Ford Fiesta ST 2018
Re: Ford Fiesta ST 2018
Ok pelkäsin vain ettei mäntään pala reikä tai tulpat sulaa jos laihalla seoksella mennään. Ja matka jatkuu.
Volvo 850 1995 farmari 2.432 bensa manuaali
Mondeo 2015 1.5 bensa ecobooster manuaali
Mondeo 2015 1.5 bensa ecobooster manuaali
Re: Ford Fiesta ST 2018
Pusla asennettu, erittäin helppo asennus. Ei ylimääräistä värinää eikä räminää. Kävin jo toistakymmentä no-lift-shiftiä kokeilemassa ja kyllä toimii hyvin 1->2 vaihteelle. Suosittelen
https://www.powerflex.co.uk/product-det ... 13189.html

https://www.powerflex.co.uk/product-det ... 13189.html

Re: Ford Fiesta ST 2018
Nerokas, tekee alkuperäisestä Torque Mountista "täydellisen" viemättä mukavuutta arkiajossa. Tota vois kokeilla, omaan laitettu Revo on kyllä melko jyrkkä palikka käyttöautoon, mutta sitä alkuperäistä en enää sellaisenaan takas laita. PowerFlexillä on myös niitä rajumpia Mountteja, joten tollasta ei osannu edes ettiä. Kiitti vinkistämustikka kirjoitti: ↑27 Syys 2021 20:08 Pusla asennettu, erittäin helppo asennus. Ei ylimääräistä värinää eikä räminää. Kävin jo toistakymmentä no-lift-shiftiä kokeilemassa ja kyllä toimii hyvin 1->2 vaihteelle. Suosittelen![]()
https://www.powerflex.co.uk/product-det ... 13189.html

Re: Ford Fiesta ST 2018
Laitoitko molemmat puslat vai pelkästään sen isomman? Myyvät niitä erikseen.mustikka kirjoitti: ↑27 Syys 2021 20:08 Pusla asennettu, erittäin helppo asennus. Ei ylimääräistä värinää eikä räminää. Kävin jo toistakymmentä no-lift-shiftiä kokeilemassa ja kyllä toimii hyvin 1->2 vaihteelle. Suosittelen![]()
https://www.powerflex.co.uk/product-det ... 13189.html
PumaSpeed myy noita sekä katukäyttöön että rata-ajoon, valikosta voi valita kumpaan käyttöön tilaa.
Iso pusla
https://pumaspeed.co.uk/product-Powerfl ... _17907.jsp
Pienempi pusla
https://pumaspeed.co.uk/product-Powerfl ... _17968.jsp
Musta näyttäs tältä
https://www.powerflex.co.uk/product-det ... 13190.html
Re: Ford Fiesta ST 2018
Moro
Hyvää stooria äijät,mulle toi Revo 238-setti riittää...noi isommat intercoolerit,ym kilkkeet olis makeisia...
Mulle riittää toi Lumikki noilla spekseillä mitä on
Ainoa mitä kaipaisin vanhoilta ajoilta(Camaro -67 396/400/12)sitä isoa valoa varvikellosa mikä kertoo että vaihda jo nyt ...tai sitten olen tulossa vanhaksi kun joskus tuuppaa rajoittemelle(Revon jälkeen)
Harri
Hyvää stooria äijät,mulle toi Revo 238-setti riittää...noi isommat intercoolerit,ym kilkkeet olis makeisia...
Mulle riittää toi Lumikki noilla spekseillä mitä on
Ainoa mitä kaipaisin vanhoilta ajoilta(Camaro -67 396/400/12)sitä isoa valoa varvikellosa mikä kertoo että vaihda jo nyt ...tai sitten olen tulossa vanhaksi kun joskus tuuppaa rajoittemelle(Revon jälkeen)
Harri

Re: Ford Fiesta ST 2018
Mikäli olen oikein käsittänyt, niin se Revon softa on täysin erilainen kuin PumaSpeedin softa. Kun PumaSpeed on vakio tai lähes vakio 2300 kierrokseen saakka, niin Revo rykäsee täydet tehot heti ulos. Siksi Revo autot sutii niin herkästi ja eturenkaita menee, tottakai tollanen auto tuntuu tarpeeksi hyökkäävältä.
Tuon oman auton PumaSpeed softalla motti oli melko tukkoinen ilman lisämuutoksia, nyt kaikkien muutosten jälkeen loikkii niin iloisesti että ajaessa alkaa naurattaa ja vaikea uskoa että ajaa "vain" Fiestalla, keväällä softan asennuksen jälkeen ei naurattanu yhtään koska auto tuntu sillon lähes vakiolta ellei hampaat irvessä rykiny menemään, vakiotehot ei vielä tajuntaa räjäytä.
Saattais muuten toi Revo olla melkonen menijä pienillä lisämuutoksilla, mutta muista ne renkaat ennenkuin innostut

