nyt puhutaa GT autoista ni ams2 on kyl hirvein kokemus :D onhan se hyvän näkönen ja jotkui vanhemmat takavedot ihan hauskoja ja parannusta tuli entisee siinä viimesimmäs "isossa" päivityksessä jossa oli puututtu fysiikoihin ja feedbäkkii. Mut jos GT-hommia pitää ajaa ni acc, iracing ja rf2 on kyl kolme parasta ja kaikissa noissa joku osa-alue aina parempi ku toisessa. Näitä ne ammattilaisetkin käyttää pääosin treenaamisee.
Ei puhuta pelkästään GT3-autoista, en ainakaan mä puhunut, koska AMS2:ssa ajan pääsääntösesti F1UltimateGen2- ja V10Gen2-luokan autoilla, koska niissä ainaki V1.5 fysiikoilla oli omaan käteen sopiva mallinnus, vanhemmat C-ryhmäläiset kans hauskoja, mutta ehkä vähän turhan liukkaita käytökseltään. GT3 oon ajanu vaan ACC:ssä ja AC:ssa, mutten oo sarjan erityinen fani.

Jännä vaan kun kirjoitan tänne tosta Rennsport betatestaaja hommistani, niin heti eka posti on jotain trollausta :lol:
riesa-reising kirjoitti: 18 Huhti 2024 05:22 Et selvästi ole ajannu kaikkia markkinoilla olevia simuja. Rennsportti ei tule varmasti olemaan fysiikoiden ja ffb osalta lähelläkään nykyisten kärkisimujen tasolla vielä vuosikausiin julkaisusta.. jos koskaan
Jatkossa kannattaa vaikka ottaa oikeasti selvää taustoista ja muutenkin lukea kunnolla, tuossakin tapauksessa hyvin lyhyt postaus, en kuin lähtee "keskustelemaan" jos siis oli ajatuksena jotain muutakin kuin... no mitä nyt ikinä yrititkään :mrgreen: :roll:
Opel on pop, mutta Ford on progee

-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"

BOREHAMMER
Avatar
riesa-reising
Viestit: 299
Liittynyt: 15 Heinä 2007 19:40
Paikkakunta: Lahti - Chicago

Re: Olen tänään iloinen koska..

Viesti Kirjoittaja riesa-reising »

duckworth kirjoitti: 18 Huhti 2024 20:33
riesa-reising kirjoitti: 18 Huhti 2024 15:06 Jos nyt puhutaa GT autoista ni ams2 on kyl hirvein kokemus :D onhan se hyvän näkönen ja jotkui vanhemmat takavedot ihan hauskoja ja parannusta tuli entisee siinä viimesimmäs "isossa" päivityksessä jossa oli puututtu fysiikoihin ja feedbäkkii. Mut jos GT-hommia pitää ajaa ni acc, iracing ja rf2 on kyl kolme parasta ja kaikissa noissa joku osa-alue aina parempi ku toisessa. Näitä ne ammattilaisetkin käyttää pääosin treenaamisee.
Ei puhuta pelkästään GT3-autoista, en ainakaan mä puhunut, koska AMS2:ssa ajan pääsääntösesti F1UltimateGen2- ja V10Gen2-luokan autoilla, koska niissä ainaki V1.5 fysiikoilla oli omaan käteen sopiva mallinnus, vanhemmat C-ryhmäläiset kans hauskoja, mutta ehkä vähän turhan liukkaita käytökseltään. GT3 oon ajanu vaan ACC:ssä ja AC:ssa, mutten oo sarjan erityinen fani.

Jännä vaan kun kirjoitan tänne tosta Rennsport betatestaaja hommistani, niin heti eka posti on jotain trollausta :lol:
riesa-reising kirjoitti: 18 Huhti 2024 05:22 Et selvästi ole ajannu kaikkia markkinoilla olevia simuja. Rennsportti ei tule varmasti olemaan fysiikoiden ja ffb osalta lähelläkään nykyisten kärkisimujen tasolla vielä vuosikausiin julkaisusta.. jos koskaan
Jatkossa kannattaa vaikka ottaa oikeasti selvää taustoista ja muutenkin lukea kunnolla, tuossakin tapauksessa hyvin lyhyt postaus, en kuin lähtee "keskustelemaan" jos siis oli ajatuksena jotain muutakin kuin... no mitä nyt ikinä yrititkään :mrgreen: :roll:
mun eka postaus perustu täysin tähän "saataisiin kunnon ajettavuus ja FFB edes johonkin markkinoilla olevista GT3-simulaattoreista". Eli luin kaiken ja kommentoin tähän asiaan liittyen koska kunnon fysiikoita ja feedbäkkei on gt3 simuissa jo ja selvästi et ollu tietoinen asiasta.
duckworth
Viestit: 3848
Liittynyt: 22 Syys 2007 15:58
Viesti:

Re: Olen tänään iloinen koska..

