Focus taka tukivarsi

Renkaat, vanteet, jouset, iskarit, jarrut, madallus, jne.
Reetu
Viestit: 12
Liittynyt: 03 Touko 2021 07:05

Focus taka tukivarsi

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Tänään katsastettu focus mk 1 vm.99 hyväksytty , mutta inssi kertoi , että takatukivarressa pikku välys , ei tarvitse nyt toimenpiteitä , seuraavaan katsastukseen sitten .
Takapyörää kun heiluttelee ilmassa ollessa huomaa todella pikku klapin, muutoin ei.
Meneekö takatukivarsi vaihtoon ?
Viimeksi muokannut Reetu, 18 Loka 2021 23:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
duckworth
Viestit: 3662
Liittynyt: 22 Syys 2007 15:58
Viesti:

Re: Focus taka tukivarso

Viesti Kirjoittaja duckworth »

Oon tehny mk1 Focukseen aika tiivillä tahdilla remppaa, alustaan, koneeseen, voimansiirtoon ja maalaillu koria, mutta nyt täytyy mennä vähän tursaksen linjalla, hän huomasi että Reetu heittää aina kysymyksen ja sitten karkuun, itse huomannut saman valitettavan seikan, joten jaan tietoa/opastan ongelman parissa, sillä ehdolla ettei tämä "kysymys ja karkuun"- temppu taas toistu. Saat miettiä huomiseen asti että haluatko oikeasti neuvoja, sen jälkeen en tähän vastaile eli "tarjous" menee umpeen.
Opel on pop, mutta Ford on progee

-??? ??? ? R6 24v "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"

BOREHAMMER
Reetu
Viestit: 12
Liittynyt: 03 Touko 2021 07:05

Re: Focus taka tukivarsi

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Ok..neuvot oon lukenu ja en ole hoksannu niihin sitten vastata, anteeksi....ymmärrättömyyteni poistun nyt ,etten aiheuta enempää vaivaa .
Tessu200
Viestit: 1131
Liittynyt: 16 Kesä 2019 19:52

Re: Focus taka tukivarsi

Viesti Kirjoittaja Tessu200 »

Eipä hätiä mitiä,vaihdat sen tukivarren ensi katsastukseen jos kerran nyt läpi meni,aika ihme että meni,yleensä ei.
Vastaa Viestiin