Mitä sitten tulee tehoihin, niin Revolta saa jo 260 heppasta softaa, samoin Mountunelta, joten oman 255 heppaa ei ole varmuudella ainakaan liikaa tälle moottorille varsinkin tehtyjen parannusten jälkeen. Ja noi mun autoon tehdyt parannukset ei siis ole lisänneet moottoriin tehoa, vaan ovat parantaneet hyötysuhdetta jolloin enempi tehoja on saatu käyttöön, mutta ei siis enempää kuin mitä softa sallii. Softassa on mm. rajoitus, että ahdot ei nouse yli 1.5 bar, samoin softassa on tallessa kaikki valmistajat suojat, joten mikäli esim. seos olisi pielessä, niin auto menisi suojamoodiin jolloin ECU pudottaisi tehot alas ja suojaisi moottoria. Nakutuksen esto huolehtii ettei moottori nakuta ja riko mäntiä. Jos nuo suojat poistaa, niin silloin kerjätään ongelmia.
Re: Ford Fiesta ST 2018
No, täytyy koittaa jos saa työkoneella tuon tiedoston auki.ärräpärrä kirjoitti: ↑25 Syys 2021 14:45 Portti, olisitko ystävällinen ja katsoisit vielä sieltä traficomin avoimesta datasta paljonko on rekisteröity mk7 st fiestaa 182 heppaa tai enemmän vm 2013-2017. Saisitko suodatettua samanlaisen taulukon kun tuosta mk8 st:stä. Vuosimallit, värit, ovet ja kaupungit.
En saa itse tuota tiedostoa auki.
Re: Ford Fiesta ST 2018
Tuolta Traficomin avoimesta datasta saatavat CSV-tiedostot ovat rivimäärältään niin suuria, että esim. MS Excel ei pysty avaamaan niitä. Niinpä niiden käsittely/analysointi on hieman haastavaa ja työlästä. Itse käytin tällä kertaa ilmaista CSViewer-nimistä, suurten CSV-tiedostojen käsittelyyn tarkoitettua ohjelmistoa. Kyseisen ohjelmiston voi käydä lataamassa täältä:ärräpärrä kirjoitti: ↑29 Syys 2021 13:45No, täytyy koittaa jos saa työkoneella tuon tiedoston auki.ärräpärrä kirjoitti: ↑25 Syys 2021 14:45 Portti, olisitko ystävällinen ja katsoisit vielä sieltä traficomin avoimesta datasta paljonko on rekisteröity mk7 st fiestaa 182 heppaa tai enemmän vm 2013-2017. Saisitko suodatettua samanlaisen taulukon kun tuosta mk8 st:stä. Vuosimallit, värit, ovet ja kaupungit.
En saa itse tuota tiedostoa auki.
https://csviewer.com/
Sen avulla analyyseja voi tehdä itse.
Fiesta ST 2019
Re: Ford Fiesta ST 2018
fasteST kirjoitti: ↑28 Syys 2021 09:46Mikäli olen oikein käsittänyt, niin se Revon softa on täysin erilainen kuin PumaSpeedin softa. Kun PumaSpeed on vakio tai lähes vakio 2300 kierrokseen saakka, niin Revo rykäsee täydet tehot heti ulos. Siksi Revo autot sutii niin herkästi ja eturenkaita menee, tottakai tollanen auto tuntuu tarpeeksi hyökkäävältä.
Tuon oman auton PumaSpeed softalla motti oli melko tukkoinen ilman lisämuutoksia, nyt kaikkien muutosten jälkeen loikkii niin iloisesti että ajaessa alkaa naurattaa ja vaikea uskoa että ajaa "vain" Fiestalla, keväällä softan asennuksen jälkeen ei naurattanu yhtään koska auto tuntu sillon lähes vakiolta ellei hampaat irvessä rykiny menemään, vakiotehot ei vielä tajuntaa räjäytä.
Saattais muuten toi Revo olla melkonen menijä pienillä lisämuutoksilla, mutta muista ne renkaat ennenkuin innostut![]()
Mitä sitten tulee tehoihin, niin Revolta saa jo 260 heppasta softaa, samoin Mountunelta, joten oman 255 heppaa ei ole varmuudella ainakaan liikaa tälle moottorille varsinkin tehtyjen parannusten jälkeen. Ja noi mun autoon tehdyt parannukset ei siis ole lisänneet moottoriin tehoa, vaan ovat parantaneet hyötysuhdetta jolloin enempi tehoja on saatu käyttöön, mutta ei siis enempää kuin mitä softa sallii. Softassa on mm. rajoitus, että ahdot ei nouse yli 1.5 bar, samoin softassa on tallessa kaikki valmistajat suojat, joten mikäli esim. seos olisi pielessä, niin auto menisi suojamoodiin jolloin ECU pudottaisi tehot alas ja suojaisi moottoria. Nakutuksen esto huolehtii ettei moottori nakuta ja riko mäntiä. Jos nuo suojat poistaa, niin silloin kerjätään ongelmia.
Moro
Joo repivä lähtö mutta oppinut käyttämään tuota ominaisuutta...toki se rengasta syö mutta niitä saa kaupasta
Jokatapauksessa ensi kesänä uudet kurrat,taitaa tulla ne Continentalin 225/35/18
Harri