Viesti Kirjoittaja duckworth »

riesa-reising kirjoitti: 18 Huhti 2024 23:56 mun eka postaus perustu täysin tähän "saataisiin kunnon ajettavuus ja FFB edes johonkin markkinoilla olevista GT3-simulaattoreista". Eli luin kaiken ja kommentoin tähän asiaan liittyen koska kunnon fysiikoita ja feedbäkkei on gt3 simuissa jo ja selvästi et ollu tietoinen asiasta.
Eli just niinku mä arvelinki, oot lukenu ton yhden lauseen ja ymmärtäny senkin väärin :roll: Tuo kunnon FFB:n saaminen on vähän sellanen makuasia, mun mielestä esimerkiksi AC:n ja ACC:n ffb on huonompi kuin AMS2:n, tämä siis omiin näppeihin ja verrattuna miltä todellisessa elämässä auton renkaiden pito tuntuu ratin läpi, tässä kohtaa oon just tykästyny AMS2:een koska siinä ei keskitytty turhiin asioihin vaan juuri siihen kunkin renkaan pidon määrään. Joku toinen voi olla toista mieltä, mutta tää vaan tällainen oma kokemus oikeiden autojen ja simalaattorien väliltä yleisesellä tasolla.
Opel on pop, mutta Ford on progee

-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"

BOREHAMMER
duckworth
Viestit: 3848
Liittynyt: 22 Syys 2007 15:58
Viesti:

Re: Olen tänään iloinen koska..

Viesti Kirjoittaja duckworth »

riesa-reising kirjoitti: 19 Huhti 2024 09:34
duckworth kirjoitti: 19 Huhti 2024 08:35

Juu, hyvä että älysit lopettaa, muuhun älyämiseesi en kantaa otakaan :D
kyllä sun älyämisessä on se ongelma.. kaikissa ryhmissä ku jengi haukkuu sua ni aatellu että ei voi olla niin retardi äijä mut oikeessa olivat :lol:
Oho. No päivän jatkoja kumminki.
Opel on pop, mutta Ford on progee

-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"

BOREHAMMER
Avatar
NiceMan
Moderaattori
Viestit: 2527
Liittynyt: 03 Helmi 2005 20:39
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Olen tänään iloinen koska..

Viesti Kirjoittaja NiceMan »

Poistelin muutamat turhat viestit.
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
duckworth
Viestit: 3848
Liittynyt: 22 Syys 2007 15:58
Viesti:

Re: Olen tänään iloinen koska..

Viesti Kirjoittaja duckworth »

...grillikausi ja kesäautoilukausi avattu eli kaks kärpästä yhdellä iskulla :lol:

Kuva

Johan tässä tuliki talviautolla ajettua vähän liian pitkältä, vielä kun töissä köröttelee näitä baijerilaisia nosturille, niin pitihän se omakin bimmeri viimein saada ajoon :thumbup: Edellinen omistaja oli näemmä ehtiny hommaamaan Goodyearit, itellä kun yleensä budjetti venyy duunipaikan kauttaa saatavissa vaihtoehdoissa sinne RoadX/Ovation/Triangle- akselille, niin noissahan tuntuu jopa pitoa olevan 218 heppaselle autolle :shock: Tässä illasta kun ajoin tallilta kämpälle tuli snadit luisutkin kokeiltua, näemmä ohjauksen tahmeudet hävisi nesteiden vaihdolla, koska tuntuu tosi paljon tulevaa infoo ratin läpi vaikka urheilullisen terävästi katookin takasilta pidot. Hankalaa kun näissä ei oo lämpömittaria, meinasin alunperin ottaa kaapelin mukaan että oisin logannu koko matkan BimmerLinkillä moottorin lämpöjä OBD-portin kautta, mutta kämpällehän se kaapeli unohtu, joten katotaan huomenna paisariin että vieläkö on nestettä :roll: Flekti lähtikin jo käyntiin kun ajoin parkkiin, so that works :D
Opel on pop, mutta Ford on progee

-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"

BOREHAMMER
duckworth
Viestit: 3848
Liittynyt: 22 Syys 2007 15:58
Viesti:

Re: Olen tänään iloinen koska..

Viesti Kirjoittaja duckworth »

Aaaah vieläkin hyvä fiilis, kun oli eilen eka sadepäivä että pääsin testaaman autoa ja Goodyear- renkaita (225/45R17) tositoimissa, isoin jännitys liittyi lähinnä millainen toi on ohjata kun ottaa rajusti perän rinnalle, mutta yllätys oli siinä määrin positiivinen että tuntui ihan luontevalta vaihtaa käsien paikat kesken luisun että sai renkaat kunnolla linkkuun, ohjauksessa ei esiintyny mitään takkuamisia tai Sierramaisia kummitteluja, vaikkei tuo aivan niin leppoisa ollu pidonrajan ulkopuolella mitä Omegat. Kaatosateessa vastaavasti maantiellä (nopeus 110km/h->) tuli todettua että kyllähän tollanen kalliimpi rengaskin vaan aika pahasti aqua planingia tekee, josko lopputulema sama mitä muutoinkin eli rengaspidon tuntee niin hyvin ratin läpi ettei se ole ongelma, koski myös keulanpidon menetystä.

