Olen tänään iloinen koska..

Off-topic-keskustelu
duckworth
Viestit: 3691
Liittynyt: 22 Syys 2007 15:58
Viesti:

Re: Olen tänään iloinen koska..

Viesti Kirjoittaja duckworth »

Teemuks kirjoitti: 02 Marras 2022 09:27
duckworth kirjoitti: 02 Marras 2022 08:36 Jaahas, Taunus on kyllä varmasti massasta erottuva vetoauto :D
On, ja päiväkodin pihalla aikamoinen valopilkku uudempien mersujen, volvojen, ym perusautojen rinnalla kun vienyt tyttöä päiväkotiin. :lol: Kohta tulisi 124tkm mittariinkin, ei olis paljoa enää jäljellä siihen mutta menee varmasti kohta seisomaan takaisin.

Joku saattanut allekirjotuksesta huomata myös, että yksi on joukosta pois ja uutta tullut tilalle. Valkonen avo vaihtui e46 323i bemariin. Kutoskoneen ääni kunnon putkistolla sykähdyttää. Tähän sellanen sydänemoji. :lol:
Ai niin, sarjassamme eksoottiset vetoautot:

Kuva

3.0 V6 24v (211hv/270Nm) ja tulee kärry mukana 8-) ;) :mrgreen:
Opel on pop, mutta Ford on progee

-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"

BOREHAMMER
ynjevi
Viestit: 561
Liittynyt: 14 Huhti 2012 19:23

Re: Olen tänään iloinen koska..

Viesti Kirjoittaja ynjevi »

Tuleeko kuormakin?
Ex Ford Mondeo 1,8 TDCi 2009
duckworth
Viestit: 3691
Liittynyt: 22 Syys 2007 15:58
Viesti:

Re: Olen tänään iloinen koska..

Viesti Kirjoittaja duckworth »

ynjevi kirjoitti: 05 Elo 2023 23:38 Tuleeko kuormakin?
Sen mitä tuo kärry kantaa, miksipä ei tulisi?
Opel on pop, mutta Ford on progee

-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"

BOREHAMMER
Mk1escos
Viestit: 908
Liittynyt: 27 Joulu 2020 12:51

Re: Olen tänään iloinen koska..

Viesti Kirjoittaja Mk1escos »

Sudittelet niin vauhdilla että halot jää kyydistä. :lol:
duckworth
Viestit: 3691
Liittynyt: 22 Syys 2007 15:58
Viesti:

Re: Olen tänään iloinen koska..

Viesti Kirjoittaja duckworth »

Enhän minä nyt tällä koskaan sudittelis... :mrgreen: Ja halot tuli kyl perille :D
Opel on pop, mutta Ford on progee

-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"

BOREHAMMER
duckworth
Viestit: 3691
Liittynyt: 22 Syys 2007 15:58
Viesti:

Re: Olen tänään iloinen koska..

Viesti Kirjoittaja duckworth »

Muuten hyvin meni sparrailut, mutta onnistuin vetään itse itteeni turpaan :lol:
Opel on pop, mutta Ford on progee

-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"

BOREHAMMER
duckworth
Viestit: 3691
Liittynyt: 22 Syys 2007 15:58
Viesti:

Re: Olen tänään iloinen koska..

Viesti Kirjoittaja duckworth »

Hmmmmm, välillä hyviäki uutisia:

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/ ... luetuimmat
Bensiinin 95-oktaanisen hinnat hätyyttelevät jo uusia kymmenlukuja. 1,7 euron haamurajan rikkoutuminen ei ole enää kaukana.
Kun syksyllä 2021 ostin seuraavalle kesälle autoksi bensakrematorio 3.0 V6 Omegan, joka nettiauton halvin "leimattu" ja samalla myös todella huonoon kuntoon päässyt, tuli vähän sellanen fiilis seuraavan kesän koitteessa (jollon bensakin oli luokkaa 2,3e litra) että paskaan astuttu molemmin jaloin... :roll: Nyt kun auto on ulkoa jo siistissä kunnossa maalailujen ja hitsailujen jälkeen, kaikki jarrut käyty läpi ja tekniikka huollettu, mikä takuulla tuonu pari tonnia lisää jo silloseen ostoarvoon, alkaa tuntua vaihteeksi siltä että tuli tehtyä autokaupoilla ihan sijoitus. Ei sillä että tota haluaisin ainakaan vielä myydä mutta... :D
Opel on pop, mutta Ford on progee

-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"

BOREHAMMER
Teemuks
Viestit: 209
Liittynyt: 18 Heinä 2010 22:16
Paikkakunta: Etelä-Karjala

Re: Olen tänään iloinen koska..