Re: Ford Fiesta ST 2018
On tämä maa ilhme takapajula. Uuden Fiesta ST: n hinnat, varuste- ja lisävarustehinnat on jo Saksan sivuilla. Meillä vaan kestää ja kestää. Saman hintainen on uusi korimalli sakuissa kun vanhakin ja vakiona peruutuskamera. Performance Blue joka poistui, oli samanhintainen kun tuo vihreä.
Tän mukaan auto halpenisi assistance packki ykkösen hinnan verran.
Tän mukaan auto halpenisi assistance packki ykkösen hinnan verran.

Viimeksi muokannut ärräpärrä, 29 Syys 2021 18:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Ford Fiesta ST 2018
ärräpärrä kirjoitti: ↑29 Syys 2021 18:05 On tämä maa ilhme takapajula. Uuden Fiesta ST: n hinnat, varuste- ja lisävarustehinnat on jo Saksan sivuilla. Meillä vaan kestää ja kestää. Saman hintainen on uusi korimalli sakuissa kun vanhakin ja vakiona peruutuskamera. Performance Blue joka poistui, oli samanhintainen kun tuo vihreä.
Tän mulkaan auto halpenisi assistance packki ykkösen hinnan verran.![]()
Vieläkin ärräpärrä,rauhoitu...joku nyt mättää ...
Harri

Re: Ford Fiesta ST 2018
Ei tässä mitään rauhoittumista tarvita. Onhan tämä maa ihme takapajula, muka hyvinvointivaltio. Tässähän on kyse vaan siitä, että kaikki asiat tapahtuvat sivustysvaltioissa paremmin ja nopeammin.hapelo kirjoitti: ↑29 Syys 2021 18:53ärräpärrä kirjoitti: ↑29 Syys 2021 18:05 On tämä maa ilhme takapajula. Uuden Fiesta ST: n hinnat, varuste- ja lisävarustehinnat on jo Saksan sivuilla. Meillä vaan kestää ja kestää. Saman hintainen on uusi korimalli sakuissa kun vanhakin ja vakiona peruutuskamera. Performance Blue joka poistui, oli samanhintainen kun tuo vihreä.
Tän mulkaan auto halpenisi assistance packki ykkösen hinnan verran.![]()
Vieläkin ärräpärrä,rauhoitu...joku nyt mättää ...
Harri
Tässä sitten odotellaan uudet 7 kuukautta yhtä auton romua. Edelliset 3 Fordia tulivat 2 kuukautta tilauksesta.

