Toinen käynnistys pitkä / huono (Duratec HE)

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
miccomus
Viestit: 258
Liittynyt: 29 Marras 2018 08:31

Re: Toinen käynnistys pitkä / huono (Duratec HE)

Viesti Kirjoittaja miccomus »

miccomus kirjoitti: 03 Helmi 2022 18:48 252tkm ja joo on listalla kun kelit lämpenee vlopuksi. Sitä tiivistettä oon koittanut löytää jostain helposti mutt menestys huono. Eli jos puran niin kait se vanhalla tiivisteelläkin menee?
Vähän se otti aikaa kun ei itse autolla enää tule ajettua 8-)
Tässä vastaus kuvina. En tiedä vielä tuohon käynnistyvyyteen ottaa kantaa, mutta nyt päivä sentään paistaa rakosesta läpi ja pientä reippautta havaittavissa paikalta lähdössä :D
Tiivistettä en vaihtanut ja vanha oli hyvässä kunnossa. Työhön kului 15min kaikkineen aikaa…

Kuva
Mk3Mondeo
Viestit: 904
Liittynyt: 22 Maalis 2018 17:12

Re: Toinen käynnistys pitkä / huono (Duratec HE)

Viesti Kirjoittaja Mk3Mondeo »

miccomus kirjoitti: 18 Helmi 2023 12:15
miccomus kirjoitti: 03 Helmi 2022 18:48 252tkm ja joo on listalla kun kelit lämpenee vlopuksi. Sitä tiivistettä oon koittanut löytää jostain helposti mutt menestys huono. Eli jos puran niin kait se vanhalla tiivisteelläkin menee?
Vähän se otti aikaa kun ei itse autolla enää tule ajettua 8-)
Tässä vastaus kuvina. En tiedä vielä tuohon käynnistyvyyteen ottaa kantaa, mutta nyt päivä sentään paistaa rakosesta läpi ja pientä reippautta havaittavissa paikalta lähdössä :D
Tiivistettä en vaihtanut ja vanha oli hyvässä kunnossa. Työhön kului 15min kaikkineen aikaa…

Kuva
Todella siistin näköinen, kuin uusi osa. Mitä puhdistusainetta käytit?

Olen joskus käyttänyt Kentin One Shot-sprayta mutta se maksoi melkein 30€/pullo joten ei oikein raaski kovin usein käyttää.
miccomus
Viestit: 258
Liittynyt: 29 Marras 2018 08:31

Re: Toinen käynnistys pitkä / huono (Duratec HE)

Viesti Kirjoittaja miccomus »

Kentin tuotteet on aikasta hyviä, mutta tilasin muuta pientä etelästä niin tällä suihkuttelin.
https://www.ak24.fi/fi/tavarat/muut-puh ... tori-500ml

Kannattaa muuten puhdistuksessa pitää tuo säätömoottorin puoli jatkuvasti ylimpänä ettei tuo tökötti vahingossa valu kopan sisälle akselia pitkin.
Mk3Mondeo
Viestit: 904
Liittynyt: 22 Maalis 2018 17:12

Re: Toinen käynnistys pitkä / huono (Duratec HE)

Viesti Kirjoittaja Mk3Mondeo »

miccomus kirjoitti: 18 Helmi 2023 19:01 Kentin tuotteet on aikasta hyviä, mutta tilasin muuta pientä etelästä niin tällä suihkuttelin.
https://www.ak24.fi/fi/tavarat/muut-puh ... tori-500ml

Kannattaa muuten puhdistuksessa pitää tuo säätömoottorin puoli jatkuvasti ylimpänä ettei tuo tökötti vahingossa valu kopan sisälle akselia pitkin.
Kiitos vinkistä, kokeilen tuota seuraavaksi.
miccomus
Viestit: 258
Liittynyt: 29 Marras 2018 08:31

Re: Toinen käynnistys pitkä / huono (Duratec HE)

Viesti Kirjoittaja miccomus »

Vähän on itse tullut ajeltua, mutta ei tuo puhdistus siihen ”kakkos starttiin” tehnyt muutoksia. Pientä piristystä saattoi kyllä tulla paikalta lähtöön eli hyötyä enemmän kuin haittaa :thumbup:
Vastaa Viestiin