Viesti Kirjoittaja Teemuks »

Ilonaihetta kyllä tuo kun hiljalleen havainnut miten jalka on kuntoutunut. Pystyy olemaan polvi-istunnassakin lattialla eikä tee mieli huutaa kivusta. :lol:
duckworth
Viestit: 3691
Liittynyt: 22 Syys 2007 15:58
Viesti:

Re: Olen tänään iloinen koska..

Viesti Kirjoittaja duckworth »

Pitkästä aikaa tilanne että se ois sitten kaikki etuvetoiset hävitetty omasta kalustosta :shock: :twisted: :mrgreen:

Ainoo Fordikin enää on Sierra, eli :ford: -miehestä tuli nyt sitten yhden Fordin mies :lol:
Opel on pop, mutta Ford on progee

-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"

BOREHAMMER
duckworth
Viestit: 3691
Liittynyt: 22 Syys 2007 15:58
Viesti:

Re: Olen tänään iloinen koska..

Viesti Kirjoittaja duckworth »

...tulin tänään valituksi Rennsportin closed-beta-testaajaksi! :) Ilmoittauduin mukaan n. vuosi takaperin ja tänään tuli mailia että pääsin messiin. Lähettivät mulle avaimen ja yhteydenpito aplikaation, toki Discordin kautta pystyn myös olemaan yhteyksissä. Saan siis tänä vuonna ilmestyvän Rennsport- simalaattorin ilmaiseksi koneelleni ja saan olla mukana kehitystyössä ennen julkaisua ja antaa palautetta tekijöille. Yritän siis parhaani mukaan edustaa automiehiä/-harrastajia IT-nörttien keskellä että saataisiin kunnon ajettavuus ja FFB edes johonkin markkinoilla olevista GT3-simulaattoreista... 8-) ;) :D
Opel on pop, mutta Ford on progee

-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"

BOREHAMMER
duckworth
Viestit: 3691
Liittynyt: 22 Syys 2007 15:58
Viesti:

Re: Olen tänään iloinen koska..

Viesti Kirjoittaja duckworth »

riesa-reising kirjoitti: 18 Huhti 2024 05:22 Et selvästi ole ajannu kaikkia markkinoilla olevia simuja. Rennsportti ei tule varmasti olemaan fysiikoiden ja ffb osalta lähelläkään nykyisten kärkisimujen tasolla vielä vuosikausiin julkaisusta.. jos koskaan
ACC ja AMS2 tällä hetkellä löytyy koneelta, näistä jälkimmäisessä oon ajanu useita maailmanennätyksiä leaderboardeille. Toki AC:takin tuli joskus tahkottua. Satunnaisesti vanhemmista sitten GTR2 ja GTL.
Opel on pop, mutta Ford on progee

-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"

BOREHAMMER
Avatar
riesa-reising
Viestit: 299
Liittynyt: 15 Heinä 2007 19:40
Paikkakunta: Lahti - Chicago

Re: Olen tänään iloinen koska..

Viesti Kirjoittaja riesa-reising »