Re: Ford Fiesta ST 2018
Haastavia aikoja tilata uusi auto kun kaikki tarvitsee komponentteja. Onhan mittaristokin uudessa digitaalinen.
En kyllä hetkeäkään usko että facelift olisi halvempi kuin nykyinen.
En kyllä hetkeäkään usko että facelift olisi halvempi kuin nykyinen.
Focus ST -10 Ex
Fiesta ST -20 Ex
Fiesta ST -20 Ex
Re: Ford Fiesta ST 2018
Saksassa uusi malli on sentilleen samanhintainen kuin vanhakin oli. Tosin sikäli halvempi on uusi, että vanhassa peruutuskamera oli lisävaruste ja uudessa vakio. Voipa olla, että saksalaiset eivät myy uutta mallia kuitenkaan meille samaan hintaan kuin myivät vanhaa tai sitten maahantuoja ottaa suuremman voiton. Itsekin ajattelen, että uusi tulee olemaan kalliimpi.
Re: Ford Fiesta ST 2018
Moro
Niin se Continental 225/35/18 taisi mennä ihan heittämällä alle ilman ongelmia...lakipykälätkin täyttyy
Harri
P.S. Oliko se Contisport??
Niin se Continental 225/35/18 taisi mennä ihan heittämällä alle ilman ongelmia...lakipykälätkin täyttyy
Harri
P.S. Oliko se Contisport??

Re: Ford Fiesta ST 2018
On kyllä nätti,tosin saatan olla jäävi koska samanlainen itselläni mutta kaksi ovea vähemmän...
Harri

Re: Ford Fiesta ST 2018
Haha joo panoraama löytyy. Hyvin on muutenki ruksittu varusteita, Aikalailla kaikki löytyy..
20 vm ja 13tkm ajettu.
Just teetätin kakkoshuollon ja poistatin samalla takalasin pyyhkimen moottoreineen.
Re: Ford Fiesta ST 2018
Toi panoraama on kyllä hieno,valkoinen auto ja lähes musta katto,tätä itse kaipasin...kontrastia
Harri

Re: Ford Fiesta ST 2018
Käytätkö sä Hapelo sitä kattoa kuinka paljon? Itse en sitä ruksannut omaan autoon sen takia että en kaipaa yhtään enempää valoa kabiiniin ja en ole henkilökohtaisesti koskaan pitänyt panoraamakatosta sen takia kun se aukinaisena pilaa auton ulkonäön avautumalla katon päälle.hapelo kirjoitti: ↑06 Loka 2021 00:47Toi panoraama on kyllä hieno,valkoinen auto ja lähes musta katto,tätä itse kaipasin...kontrastiaToki se hieman kitisee talvella tietyissä asteissa(ominaisuus,ei vika) mutta kun sen tietää ei häiritse...kohta joku avautuu asiasta että häiritsee ja lämmöt katoaa
Ja p*skanmarjat sanon,todella tyytyväinen olen ollut...
Harri
Nyt ei siis ollut tarkoitukseni keskustella makuasioista vaan siksi asiaa kysyin että jos katolla ei juurikaan käyttöä muuta kuin ulkonäkökysymys niin halvemmaksi olisi tullut kyllä katon teippaus mustaksi. Koitin juuri käydä muistelemassa Fordin sivuilla paljon se katto kustansi mutta eipä pysty enää fiestaa rakentamaan. On hävinnyt koko listasta

Focus ST -10 Ex
Fiesta ST -20 Ex
Fiesta ST -20 Ex
Re: Ford Fiesta ST 2018
Nipa kirjoitti: ↑06 Loka 2021 17:23Käytätkö sä Hapelo sitä kattoa kuinka paljon? Itse en sitä ruksannut omaan autoon sen takia että en kaipaa yhtään enempää valoa kabiiniin ja en ole henkilökohtaisesti koskaan pitänyt panoraamakatosta sen takia kun se aukinaisena pilaa auton ulkonäön avautumalla katon päälle.hapelo kirjoitti: ↑06 Loka 2021 00:47
Toi panoraama on kyllä hieno,valkoinen auto ja lähes musta katto,tätä itse kaipasin...kontrastiaToki se hieman kitisee talvella tietyissä asteissa(ominaisuus,ei vika) mutta kun sen tietää ei häiritse...kohta joku avautuu asiasta että häiritsee ja lämmöt katoaa
Ja p*skanmarjat sanon,todella tyytyväinen olen ollut...
Harri
Nyt ei siis ollut tarkoitukseni keskustella makuasioista vaan siksi asiaa kysyin että jos katolla ei juurikaan käyttöä muuta kuin ulkonäkökysymys niin halvemmaksi olisi tullut kyllä katon teippaus mustaksi. Koitin juuri käydä muistelemassa Fordin sivuilla paljon se katto kustansi mutta eipä pysty enää fiestaa rakentamaan. On hävinnyt koko listasta![]()
Moro
Kyllä tuota kesäisin tulee useastikin kesäisin käytettyä "cruisaillessa" kaupungissa/taajamissa....maantieajossa en käytä
Olen kyllä tykännyt,mutta makunsa kullakin
Harri