Sama kultainen sääntö pätee lukottomaan bemariin siinä missä lukottomaan Omegaankin, että kaasua ei parane nostaa senttiäkään kun perä pienellä heitolla lähtee alta tai muutoin suditaan heti vaan sisemmällä fillarilla. Jos tuossa olisi edes jonkin sortin levylukko uskoisin että ajoelämys olisi vielä pykälän parempi :thumbup:
Opel on pop, mutta Ford on progee

-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"

BOREHAMMER
duckworth
Viestit: 3848
Liittynyt: 22 Syys 2007 15:58
Viesti:

Re: Olen tänään iloinen koska..

Viesti Kirjoittaja duckworth »

Harraste-isolohko sai eilen vihdosta viimein leiman 8-) Oli vaan taas niin tapahtumarikas päivä että kirjottelen tuonnempana ihan pidemmän selostuksen :D
Opel on pop, mutta Ford on progee

-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"

BOREHAMMER
duckworth
Viestit: 3848
Liittynyt: 22 Syys 2007 15:58
Viesti:

Re: Olen tänään iloinen koska..

Viesti Kirjoittaja duckworth »

Ahhhh, 140km ajoo, myöski pyöräkulmat säädettiin kuntoo tänään 8-)

Kuva

Pielavedellä piti käydä kierros heittämässä ja yhdet luisutki tuli vetästyä 563- ja 561-teiden risteyksessä Sport-asetus päällä ja TC poissa päältä :lol: On se vaan helppoo kun on lukko.

Kuva

Kärry perässä tulin sit osan matkaa, ei lopu ruuti kesken vetoautosta :thumbup: En tiiä pitäiskö olla nää tehokkaammat autot vähän "shoutympia" kun tääkäänhän ei eroo perus-Omegasta muutoin kun pakoputken ulostulon osalta, tietysti parempi kai tääkin kun se että autossa oli hirvee takasiipi, kova meteli, eikä silti liikkunu mihinkään :D
Opel on pop, mutta Ford on progee

-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"

BOREHAMMER
duckworth
Viestit: 3848
Liittynyt: 22 Syys 2007 15:58
Viesti:

Re: Olen tänään iloinen koska..

Viesti Kirjoittaja duckworth »

...vettä sataa ja auto vetää takaa :D

Kuva

Totta puhuen palo käämit kutos-Omegan automaatin kanssa kun aina väärä vaihde tuvassa, niin meen nyt sitten taas muutaman päivän avoperäsen bemarin puikoissa, kun näköjään osaan kohta ajaa tätä paremmin olevinaan :roll: :mrgreen:
Opel on pop, mutta Ford on progee

-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"

BOREHAMMER
duckworth
Viestit: 3848
Liittynyt: 22 Syys 2007 15:58
Viesti:

Re: Olen tänään iloinen koska..

Viesti Kirjoittaja duckworth »

Sain suvussa 25 vuotta olleen peräkärryn myytyä ja molemmat osapuolet tyytyväisiä kaupan jälkeen :) Mulle tarjosi siis ostaja pyyntihinnan ilman mitään tinkimisiä, mutta kaupat tavallaan tehtiin jo kuun alussa, ja varasin kärryn hänelle. Kyselyitä tuli melkein joka päivä, ja joku tarjosi jopa yli pyyntihintaa jos purkaisin varauksen, mutta mun mielestä sellasta kyseenalaista/kusetuskauppaa voi tehdä vaikka minkälainen vajaamieli, joten odotin sovitusti ja tänään ostaja haki kärryn kuten lupasikin.

Hyvä fiilis siis :D
Opel on pop, mutta Ford on progee

-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"

BOREHAMMER
Taunusautomaatti
Viestit: 2221
Liittynyt: 29 Tammi 2021 22:31

Re: Olen tänään iloinen koska..

Viesti Kirjoittaja Taunusautomaatti »

Matkailutransiitti kerrasta läpi leimalle ilman moitteita. Kera kehujen alustan hyvästä kunnosta.
duckworth
Viestit: 3848
Liittynyt: 22 Syys 2007 15:58
Viesti:

Re: Olen tänään iloinen koska..

Viesti Kirjoittaja duckworth »

Täälläki vähän samansorttinen ilon aihe; 325:n läpi leimasta ilman huomautuksia kommentilla "hyväkuntoinen bemari" :) Aamulla lisäsin 5 desiä öljyä kattilaan, ajoin lämpimäksi, vetoja taajamassa ja parit sladit, kämpän parkissa nollasin toisen DISAn koodin, koska konttori kilsan päässä ja siitä sitten leimalle :D Päästöt oli ok, mutta HC 47 vaikka muut arvot aivan bang on, katti näemmä sinnittelee vielä. Tää tarkottaiski että kaikki autot joissa mulla moottori paikallaan (3kpl) on nyt leimattu! :thumbup:

Varmaan huomenna paketoin benarin talvisäilöön, tänään pitää vielä käydä treenit pieksämässä läpi naapuri kaupungissa enkä jaksa ajella tallille erikseen, niin loppusyksy kutos-Omegalla ja talvi sitten normi-Ompulla.
Opel on pop, mutta Ford on progee

-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"

BOREHAMMER
Vastaa Viestiin