SYNC-karttapäivityksen lataaminen ei käynnisty

Ohjeita käyttäjille
efronde

SYNC-karttapäivityksen lataaminen ei käynnisty

Viesti Kirjoittaja efronde »

Olen yrittänyt ladata SYNC-karttapäivitystä Fordin sivuston linkistä jo monta kertaa mutta joka kerta lataus jää pyörimään ihmeelliseen looppiin eikä varsinainen lataus ala lainkaan. Lähetin myös sähköpostilla kysymyksen Fordin ota yhteyttä-osoitteeseen mutta sieltä ei olla vastattu vielä mitään. Aiemmin ovat kaikki päivitykset, sekä SYNC- että karttapäivitykset latautuneet normaalisti. Latausta olen kokeillust Win10/Edge ja Firefox selaimilla sekä kännykän (Android) selaimella, yhtä huonoin tuloksin. Tietääkö kukaan ratkaisua ongelmaan?
Renee

Re: SYNC-karttapäivityksen lataaminen ei käynnisty

Viesti Kirjoittaja Renee »

Tuota oletko huomannut tätä osioita täällä näitä Fordeja päivitetään. Lue toi juttu 20 sivua juttua eikö aikaisemmin ole huomannut tätä linkkiä.
viewtopic.php?f=2&t=54989
Volvo 850 1995 farmari 2.432 bensa manuaali
Mondeo 2015 1.5 bensa ecobooster manuaali
focst

Re: SYNC-karttapäivityksen lataaminen ei käynnisty

Viesti Kirjoittaja focst »

efronde kirjoitti: 25 Elo 2021 10:13 Olen yrittänyt ladata SYNC-karttapäivitystä Fordin sivuston linkistä jo monta kertaa mutta joka kerta lataus jää pyörimään ihmeelliseen looppiin eikä varsinainen lataus ala lainkaan. Lähetin myös sähköpostilla kysymyksen Fordin ota yhteyttä-osoitteeseen mutta sieltä ei olla vastattu vielä mitään. Aiemmin ovat kaikki päivitykset, sekä SYNC- että karttapäivitykset latautuneet normaalisti. Latausta olen kokeillust Win10/Edge ja Firefox selaimilla sekä kännykän (Android) selaimella, yhtä huonoin tuloksin. Tietääkö kukaan ratkaisua ongelmaan?
Lataus on hidas ja katkeaa useamman kerran. Mutta kyllä sen sieltä saa kun on sinnikäs.. :thumbup:
Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Vastaa Viestiin