Re: Ford Fiesta ST 2018
Moro
Laitatin alle kitkat jo nyt,ensi viikko lomaa ja pohjoiseen...
Ihme ja kumma mittasivat Raskonella paljonko pintaa SP1:issä pintaa,3-5mm eli menee vielä ensi kesä?
Täytynee harkita kumminkin niitä 225/35/18 Continentaleja,käsittääkseni hyvät?
Harri
Laitatin alle kitkat jo nyt,ensi viikko lomaa ja pohjoiseen...
Ihme ja kumma mittasivat Raskonella paljonko pintaa SP1:issä pintaa,3-5mm eli menee vielä ensi kesä?
Täytynee harkita kumminkin niitä 225/35/18 Continentaleja,käsittääkseni hyvät?
Harri

Re: Ford Fiesta ST 2018
Keskustelu kyseisistä Contin renkaista on käyty jo viime kesänä. Ovat täysin lailliset ja mahtuvat pyörimään vakiokorkuisessa autossa ongelmitta. Madalletuista en osaa sanoa, mutta tuskin niidenkään kanssa ongelmia koska vanne ei levene eikä nämä renkaat pursua yli enempää kuin 205 leveät.
Rengas on hintaisekseen todella upea, renkaan sivuprofiilin jäykkyys varsinkin suhteessa kulutuspinnan pito-ominaisuuksiin on täydellinen, siksi rengas on jämäkkä ja tarkka ajaa, toisin kuin Pilot Sport 4 joka muljuaa miten sattuu, ero on melkoinen ja itselleni täysin ratkaiseva. Aiemmat harmitukset FSD iskareiden kanssa poistui samalla kun vaihdoin renkaat, ei tuo vielä mikä rata-auto ole, mutta parempi ajettava kyllä.
Asiasta toiseen niin Mustikan suosittelemat OEM Torgue Mountin Power Flex puslat on saapumassa suomeen, tuo on ainoa muutos joka pitää ottaa takasinpäin jo tehdyistä, jos poistaa räminän niin luojalle kiitos. Ajaessa Revosta ei ole yhtään haittaa, mutta välillä tyhjäkäyntiräminä ottaa aivoon, välillä sitä ei edes huomaa. Kokeillaan jos räminät poistuis kokonaan ja "ominaisuudet" silti säilyis.
Edit: Testasin muute nollasta sataan yhellä motarin rampilla, pysäytin auton ja ja uuden ahtomittarin kellon (kello nollautuu aina kun pysähtyy, alkaa mittaamaan heti kun auto liikkuu), otin sellasen normaalin lähdön ja tasan 7 sekkaa, ei Launch Controllia eikä mitään hirveetä riivaamaamista, aika helposti ton otti ottaean huomioon että softa toimii vasta isommilla vaihteilla kun vakioväännöt käytössä 2300 kierrokseen asti, lähdöt ei ykkösellä ja kakkosella ole ainakaan kovin paljon rajummat kuin vakiolla, mutta vauhdista loikkii ilosesti. En tiedä saisko tota meneen alle 6 sekkaa paremmissa olosuhteissa, mutta kovaa se kulkee.
Re: Ford Fiesta ST 2018
Pientä päivitystä ja vinkki
Viikolla tuli PowerFlex puslat jotka käy OEM Torque Mounttiin. Tilaus sisälsi molemmat puslat, ne joutuu ostaan erikseen.
Muuten hyvä, mutta kun myyjän kuvissa pienempi pusla oli 2 -osainen, jolloin puslat saa tosi helposti paikoilleen, niin ovat kuulemma muuttaneet siten, että pusla onkin nyt "yhtä puuta" ja sellasen ne toimitti.
Ei ollut mitään toivoakaan saada tuota puslaa paikoilleen ilman että halkaisi sen mattoveitsellä. Kokeilin erilaisia prässejä mitä löytyy jo ennestään, on ruuvipenkki, on fillarin keskiötyökalu, ei toivokaan että olisi edes noilla saanut puristettua paikoilleen niin miten helvetissä ne muka sen laittaa??? Materiaali ei anna juuri lainkaan periksi. Halkaisin puslan tarkasti keskeltä mattoveitsellä ja hyvä siitä tuli, asennus sujuu nyt helposti. Jos tuo ei käytössä kestä niin ei sitten mikään.
Ohessa kuvia, yhdessä se pusla ennen leikaamista, ja sitten se myyjän kuva, muissa näkyy halkaistu pusla ja se isompi punainen puslan lisuke paikoillaan molemmin puolin mounttia, vikassa kuvassa Revon puslat, iso ja pienempi molemmat kahdessa osassa. Nuo uudet puslat tukevoittavat kuvissa näkyvän alkuperäisen rungon ja moottorin heiluminen ja etupään rytkyminen lähdöissä loppuu.
En tosin tällä erää voi suositella kuin tuota isompaa puslaa, se jo yksistään auttaa melkoisesti. Pienemmän jos ostat myös niin varaudu siihen ettei asennus ole helppo ilman halkaisua.
Siitä koska tuon asennan paikoilleen en ole varma, viikon päästä edessä taitaa olla talvirenkaiden vaihto mikäli menee pakkasen puolelle, siinä samalla voisi hoitaa tuonkin.
AET toimitti tälläisen etummaisen puslan, ei vastaa valmistajan ja myyjän sivuilla ollutta kuvaa jossa oli kaksiosainen uretaanipusla.

