Nyt olisin akuutin avun tarpeessa! Auto Focus -04
Autossa oli akku irti hitsihommien takia. Akun kiinnityksen jälkeen abs+käsijarruvalo palaa. Myös vasemman etupörän abs-anturin liitin oli irti.
Vikakoodit C1310 -vasemman etupyörän jarrun hydrauli paineanturi, p1000 valmiustesti ei ole valmis. Abssään ei saa testerillä yhteyttä eikä muutaman kilometrin lenkkikään auttanut. Koodeja ei siis saa nollattua. Mikä avuksi? Hieman hankaloittaa tosiaan tuo että sitä abssää ei pääse lukemaan, nuo koodit siis bcm:ältä. Kiitos.
Abs+käsijarruvalo
Re: Abs+käsijarruvalo
Onko sen toinen (keltainen jos oikein muistan) ABS:n sulakkeista varmasti ehjä?
Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-
- Viestit: 10
- Liittynyt: 24 Elo 2018 18:33
Re: Abs+käsijarruvalo
Muistelisin, että itsellä kun ABS-anturi oli irti, niin piti ensin saada koodit nollattua ja ajettua useampi kilometri ennenkuin valo sammui.
Re: Abs+käsijarruvalo
No, itsellä Mk1 Focuksessa ollut anturi joskus irti, toisinaan rikki, sulake ollut poissa, ja aina on riittäny yksi jarrutus ABSeja vastaan jollon valo sammunu, edellyttäen että sulake paikallaan ja anturit kytkettynä/vaihdettu ehjiin.
Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
Re: Abs+käsijarruvalo
Konepellin alta sulakkeet tarkastettu, löytyykö jostain lisää?