Eli autona on tavallinen -89 1.3 HCS ekkeri ja hommasin mittariston missä on kierroslukumittari (vakiossahan on se kello). Saakos tuon heittämällä toimimaan vai pitääkö laittaa johdot uuteen järjestykseen, vai onko tuota edes mahdollista saada toimimaan kunnolla tuossa koneessa?
edit:
tässä vertaus
Eli jotain säätöjä täytyy tehdä. Joku on varmasti taistellut tämän asian kanssa ennemmin.
Mittariston vaihto> kierroslukumittaristoon
Onko liittimet samanlaisia?
Itelläni oli sierrassa mittariston piuhanipussa semmonen yks irtonainen vaaleenvihreä piuha jossa liitin päässä. Vieressä oli punanen piuha kiinni toisessa punasessa piuhassa jossa oli samanmoinen liitin.
Punanen irti(kellon virtapiuha) ja vihree tilalle (sytkäpuola)
Jos ei löydy tommosta niin sitten joudut vetämään piuhan sytkäpuolalta ja ettimään mittaristosta oikean liittimen..
Itelläni oli sierrassa mittariston piuhanipussa semmonen yks irtonainen vaaleenvihreä piuha jossa liitin päässä. Vieressä oli punanen piuha kiinni toisessa punasessa piuhassa jossa oli samanmoinen liitin.
Punanen irti(kellon virtapiuha) ja vihree tilalle (sytkäpuola)
Jos ei löydy tommosta niin sitten joudut vetämään piuhan sytkäpuolalta ja ettimään mittaristosta oikean liittimen..
OHC Sierra 3/4 puhaltimella.