Tällä kuvalla ne myi tota pienemppä puslaa, kysyin erikseen onko väärä, sanoivat että mallia on muutettu?

OEM mountti ja uudet puslat

OEM mountti ja uudet puslat, tästä näkee miten tuo isompi PowerFlex asettuu ja täyttää kumipuslassa olevat raot ja estää heiluntaa

Revon mountissa mikä autossa nyt kiinni on tuo etummainen myös kahdesta ureetaanipalasta, eli halkaistu ajaa saman asian, materiaali on niin kovaa että varmasti kestää.

Viikolla tuli PowerFlex puslat jotka käy OEM Torque Mounttiin. Tilaus sisälsi molemmat puslat, ne joutuu ostaan erikseen.
Muuten hyvä, mutta kun myyjän kuvissa pienempi pusla oli 2 -osainen, jolloin puslat saa tosi helposti paikoilleen, niin ovat kuulemma muuttaneet siten, että pusla onkin nyt "yhtä puuta" ja sellasen ne toimitti.
Ei ollut mitään toivoakaan saada tuota puslaa paikoilleen ilman että halkaisi sen mattoveitsellä. Kokeilin erilaisia prässejä mitä löytyy jo ennestään, on ruuvipenkki, on fillarin keskiötyökalu, ei toivokaan että olisi edes noilla saanut puristettua paikoilleen niin miten helvetissä ne muka sen laittaa??? Materiaali ei anna juuri lainkaan periksi. Halkaisin puslan tarkasti keskeltä mattoveitsellä ja hyvä siitä tuli, asennus sujuu nyt helposti. Jos tuo ei käytössä kestä niin ei sitten mikään.
Ohessa kuvia, yhdessä se pusla ennen leikaamista, ja sitten se myyjän kuva, muissa näkyy halkaistu pusla ja se isompi punainen puslan lisuke paikoillaan molemmin puolin mounttia, vikassa kuvassa Revon puslat, iso ja pienempi molemmat kahdessa osassa. Nuo uudet puslat tukevoittavat kuvissa näkyvän alkuperäisen rungon ja moottorin heiluminen ja etupään rytkyminen lähdöissä loppuu.
En tosin tällä erää voi suositella kuin tuota isompaa puslaa, se jo yksistään auttaa melkoisesti. Pienemmän jos ostat myös niin varaudu siihen ettei asennus ole helppo ilman halkaisua.
Siitä koska tuon asennan paikoilleen en ole varma, viikon päästä edessä taitaa olla talvirenkaiden vaihto mikäli menee pakkasen puolelle, siinä samalla voisi hoitaa tuonkin.
AET toimitti tälläisen etummaisen puslan, ei vastaa valmistajan ja myyjän sivuilla ollutta kuvaa jossa oli kaksiosainen uretaanipusla.

Tällä kuvalla ne myi tota pienemppä puslaa, kysyin erikseen onko väärä, sanoivat että mallia on muutettu?

OEM mountti ja uudet puslat

OEM mountti ja uudet puslat, tästä näkee miten tuo isompi PowerFlex asettuu ja täyttää kumipuslassa olevat raot ja estää heiluntaa

Revon mountissa mikä autossa nyt kiinni on tuo etummainen myös kahdesta ureetaanipalasta, eli halkaistu ajaa saman asian, materiaali on niin kovaa että varmasti kestää.