duckworth kirjoitti: 18 Huhti 2024 09:19
riesa-reising kirjoitti: 18 Huhti 2024 05:22 Et selvästi ole ajannu kaikkia markkinoilla olevia simuja. Rennsportti ei tule varmasti olemaan fysiikoiden ja ffb osalta lähelläkään nykyisten kärkisimujen tasolla vielä vuosikausiin julkaisusta.. jos koskaan
ACC ja AMS2 tällä hetkellä löytyy koneelta, näistä jälkimmäisessä oon ajanu useita maailmanennätyksiä leaderboardeille. Toki AC:takin tuli joskus tahkottua. Satunnaisesti vanhemmista sitten GTR2 ja GTL.
Jos nyt puhutaa GT autoista ni ams2 on kyl hirvein kokemus :D onhan se hyvän näkönen ja jotkui vanhemmat takavedot ihan hauskoja ja parannusta tuli entisee siinä viimesimmäs "isossa" päivityksessä jossa oli puututtu fysiikoihin ja feedbäkkii. Mut jos GT-hommia pitää ajaa ni acc, iracing ja rf2 on kyl kolme parasta ja kaikissa noissa joku osa-alue aina parempi ku toisessa. Näitä ne ammattilaisetkin käyttää pääosin treenaamisee.
duckworth
Viestit: 3691
Liittynyt: 22 Syys 2007 15:58
Viesti:

Re: Olen tänään iloinen koska..

Viesti Kirjoittaja duckworth »

riesa-reising kirjoitti: 18 Huhti 2024 15:06 Jos nyt puhutaa GT autoista ni ams2 on kyl hirvein kokemus :D onhan se hyvän näkönen ja jotkui vanhemmat takavedot ihan hauskoja ja parannusta tuli entisee siinä viimesimmäs "isossa" päivityksessä jossa oli puututtu fysiikoihin ja feedbäkkii. Mut jos GT-hommia pitää ajaa ni acc, iracing ja rf2 on kyl kolme parasta ja kaikissa noissa joku osa-alue aina parempi ku toisessa. Näitä ne ammattilaisetkin käyttää pääosin treenaamisee.
Ei puhuta pelkästään GT3-autoista, en ainakaan mä puhunut, koska AMS2:ssa ajan pääsääntösesti F1UltimateGen2- ja V10Gen2-luokan autoilla, koska niissä ainaki V1.5 fysiikoilla oli omaan käteen sopiva mallinnus, vanhemmat C-ryhmäläiset kans hauskoja, mutta ehkä vähän turhan liukkaita käytökseltään. GT3 oon ajanu vaan ACC:ssä ja AC:ssa, mutten oo sarjan erityinen fani.

Jännä vaan kun kirjoitan tänne tosta Rennsport betatestaaja hommistani, niin heti eka posti on jotain trollausta :lol:
riesa-reising kirjoitti: 18 Huhti 2024 05:22 Et selvästi ole ajannu kaikkia markkinoilla olevia simuja. Rennsportti ei tule varmasti olemaan fysiikoiden ja ffb osalta lähelläkään nykyisten kärkisimujen tasolla vielä vuosikausiin julkaisusta.. jos koskaan
Jatkossa kannattaa vaikka ottaa oikeasti selvää taustoista ja muutenkin lukea kunnolla, tuossakin tapauksessa hyvin lyhyt postaus, en kuin lähtee "keskustelemaan" jos siis oli ajatuksena jotain muutakin kuin... no mitä nyt ikinä yrititkään :mrgreen: :roll:
Opel on pop, mutta Ford on progee

-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"

BOREHAMMER
Avatar
riesa-reising
Viestit: 299
Liittynyt: 15 Heinä 2007 19:40
Paikkakunta: Lahti - Chicago

Re: Olen tänään iloinen koska..

Viesti Kirjoittaja riesa-reising »

duckworth kirjoitti: 18 Huhti 2024 20:33
riesa-reising kirjoitti: 18 Huhti 2024 15:06 Jos nyt puhutaa GT autoista ni ams2 on kyl hirvein kokemus :D onhan se hyvän näkönen ja jotkui vanhemmat takavedot ihan hauskoja ja parannusta tuli entisee siinä viimesimmäs "isossa" päivityksessä jossa oli puututtu fysiikoihin ja feedbäkkii. Mut jos GT-hommia pitää ajaa ni acc, iracing ja rf2 on kyl kolme parasta ja kaikissa noissa joku osa-alue aina parempi ku toisessa. Näitä ne ammattilaisetkin käyttää pääosin treenaamisee.
Ei puhuta pelkästään GT3-autoista, en ainakaan mä puhunut, koska AMS2:ssa ajan pääsääntösesti F1UltimateGen2- ja V10Gen2-luokan autoilla, koska niissä ainaki V1.5 fysiikoilla oli omaan käteen sopiva mallinnus, vanhemmat C-ryhmäläiset kans hauskoja, mutta ehkä vähän turhan liukkaita käytökseltään. GT3 oon ajanu vaan ACC:ssä ja AC:ssa, mutten oo sarjan erityinen fani.

