Mittariston vaihto> kierroslukumittaristoon

Pellit, puskurit, maalaus, ruostevauriot, verhoilu, penkit jne.
sjii
Viestit: 68
Liittynyt: 07 Touko 2005 20:36
Paikkakunta: Kurikka

Mittariston vaihto> kierroslukumittaristoon

Viesti Kirjoittaja sjii »

Eli autona on tavallinen -89 1.3 HCS ekkeri ja hommasin mittariston missä on kierroslukumittari (vakiossahan on se kello). Saakos tuon heittämällä toimimaan vai pitääkö laittaa johdot uuteen järjestykseen, vai onko tuota edes mahdollista saada toimimaan kunnolla tuossa koneessa?

edit:
tässä vertaus
Eli jotain säätöjä täytyy tehdä. Joku on varmasti taistellut tämän asian kanssa ennemmin.
tt-r
Viestit: 87
Liittynyt: 02 Maalis 2005 22:16
Paikkakunta: jyväskylä

Viesti Kirjoittaja tt-r »

ainahan voit laittaa semmosen "monsterin",semmosen oikein ison jalallisen mittarin
escort 1973 TIC megaruutta
escort 1979 prokkis,myytävänä -gotta collect 'em all!
K.S.
Viestit: 173
Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:03
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja K.S. »

Onko liittimet samanlaisia?

Itelläni oli sierrassa mittariston piuhanipussa semmonen yks irtonainen vaaleenvihreä piuha jossa liitin päässä. Vieressä oli punanen piuha kiinni toisessa punasessa piuhassa jossa oli samanmoinen liitin.
Punanen irti(kellon virtapiuha) ja vihree tilalle (sytkäpuola)
Jos ei löydy tommosta niin sitten joudut vetämään piuhan sytkäpuolalta ja ettimään mittaristosta oikean liittimen..
OHC Sierra 3/4 puhaltimella.
Avatar
AnttiR
Viestit: 209
Liittynyt: 01 Loka 2005 22:02
Paikkakunta: Jyväskylän mlk

Viesti Kirjoittaja AnttiR »

On mahdollista saada toimimaan kunnolla. Ei mene heittämällä paikoilleen. Liittimet pitää vaihtaa.
Harrastepeli: Escort -87 1.4CL muuttumassa 1.6 turboksi
Käyttökinneri: Volvo 740 turbo.
Vastaa Viestiin