Elikkäs tollanen peto tuli hankittua, 1.8 tdci Mondeo ja mittari käy pimeänä säännöllisesti kunnes herää. Ajoon ei tunnu vaikuttavan. Uskaltaako tällä ajaa kun käy pimeänä? Keskustelupalstoilta olen saanut sellaisen kuvan että mittariston ongelmat on aika yleisiä näissä. Paikallinen pienelektroniikan korjaaja kävisi kylmäjuotokset läpi edullisesti. Voisiko vika olla muualla kuin juotoksissa? Pitäisikö jotain tietää ennen mittarin irrotusta? Kaipasin selkeitä ohjeita. Kiitos
2009 Mondeo 1.8 tdci mittariston ongelmat
-
2009 Mondeo 1.8 tdci mittariston ongelmat
Morjes
Elikkäs tollanen peto tuli hankittua, 1.8 tdci Mondeo ja mittari käy pimeänä säännöllisesti kunnes herää. Ajoon ei tunnu vaikuttavan. Uskaltaako tällä ajaa kun käy pimeänä? Keskustelupalstoilta olen saanut sellaisen kuvan että mittariston ongelmat on aika yleisiä näissä. Paikallinen pienelektroniikan korjaaja kävisi kylmäjuotokset läpi edullisesti. Voisiko vika olla muualla kuin juotoksissa? Pitäisikö jotain tietää ennen mittarin irrotusta? Kaipasin selkeitä ohjeita. Kiitos
jos jotain YouTube tutoriaalia löytyy tms.
-
Re: 2009 Mondeo 1.8 tdci mittariston ongelmat
Mulla sama vika. Otin mittarin irti ja kun pistoketta heiluttaa niin toimii. Löysin youtubesta videon samanlaisen ongelman korjauksesta mutta focuksen. En nyt muista laitoinko tallennukseen sen.
-
Mulla tehnyt samaa jo vuoden mitä mulla ollut tuo kippo. Nyt on juotokset tehty mutta silti vaan pätkii. Myös vaikuttaa miten sitä liitintä heiluttelee että veikkaisin nyt syyllisen löytyvän ainakin mun kiposta siitä. Olen kanssa etsinyt tietoa tästä. Nyt mulla ei palaa oikeelle paikoille noi kaks pientä viisaria,eli lämpö-ja diisseli. Mulla on tallessa (youtube video)ainakin toi mittarin purusta. Myös luin tänään täältä sivustolta että f8 sulake jalkotilasta kannattaa katsoa että on kunnossa.
Jouduin itse lopuksi vaihtamaan uuden mittariston kun lämpömittari lähti seikkailemaan. Mk4 2009
Laitoin sellaisen Convers+ tilalle, aivan mahtava kapistus!!
Johto aavistuksen verran lyhyt, mutta menee paikalleen kun vähän keskittyy.
Laitoin sellaisen Convers+ tilalle, aivan mahtava kapistus!!
Johto aavistuksen verran lyhyt, mutta menee paikalleen kun vähän keskittyy.