Jännä vaan kun kirjoitan tänne tosta Rennsport betatestaaja hommistani, niin heti eka posti on jotain trollausta :lol:
riesa-reising kirjoitti: 18 Huhti 2024 05:22 Et selvästi ole ajannu kaikkia markkinoilla olevia simuja. Rennsportti ei tule varmasti olemaan fysiikoiden ja ffb osalta lähelläkään nykyisten kärkisimujen tasolla vielä vuosikausiin julkaisusta.. jos koskaan
Jatkossa kannattaa vaikka ottaa oikeasti selvää taustoista ja muutenkin lukea kunnolla, tuossakin tapauksessa hyvin lyhyt postaus, en kuin lähtee "keskustelemaan" jos siis oli ajatuksena jotain muutakin kuin... no mitä nyt ikinä yrititkään :mrgreen: :roll:
mun eka postaus perustu täysin tähän "saataisiin kunnon ajettavuus ja FFB edes johonkin markkinoilla olevista GT3-simulaattoreista". Eli luin kaiken ja kommentoin tähän asiaan liittyen koska kunnon fysiikoita ja feedbäkkei on gt3 simuissa jo ja selvästi et ollu tietoinen asiasta.
duckworth
Viestit: 3691
Liittynyt: 22 Syys 2007 15:58
Viesti:

Re: Olen tänään iloinen koska..

Viesti Kirjoittaja duckworth »

riesa-reising kirjoitti: 18 Huhti 2024 23:56 mun eka postaus perustu täysin tähän "saataisiin kunnon ajettavuus ja FFB edes johonkin markkinoilla olevista GT3-simulaattoreista". Eli luin kaiken ja kommentoin tähän asiaan liittyen koska kunnon fysiikoita ja feedbäkkei on gt3 simuissa jo ja selvästi et ollu tietoinen asiasta.
Eli just niinku mä arvelinki, oot lukenu ton yhden lauseen ja ymmärtäny senkin väärin :roll: Tuo kunnon FFB:n saaminen on vähän sellanen makuasia, mun mielestä esimerkiksi AC:n ja ACC:n ffb on huonompi kuin AMS2:n, tämä siis omiin näppeihin ja verrattuna miltä todellisessa elämässä auton renkaiden pito tuntuu ratin läpi, tässä kohtaa oon just tykästyny AMS2:een koska siinä ei keskitytty turhiin asioihin vaan juuri siihen kunkin renkaan pidon määrään. Joku toinen voi olla toista mieltä, mutta tää vaan tällainen oma kokemus oikeiden autojen ja simalaattorien väliltä yleisesellä tasolla.
Opel on pop, mutta Ford on progee

-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"

BOREHAMMER
duckworth
Viestit: 3691
Liittynyt: 22 Syys 2007 15:58
Viesti:

Re: Olen tänään iloinen koska..

Viesti Kirjoittaja duckworth »

riesa-reising kirjoitti: 19 Huhti 2024 09:34
duckworth kirjoitti: 19 Huhti 2024 08:35

Juu, hyvä että älysit lopettaa, muuhun älyämiseesi en kantaa otakaan :D
kyllä sun älyämisessä on se ongelma.. kaikissa ryhmissä ku jengi haukkuu sua ni aatellu että ei voi olla niin retardi äijä mut oikeessa olivat :lol:
Oho. No päivän jatkoja kumminki.
Opel on pop, mutta Ford on progee

-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"

BOREHAMMER
Avatar
NiceMan
Moderaattori
Viestit: 2517
Liittynyt: 03 Helmi 2005 20:39
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Olen tänään iloinen koska..

Viesti Kirjoittaja NiceMan »

Poistelin muutamat turhat viestit.
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
Vastaa Viestiin